en solig dag ?

Kan säga att det tog ett tag och svar på 100 kommitarer i olika inlägg. men nu är det flesta godkäna och jag har svarat dom. Har plockat upp i mitt rum så nu ska jag bara ta och sätta mej och skriva om en bok jag läst ut. som heter ''bödslungan'' sjukt lätt läst och jag läste ut den på en vecka i skolan. (vi läser inte mycket) det är bara att börja plugga.

bilden ska vara suddig jag har själv gjort den så, bara för jag vill ha den så. sen ska jag nog se till att få i mej något har ännu inte ätit något och klockan är 11:47. Solen kommer fram ibland så jag får ta och gå ut underdagen. men just nu ska jag plugga. Vad ska ni göra nu i eftermiddag ?hoppas ni har en underbar dag i det fina vädret.

Jag blev utmanad av Emma en sjukt snäll tjej:
 http://systrarnapositiva.blogg.se [hennes & hennes syster blogg]

Berätta 7 saker om dig själv:
1) Jag kan inte ta hand om pengar, jag måste handla upp allt på en gång.
2) Jag kan inte svälja tabeltter, helt sjukt!
3) Jag hatar att bråka med folk
4) Jag tänker för mycket om någon skulle stå bakom mig nu.
5) Jag hatar ormar och spindlar
6) Jag är beroende av min blogg måste skriva annars mår jag skit.
7) Jag hatar när folk klagar på mig.

Jag utmanar:
Liene (om du inte har gjort den)
Amanda (om du vill)
Frida (om du vill)
saga (om du vill)
Deniesé (om du vill)

Kommentarer

hihi. vad händer idag då? =) <3

okej :)

Naw du är så snäll :D

Dina kompisar måste verkligen vara taacksama över att dom har vän som dig :)



Du är utmanad i min blogg :D

Kram// Emma

jättefin bild =)

=) ♥

sv; Haha, visst är han ;D.

god morgon! allt bra?

ska göra den :)

har jgort nu :)

ja det tar en stund med kommentarer men det är roligt :D

tack d samma :)



ska vi följa varandras lovin ?

sv; Allt bra =)?

SV: Härligt! :)



Prima ballerina här! :D

Kramis!

Tack tack:)

nu har du 42 prem :)



puss sötis

Pengar kan lätt handlas upp ;D

Ha en myisg dag idag!!

Kram

har också läst den boken! ;)

100 ? det var inte lite ;)

min favvoo blomma på bilden!

åhh nummer fyra :o

sådär brukar jag vara med. brukar till och med kolla bakom mig själv hela tiden på kvällen :o



sv: awwh :)

sv; Skönt att höra! Med mig är det bra =).

hehe ja dem är sååå fina=)

hihi tack så mkt :D

Fin bild :)

Eftersom du tycker om att fota skulle du kunna svara på min fråga:

Om du skulle fotografera lycka, vad är det då du skulle ta bild på? :)

bara ett litet instick din blogg ärsåå bra=)

jo, jag älskar också mycket färger, men även tycker jag det är fint när det är lite enformigt :)

gud vilken fin bild på blommorna!

Sv: Det samma. (:



Jag håller med om sexan, helt jukt. ;o

ok(:

ok(:

sv: hihi :)

allt bra med dig då?

sv; hha nejnej =)

här är det inte sol

yes så himla gott :D mums!

bara sååå du vet ;)

sv; åhh exakt sån är jag med! eller när man sove,r då viker jag alltid täcker under mina fötter så ingen kan dra i dom :o hahaha har kollat för mycket på skräckfilmer, dessutom tror jag på spöklen :o eller andar eller vad du nu vill kalla dom :D

ja det är skitgott :D

Jo det är sant, bilder på bara ett hus eller ett hav som skimrar i solljuset skulle kunna betyda lycka för många.. :)

varsegod :D! allt bra med dig?

sv: härligt ;)

jo, allt flyter väll på med mig med :)

sv : jaaa! :D:D<33

skall du till ljugarn ikv ? <3

Sålde sin oskuld - för 100.000 kr!

Läs mer på min blogg!



http://alexandramarias.blogg.se

jo, nu gör jag det :D

vad gör du då?

SVAR; okej, tacktack<3

nice=) jo det funkar :)

okej!

Jag åt precis lite mellanmål :D

sv; ja :D.

flingor o mjölk :D

tackD;

allt väl?:D

sv; nix! :p



gaah jag hatar också ormar och spindlar! igår trillade dt ner en ASMEGA spindel i min säng, jag dooog :O

tack! :)

sv: ja, hihi. vist är dom :D

visst är hon, fin blommor=)^

jätte fin bild :)

Sv: Joo, men köp den blåa då? :)

sv : dom skulle grilla och så typ och dom sa att du kanske skulle med O<3

Sv: Joo, vill också köpa min skolavslutningsklänning snart. Börjar få lite smått panik xD

taaack =)

absolut :D

sv: tack!!

sv; jag har tre småbröder =).

Precis, jag vet inte alls var jag ska hitta den heller, eller hur den ska se ut! Känns som om jag har letat överallt!

heejssaaN!



sv: vet tn! turkiet!



sovit gott??

kram sötnows<3

Sv: Tack så mkt :D<3

:)

kul att du utmanade mig:D ska klura på saker jag kan skriva ner, finns ju alltid något.



jag var ute på promenad men usch vad det började regna i mitten av vägen:S men nu är jag torr igen förutom duschade håret.

jättefin bild:)

jaadåå!



skulle värma & jag skulle bli super glad om du röstar på mej hos http://jessicaajansson.blogg.se det skulle betyda... du hittar länk i min inlägg = )



Va hittar du på idag?

Tack så mycket för din röst! :*

jodå dt e bara fint med mig..

solen skiner s finns inget att klaga på:D hee.~~

Sv: Okej, jag vill ha färg på min, känns som att vitt hör till typ studenten och konfirmation och så så vill ha en färgglad klänning :D

jättefin bild =)

Svar: Tack så mycket :)

Btw, din blogg är hur bra som helst! :)

Vore kul om du deltog i min lilla frågestund :D Kramar!

Sv: Jo eller hur... Vilken klass går du i?

sv; Jag skrev en sån lista om mig för inte så länge sen så vet inte vad jag ska skriva :O haha

fin bild! :)

Fin bild :)

jag kan inte heller svälja tabletter xd

Jag kan ställa upp på utmaningen ;)























Follow my on Bloglovin







Trackback