Eurovision suger ?

Älskar den här bilden som jag tagit på orskarshamns kyrka, men den ser inte ut som alla andra kyrkar man ser därför tror jag att jag gillar den mer. men vet inte, möjas kyrka gillade jag med.vet ni någon snygg kyra ? så tycker jag ni kan säga till.

Jag ser på Eurovision 2009 , som alla andra gör eller som flesta iaf. förlåt men jag tycker det suger, jag tycker nästan ingen är bra.. okej island är helt okej, men resten då? vet inte varför jag tittar ännu, men ingen för mig så varför inte. men jag hatar typ att se på det. ni tycker säkert jag är helt pantad, men jag gillar inte sån här musik så mycket det är nog därför. eller bara för det är äldre? jag vet inte om det här blir mitt sista men det får vi se.

Kommentarer

hur är det? :)

eurovision suger :)

jag håller med, asså många av låtarn suger fan k*k!:O men visa är faktist ganska bra ändå=)



SV: hahaha något i den stilen;D

eurovision är riktigt tråkigt...

det är bra med mej också :D

jaa :D nu är det norges tur!

Ja, jättefin bild!

Ser ut som en lego-kyrka :)

jaa

okej härligt (=

jajamnen (=

gjort idadå? :)

ESC är bäst ju ;o



sv: tack <3

Hoppas att det går vägen för sverige nu! :D

Vilken är din favorit i Eurovision song contest?!

ska du flytta?

men nice =) vars?

Jag skulle vilja se det. Men du vet hur det är. Det är ju inte jag som bestämmer över kontrollen precis men men...Kul att träffa dig i dag..

okiii :)

eurovision e inte bra lämngre :(

SV; Sverige, Island && Spanien :)

ändå nice att flytta :)

Jag har ahft det jätte bra, du?:)

hehe ibland nöter jag låtar som sockar :)

hejsan, fin blogg, kolla gärna in min också sen om du vill så kan vi bevaka varandras blogg via bloglovin:)



Kram!

ja, norge vann iallafall

Norge - värdig vinnare :)

vadbra! :)

tack så jättemycket(:

hehe :) haft en bra dag :)?

Nu blir det snart sängen här!

sv; dagen har vart underbar :D din då?

ja-adå :)

okej :)

Ja, helt rätt!

tack så mycket:) lägger du till mig nu så lägger jag till dig:D

vissst :D

hehe ^^

jo det är alltid nice :D

så bra, har just precis lagt till dig:)

hehe=)

Gonatt!

var röstade du på mig? :O

brukar du se oth :)?

tycker du det var rätt att norge vann?:)

sv: okej, jag ska snart sova ^^

jag är typ tokig i oth, sett alla säsonger garanterat mer än normalt ;)

hehe :)

godnatt på dig med ! :)

Godnatt :p<3

sv; Gottgott, med mig är det bra =). NORGE VANN JU :D.

- Hehe.. okej ;)

tyckte du bidraget var bra ?

riktigt snygg kyrka :)

sv; härligt ;D

gör du då?

sv: haha jag lägger ut för mycket matXD



jag vet inte varför men när man väl sjunkit in i att se ESC så gillar jag det och börjar digga låtarna:)



fin kyrka! men du borde se kyrkorna i Lettland, Estland och Ryssland!

Jag säger det samma. Man vet redan vilket bidrag som vinner för att alla tv nissar har suttit och favoriserat vissa bidrag för att folk ska tro att dem är bra. Ändå sitter man ändå varje år och plågar sig själv genom att kolla på förra årets vinnare Entré för att sedan behöva lida sig igenom programmledarnas knackiga engelska. I år slutade det med att jag bytte kanal till 5:an för att kolla Naked Mile. Det var nog allt jag hade att säga om ESC.

inte alls bra























Follow my on Bloglovin







Trackback