får ni svar på allt ?

snart är en hel dag igenom och det känns som en hel lördag ska sitta här hemma, men det är ju bara torsdag ännu. Jag somnade ett tag förut och det betyder att det blir svårare att gå och lägga sej i natt då. sen har jag pluggat och städat mitt rum och ikväll blir det en hemma kväll. sen bli skönt på något sätt, eller vad tror ni ? jag har laddat upp 502 inlägg med det här wiie! (: det är mycket, och då kan vi säga att jag är beroende.

bilden tog jag idag,och hade ingen lust att ladda upp någon anna bild. så det blev en ego bild på mig, imorgon funderar jag på att vara ute en hel del men jag vet inte. Vad har ni gjort idag och ska göra ikväll ?

tänkte ta och fråga er en sak: tycker ni det är jobbig när folk inte svarar på era kommentarer ni skriver till dom ? eller har ni fått alla svar och sånt på alla bloggar. jag kan ju säga att jag inte fått det. dom förlorar så sjukt mycket på det. frågar man en fråga ska dom ju iaf kunna svar tycker jag.

Kommentarer

Svar: Okej :)

sry råkade skicka en tom kommentar XD

vad gör du då?

Joo, kommenterar man vill man ju ha svar :) Men sen förstår man ju storbloggarna när dom inte hinner, man måste ju kunna ha ett liv bredvid bloggen också!

sv : jaa de måste vi verkligen allt för länge sen!

jag hatar folk som kenza och så för att folk komenterar deras bloggar som fan men dom svarar aldrig. haha de tycker jag är taskigt!

Haha du svarar snabbt på kommentarer! <3

Tack :) åh, vilken fin bild på dig! Underbara ögon!

ska se sthlm arlanda :D

sv: yeah, älskar subway <3

Aldrig sett helt foto på dig innan - gud vad söt du vart :)

jag hatat att plugga men själv har jag varit med fannt och badat och solat hela dagen så är helt röd i ansiktet :O

Haha okej :)

Jag har 56inlägg fast jag har inte haft min blogg mer än två veckor XD

sv: höhö! :D

Kolla in min blogg och hjälp mig med mitt inlägg jag skrev :)

sv: bara fint här. sj? :D



Ja dem är fina:D

ser på tv!

Va+, sry fattade inte :D

rikigt söt bild :)!

verkligen super skönt!:)

Du är beroende hihi 502 är mycket...

Hoppas att du får en mysig hemmakväll.

Kram

Haha okej :) Men har ju inte läst din blogg så länge så :P :D

superfin bild, du har jättefina ögon :D

jätte söt bild på dig =)

sv; Skönt att höra! Jodå, min har också varit bra =).

haha, jag har fortfarande inte kommit iväg.. XD men nu ska jag ut i alla fall.. :P xx C..

nya video i bloggen kolla , www.latchklassen.blogg.se

tack :D

sv: Fint = )

Har packat klar "puuh" xD



Skulle vara väldigt tacksam om du röstar på mej hos http://jessicaajansson.blogg.se jag är nr 4.

Det skulle värma & jag skulle bli super glad = )



Va händer ikväll förresten??

kram♥

jag ska plugga kväll, kuuuwl! :p

sv: haha! yes ;D

sv; okej =) najjs!

hihi allt bra?

Jaha, hihi tack. Men jag har hafft bloggar innan. Men då var det frymt dåligt med besökare nu har jag hela 63besökare XD



Vad ska du hitta på i helgen då?

HAHAHA! XD Jag fick två komentarer samtidigt, en av dig och en av en annan tjej och båda sa "haha, okej :D" hahaha!XD

sv: ta det lungt, och se på tv. dudå? :D

hahaha ja, jag hade skitkul åt det.. XD btw, är det du på bilden? :)

fin bild :)

älskar den! :) Du är supersöt! ^^

Svar: Vara med kompisar. Funderar på att tvinga min kompis till att stå modell imorn XD

<3

bra men trött (a)

sv: tack honeey :)<3

inget roligt?? ikväll?

kram!

Haha aa ;)

Många vill det men mina kompisar har tröttnat, så jag får fota blommor istället. Men imorn ska jag fota henne;)

<3

jag mår fint :) anmäler du dig el?

varsågod :)

Jag är 13 född 95.

Du då?

vad söt du är!

håller med dej :)

snygg header du har =)

vad gör du då?

Svar: Aaa, jag har gjort hela bloggen själv ;)



Är det du på din header ?

sv: varsågod =).

allt bra med dig? =)

okej varför ? :)

det som är så kul :D

aha okej!

vi ser på grannfejden!

sv: jodå det är bra, är trött bara xD.

vad gör du då? =)

HAHAHA, tack så mkt ;)

Okej för headern och bilden som finns i det här inlägget likanade inte varandra så jätte mkt XD

varsågod sötnos =)

jaha ajdå :/

hehe okej :)



Jag hatar när man skriver kommentarer till folk, och man aldrig får svar av dem.. Eller att de svarar i sin egen blogg, sjukt jobbigt.. Då återvänder jag aldrig till den bloggen igen..



Jag läser aldrig de stora bloggarna (Kissie, kenza, BB osv.) för de svarar aldrig på kommentarer osv. Svintråkiga ;<

vi är syskon hihi! :D

sv: ska nog snart ringa killen tror jag =).

händer i helgen då? =P

haha jajamen ;D

De kanske ja gjorde :D

vilken fin bild :D

sv: jag vet inte heller riktigt xD

Svar

Okej ;)

Går du i nian elr första året?

haha jadå, är vi lika ;)

sv: vad har hänt idag då? =)

Aaa ;b

sv: Eller hur :p

åh tack =)

Wosh, 502 inlägg?! Jo, lite irriterande är det faktiskt att man inte får något svar tillbaka :/



Söt bild! :)

frågestund på min blogg!<33

sv : haha jo! :S :)

Okej :D

Svar: Hihi okej ;)

Aldrig hört ngn som började senare, bara tidigare ;D

sv. åhtack så mkt ! :) kom precis hem fårn liseberg som varit super! :D hur har din dag varit´? <3

va fina ögon du har :|

Oj, oj. Man tackar så mkt ;D

Svar: Nej, haha alla börjar tidigare som jag känner XD

hähähähä:D<3

sv; haha jupps xD

fan va fin bild gumman:)<3

Skulle bli jätte glad om du ville rösta på mig som veckansblogg här:

http://lifeupsidedown.blogg.se/2009/may/dom-nominerad-ar.html#comment



(är nummer 2)

Svar; Mm, men nu ska jag nog lägga uhop datan för idag.



Puss <3

kolla gärna in min blogg :)

sv. heh ja det gör de! :) Absolut. Ska bara lägga in dom o ta bort dåliga bilder o lite så, så senare! :) ja <3

vad har du gjort idag?<3

sv; händer imorrn då? ;D

sv; Tack, TAck! ;)

igår kväll kollade jag på en bra film på 6:an, måste kolla upp vad den hette:)

och jag tror jag får alla mina svar, hm fast svårt att hålla koll på tycker jag. Om det var nån viktig kommentar så skulle jag ju märka om svaren inte dök upp.

jag är skit dålig på att svara på kommentarer,

det är inte det att jag inte vill men man har inte tiden :S



kram// Emma

Fin bild :) kul att du får vara med på listan för aktivaste :D

vacker header^^

SÖT !

Fin bild

Vilka fina ögon du har!!! :-D

jättefin bild! och grymt snygga ögon :)

Söt du var! Och så många läsare du har ;O

om du någonsin skulle tröttna på ditt utseende (det hoppas jag inte) så tar jag gärna över det =)

söt!























Follow my on Bloglovin







Trackback