förlåt men så blir det.

Idag har jag inte varit så mycket inne i bloggen men det säger jag förlåt för, men det blir inte så mycket just nu kom aldrig på något att skriva. Måset säga en sak det var två tjejer som ringde oss och började pratade ''fjortis'' språket ni vet? sjukt sur blev vi, dom trudde jag var tillsammans med patrik vet inte vem det är men men.

imorgon vet jag inte vad som händer när jag kommer hem och ska göra. men ska säga att det blir nog inget blogg imorgon på morgonen. ledsen för det men jag skriver när jag kommer hem (vet bara inte när) men det ska vi fixa annars har ni haft en bra dag ?

tävlingen oj vad röstar ni får, men ni ligger lika så passa att samla många bara för att ni ska vinna. ni är otroliga på att samla frågor kan jag säga. och tack för det.

nu ska jag sova god natt!



Kommentarer

Nu är ja tillbaka från min lilla bloggpaus :)



Vilka mysiga bilder!

vad härligt att höra:D

hihi:D

fina bilder:D

häärligt =) fint tack...



gjort ida?

joppsi :D

vadå, var det några som ringde till dig? ;P

haha ja :d jag får liksom aldrig godissug :D ist blor det chipssug... haha

hehe ingen fara ;)

Vasse!!!

Men herregud, orka att fjortisar ringer hem till en!

Nu ska jag hoppa i säng, gonatt!

sv; hihi! :D hjälp mig gärna att välja bakgrund till bloggen!

sv; okej brukar ha brillor =)

fina bilder :)



sv: skönt att höra jo det är underbart :)



gjort idag då:)?

sv: har haft dom hela livet och har tröttnat haha :D kram rima

jobbigt med fjortisspråk.. ;p

jag har inte heller hunnit blogga så mycket:/ jag som ville komma på mest aktiva listan igen men nu verkar det så svårt liksom.

vackra bilder!

sv; hehe så lite så:)

sv: Godmorgon, hehe! :D

så, vad händer idagrå?

SV: Vad roligt!:D

fina bilder! :)

haha, jag hatar dom som ringer fel!

Det finns vissa dagar man inte hinner med bloggen så mycket.

sv; Yes, allt bra =)?

God morgon :)

sv: hehe, x) gör du idag då? kram

ibland hinner man ju inte med allt..

Vsg, allt bra me dig ?;)

Nej nej, det är inte försent :> jag kommer vara borta, utan dator hela helgen, så avslutar tävlingen på måndagkväll :>

sv; Okej, jag vad tråkigt :(

Vilket är ditt drömland att åka till då? :D

följa varandras bloggar? :D

allright... roligt med vackans blogg ju:D

fint med bilderna sådär:*

ihhihiihihi :*























Follow my on Bloglovin







Trackback