GRATTIS SARA

ser tv och äta lite godis och vara social med pappa det blir min kväll , och eran kväll då ? Jag har glömt att säga grattis till en kompis så nu säger jag det Grattis Sara ekström [klcika på länken] och gå till hennes blogg och skriv grattis då blir hon glad. (A)

sen tänkte jag ta och bara säga en sak jag blir iriterande på , jag bryr mej inte om den personen kollar min blogg. men det finns en tjej som känner min lilla syster och hon härmar mej med allt. okej visst finns det folk som tar samma bilder. men om inte jag skulle ta dom där bilderna skulle inte hon haft tagit dom. så snälla skaff dej ett liv och kom på något eget det är sjukt jobbigt.

Kommentarer

haha ja och tack så mycket :)

Vad tykcer du om min nya design?:)

Grattis till henne!

Det är så sjukt jobbigt när någon härma en :O



sv; Jaa :D

Okeeej :O det var inte lite syskon det... :O

hehe, e småsyskonen jobbiga? :P

sv: min jacka? :P

usch vad jobbigt, men du fixar de! ;) alla bor väl inte tillsammans? :P

sv: haha, jag fattar inte.. :P <3

sv: haha, ajg är lite efter! :P <3

- Tack desamma! Gjort något speciellt idag ? :)

jaha okok :D

alltid störande med folk som härmar och inte kommer med ngt eget.



jag softar också ikväll, ser på robinson och så :)

Fin blogg du har.

Mycket att läsa, och intressant!

Ska vi prenumerera varandra på bloglovin? :)



KRAM!

njaaa.

förutom att packa massa saker.

slängde massa saker faktiskt, haha. :)

sv; okej, jag gick in på hennes blogg nu och skrev grattis ;D

återstår att se. haha.



vad tycker du om graffitibilderna från amsterdam?

lagt till dig nu kram! :D

ja det är väldigt skönt att bara softa ibland :)

hehe ja, tycker du också borde skaffa sånt :)

ok :) du förlorar ju inget på detc:P

Jag vet! ♥

:D

hehe, viss är han söt? ^^ hans personlighet är i alla fall urgullig och man kan inte låta bli att älska honom! :)

ja, de tycker jag med!



vad har du för dig?:)

hihi ja=) hade det jättemysigt på valborg! hade du?

:) vad gör dudå?

sv: tack det samma =D

sv: varsågod =).

allt bra? =)

ok, vad mysigt! nej inget planerat, blir att slappa :=)

sv: det är bra, är väldigt trött bara xD

okej sömntuta, vi hörs imorgon. Godnatt & sov så gott! :) <3

sv: sov så gott =)

http://walkfashion.blogg.se

Lät som en störig människa där, jobbigt att ha en sån efter sig.. :<

hehe.. ^^ funderar på att gå och lägga mig men jag vill blogga! XD haha!

Samma här ;)

Sv; Tack så mycket,detsamma :)<3

Heey, du verkar få en skön lördagkväll :) själv måste jag passa my siss, men bara tills hon somnat Har FF sen juh :P

Allt bra annars?

hihi tack:D

okej myspys:D

bra blogg!



besök gärna min och min kompis blogg!den är bäst!



www.bejjoochmejjo.blogg.se

www.bejjoochmejjo.blogg.se

här händer de inte så mke heller,

jag är så trött, undra om de är solen som tagit på idag, vädret var ju underbart!

aha men det låter ju najs! min var i en park, kramar

Har du haft en fin dag bea?:)

sv: jo, ja. :D roligt att också köpa in nya möbler.

Svar: - Me too.. <3



- Jobbigt då folk är så.. :/

Godnatt :P

allt e super :)kolllar på dreamgirls på 5 älskar den :P göör du?

tråkigt att folk måste härma! :(

Vad händer imorron? :)

Fin blogg :) Mycket intressant att läsa om!

Undrar om vi kan lägga till varandras bloggar på bloglovin? :) Så har vi mer koll på varandras.



Kram!

Godnatt :)

Aaah okeey :) natti natti ^^

fin blogg :D

sv: tack :D (a)

hallllllu! allt bra? :)

sv: vad gör du då? =)

hoppas du får en bra dag :)

så jäkla fin bild ju!

nu blev jag sugen på godis!

fin bild:) och det är jobbigt när en härmar en.























Follow my on Bloglovin







Trackback