HISS ELLER DISS ?


HISS ELLER DISS ?

Kommentarer

Hiss! :D

jätte söta ju :)

diss. för mycket destinys child 2000.

















FÖLJ EN STJÄRNA FRÅN START TILL GENOMBROTT!



Följ mig flytta till LOS ANGELES till hösten, och följ med på varje liten del av processen!



xoxo

K.



http://KAIT.blogg.se

http://KAIT.blogg.se

http://KAIT.blogg.se

hiss tycker jag :)

Jag gillar den i vitt ;D.

Hiss!

Kolla in min blogg där jag skriver om min vardag,mitt liv och mina tankar samt annat..

Älskar den vita ;)

ja :D det,var det!

Den vita är HISS för mig, de andra är DISS :p



Sv: Okej, skönt att bara ta helgen som den kommer? :)

Jag har faktiskt varit på landet i helgen där jag har solat, badat, tränat, rott mm.



Kramis

okej, jag gör inte så mycket. MUSIKAR :D

De är rätt söta men nja, diss

hiss, kan va fint til slitna jeansshorts:)



jag menade förut att jag var en sån över huvud taget som inte läser rubriker, jag hade inte sett att Matilda avr tillbaks ändå för hade inte hunnit kolla hennes blogg för var ju borta hela dagen igår:)

förstår, vissa dagar vill man bara inte ha en sorts mat.

hihi tycker jag med:) så jobbig jag är mot mig själv när jag vill ha nytt start på allt.



hiss! jag tycker dom är jättesnygga :)

varsågod :) hihi ja tack :D

kram

Fett söta toppar, helt klart HISS! :D

xoxo

hiss! de där är söta ^^

var är de ifrån? :)

hiss om de finns i andra färger :)

Har den vita så hiss:P

HISS. :)

Jag vill ha den bruna...

hihi :) vad har du gjort idag då?

utan ärmarna hade de varit en hiss för mig (: , vad tycker du sj? (:

hihi okej :) typ solat och varit på släktkalas!

DISS!



;)

Hiss den är ju jättesöt.

Fint ;)

okej. vad kostar de? ^^

Hiss :)

jag måste nog säga diss

hiss tycker jag, ser så somriga ut :)























Follow my on Bloglovin







Trackback