Hoppas du blev glad.

skola idag, inte hänt så mycket första följade jag med moa till tandläkaren och sen vidare till skolan. trä slöjd hade vi med och vi gjorde inget något som var sjukt drygt. sen hade vi en lång rast hur skönt som helt solen som jag älskar. efter det hade vi prov i no och då var det bara att jobba det så visst jag gjorde det och får iaf godkänd.
hur har eran dag varit ?

det här skickade jag till den bloggen jag måste läsa varje dag. hon skriver sjukt mycket bra saker i den. hon van veckans blogg här första gången hon samlade iaf röstar. skickade allt detta hoppas du blev glad och använder det. kom inte på något bättre att skicka.  [hennes blogg]

Kommentarer

sv:samma här!:D

hoppas du får en bra dag :*

sv: ja just ja:D haha minne som en lysmask:)

sv_okej låter bra det ;)

du har för övrigt väldigt vackra ögon =)

Jag har vart ute exakt hela dagen :) jätte härligt! ;)

sv: som mig då;D

sv:haa joodå!:)

Var kommer du i från då?(=<3

sv: varsågod =) hela bilden på dig i headern är väldigt ifn!

Kul med priser (=

sv:okej, jag är från en by typ 3 mil utanför skellefteå!;)

haha, du vet vad jag tycker om örhängena, jag älskar odm, snart får du se dom igen på min blogg.D

tack för att du länkar till mig igen!<3



ska logga in på msn nån dag så jag kan beskriva hur du ändrar header på bloglovin:) har tyvärr inte tid och imorgon, men tror att iaf på torsdag=)

krmar!

har ni också bra väder?

hoppas du får en bra dag :*

visst är dom :)

dom har jätte fina färger (=

Underbart :D

hehe jo :D.. nu har jag ett nytt blogginlägg!

sv: hehe, äsch gör väl andra roliga grejer här i svergie, festa osv

Sv:hur har din dag varit? :D

verkligen :D

danke ;*

Vilka fina örhängen :)

Varsågod:)

söta smycken :)

jaa:D

hih jag vet:D

Tack så mkt.

Allt bra med dig?:)

kika gärna in på min blogg :)

Kram Kram !

http://prickigflagga.blogg.se

nae :(

sv: yes yes :) allt bra idag då? :)



lust att rösta på mig som veckans blogg? :D http://faannybackman.blogg.se/2009/may/veckans-bloggar-finalisterna.html#comment blir jätte glad då! :)

SV; Oh, gick det bra:)?

Vad händer senare då? :)

vad gör du?:)

sv: göra ikväll? ;D

det var så lite (;

allt bra?

va söta!

sv: sisåbra :) jorå, lite bättre :)

tackar! :D

samma här (=

mjo hoppas jag med :)O

sv: yes :) händer idag? :)

sv: tv för min del ;D

sv:hihi jood:)

Ha en bra eftermiddag!:)

Tack för din röst! :)



Ha en fin kväll!

haha gjort idag då? :D

joda, det är rätt bra, sjuk. men det funkar (;

sv: nej okej :) nja jag måste väl plugga.. igen..

sen så ska jag kolla på när mina flickor spelar :)

varsegod!

hur mårs det? :D

kram^^

sv; Hihi, allt bra med dig =)?

Mjo, jag tror det!

SV; Gött det :D

Sv: vad bra :) Jodå min har varit helt okej :D

inte så mycket, vad gör du själv :)?

Tack så mycket (:

Japp, hoppas på de bästa!

hehe det låter mysigt :)

Sv: Hihi jo :) Hittas på nu då? :D

vad tycker du om min nya desing som är "tillfällig?" :)

sv; ;D

läget?

Sv: Okej :) Nja samma och kollar på jääääättesnygga jeans (A) haha ;D

SV: 14 år! :)

Min dag har varit som alla andra, men så skönt, har inga läxor lr prov :D Har du mkt?

Kramis!

hihi okej :D skolan, solat, pluggat, datan.. :D haha

sugen på tävling?

vad den går ut på? vad du vinner?

spana in mitt senaste inlägg för den hetaste tävlingen just nu!

Vad gulligt av dig att skicka små presenter till henne! :) Hennes blogg är riktigt bra.

vad gulligt:

haha, jag ska se om jag kan göra liknande till den bloggen jag måste läsa hela tiden!:
<3

Hur gammal tycker du man borde vara för att tatuera sig? Har du några egna tatueringar? =)

heh, jaha så det var du som hade skickat det till henne! hihih ^^, <3

sv. hehe jaha ja! :) gud va gulligt av dej, ^^

då addar jag dig :D hihih :D <3333























Follow my on Bloglovin







Trackback