hur man blir aktiv.

nu har jag fått nog av en fråga som alla frågar mej hela tiden. jag tycker det är jätte roligt att svar på allt ni skriver och det har jag gjort i 2 timmar nu. och jätte många frågar hur man blir aktiv. nu ska ni får veta hur jag blev det. jag skrev till folk och frågade hur dom mår och vad dom gör och att dom har fin blogg och läser vissa bloggar och skriver något om det. ju fler bloggar men kommenterar i ju större chans är det att någon hittar en.

för folk brukar gå in och kolla på vissa bloggar som har kommenterat ett inlägg. sen började jag få mer och mer sen fick jag över 100 kommentarer och hade skrivit mycket i min blogg och dagen innan tänkte jag ge upp men dagen efter var jag där uppe på aktiv.

så ger inte upp ni kommer upp, men ni kanske ska skriva om något intressant

ett tack till isabelle som skrev ett inlägg förut, var i visby och handlade med idag hon köpte mycket fint. och sen kommer jag hem och har svart på alla era kommentarer och nu sitter jag här med ida och ska snart äta mat vad händer ikväll?

Kommentarer

Hej! Söt blogg du har :)

Du missar väl inte tävlingen i min blogg?

Klicka in i kategorin "Tävlingar" för att läsa mer och delta!

mvh .

sv: utmanad? :)<3

(svar)aa haha. Åh fick enorm lust att skaffa en kattunge nu x)!

det blir bara lunngt sj ?:D

jag som skrev det:)

haha jaha :$

vad gör du?

sv ; bra inlägg ;)

Din blogg är jätte bra!!<3

kul att bloggen går bra :)

åh mera blommor,hihi underbart!!

tack :P

Sv: Absolut :D



Bra inlägg (Y) :D

Svar: Hihi tack, jo hundar är oftast väldigt söta :P

tack så mycket :D!

vilka vackra blommor! :)

bra tips (:

Tack för tipset



Vi vill vara smaskiga i den benämningen att allt vi skriver skall vara intressant, roligt och lättsamt- smaskigt.



Lite som en Ben & Jerry glass.

sv: nice, bara chillat och så :D

sv: hehe ;)

kul att vara med på aktivlistan (:



hehe tack tack ^^

ikväll skall jag sive, själv ?:D

ja verkligen! :D

sv: Jaa, visst är den! Blev kär i den direkt (A) :D

Gud den frågan fick jag alltid förut, grymt jobbigt ;b

SV: Hehe, naj! x) Vad har du för djur då? (lr har jag frågat det?!) :D

Kramis!

sv; haha, nej =).

mjo:)

vd händer?:D

hur många besökare har du fått idag?

sv: okej, jag vill gärna bli utmanad! :D ska bara gå och köpa godis sen skriver jag det ;)<3

Gud - underbar bild du har som header! Gillar din blogg med och tack för tipsen :)!

sv; hih =)

vi ska titta på robinsson!

åh, vad bra skrivet av dig! :)

Jag hittade din blogg på "mest aktiva" listan :) fin bild btw <3

bra skrivet! :)

Jag håller fullständigt med dig.

Sen jag började kommentera andras bloggar har jag fått fler läsare. (host med undantag att jag inte syns på listan dårå).. ha!

fin blogg btw

Hoppas att du får många besökare som kommer till dig..

Kram

Vilken härlig header, jättefin!

svar: varsegod! :)

okej ändå inte lite

okej, typ 600 just nu :)

oshiiit, inte dåligt:D

tack för tipset! börjar nu :)

det var inget:P!



fin header beatrice:)

ja jag med :(

Du är väldigt söt på din header bild :D

hihi :)

samma,)

sv: så lite så :)<3

tack för svaret :P

Tävling i min blogg

Vinn en dyr presentpåse värdet ligger på runt 3000-5000 kronor. beror på hur många som är med och tävlar

http://silviavoneisten.blogg.se/2009/may/tavling.html#comment

sv: Vad bra :)

Det är bra med mig också :P



Vad gör du nu då? :D

sv: haft en bra dag? ;D

Vad gulligt att du peppar ^^

vad gör du då? :)

hur många besökare har du idag ? :)

fin bild!

Jag hatar iförsig meningslösa kommentarer om vad jag gör, men grattis till att du är på mest aktiva listan iallafall! ;)

Tycker inte att sättet "att fråga hur alla mår" är ett bra sätt att få nya och fler läsare. Personen som får kommentaren känner (iaf jag) att personen i fråga som kommenterar inte ens läser inlägget. Om man istället märker att en person verkligen läser inlägget och kommenterar något om det, får det mig mycket mer att vilja gå in i deras blogg än om de frågar hur jag mår, hela tiden.

taaaaaaaaack (:

Sv: Joo, det är ganska jobbigt ;)

Hejsan! Kolla gärna in min blogg! Kommentera får du också göra, lägg gärna till mig på bloglovin också (a) :)



Ha det bäääst! :D

idag var det lite sol och det blåste men det var varmt i lugten iaf :D

Vilken fin bild!

sv; Jaa :D Hur många läsare har du idag? :)

Började läsa din blogg för ett tag sen och har fastnat helt!

Följa varandra via bloglovin? :)

KRAM!

Har du haft en bra dag? :P

Hej hej, vilken fin blogg du har, gillar foto men är helt handikappad vad gäller digital estetik... kunde inte ens designa min egen header ;)



Om du gillar pyssel och dylikt för du gärna kika in i min blogg, som hittills är väldigt tom, men som ska fortsätta fyllas med pyssel, knep och knåp.



<3/ Julia

klicka dig gärna in på min blogg och kommentera :D:D www.aanessa.blogg.se

rösta gärna på mig, är med och tävlar om veckans blogg hos Linda :)

http://ddisconnected.blogg.se/2009/may/rosta-fram-veckans-blogg-har-1.html#comment

:D:D:D:D:D

Jodå de är helt okej, lite deppig för tillfället men det går över, vi tog bort våran hund i onsdags så de är tufft! Men det går över med tiden!



:)

Kram

Har du haft en bra kväll?

Svar: Ingen orsak :)

fin bild!

hur många har du nu då? :D

nice med lite tips :)

härlig bild=)

Godnatt sötnos :)

sv; Yesbox!

Hoppas allt är bra med dig idag :D

sv: taack, den är ju i början av sin "karriär", men jag ser den som mitt eget lilla galleri, så jag hoppas att folk ska komma att gilla den! :D Nu ska jag sova, take care <3

Tack för ditt svar! :-)

fiiiiin header:)

:)

Härligt att höra :)

Min gårdag var också helt ok!

Kram

sv; Yes, allt bra =)?

hahaha jaa :D



Dagens planer? ;>

sv: okej men du kommer säkert bli aktiv nån gång igen:) nu vet du hur det går till. och varsågod, måste länka dig igen sen eftersom du skickade ett så fint paket till mig:D TACK! eller hur ska jag kunna tacka dig när du ska t.o.m. skicka sminket senare, det här räcker ju, jag blev hur glad som helst:D



hehe okej :)



Själv ska jag plugga HELA dagen ;/ Har nationellt prov i Matte B på fredag, så måste plugga som attans.. ;< o sedan har jag två redovisningar imorrn som jag måste läsa på till.. ;b

sv; Skönt att höra =). Med mig är det också bra =).

Haha precis "jätteroligt", usch.. ;<

Det regnar ute så det är positivt när man ska plugga, då stressar man ju inte ut i alla fall.. ;>

sv, jo men jag menar på att många bloggare kommenterar inte själva inlägget, utan istället bara frågar hur personen mår för att man ska svara. Det är så jag menar :)

sv; jag vet, det gör mig både arg och ledsen :/.

sv: hihi jag med :)♥

jodå bara bra:)

sv; Jo, det är helt sant!

Godmorgon =)

sv: hihi visst!

fin blogg :)

sv; Jag brukar inte heller vara med när andra blir fulla, klarar inte av att se folk fulla, tycker det är skit jobbigt :S.

jodå, ska snart på konfa ;)

sv; Ja, det är ingen höjdare direkt!

sv: plugga är ju inte det roligaste:P

Jo, det har jag också haft :)

allt bra? = )

sv; Men det är väl bara att leva med det antar jag..



Ska du hitta på idag =)?

Tack ! Sjukt fin blogg du har ! Kram.

varsegood, allt bra annars?:D

vad roligt att vara uppe på mest aktiva :D

tack för tipste

tipset menar jag (:

okej jo det ska jag görA:*



följmin blogg med bloglovin?

nejj det tror jag inte =)<3

hihi du är då iaf med tills nästan timmes omgång :) eller vad man nu ska kalla det.

har ändrat så man måste bara skriva en kommentar . :)

och du ha ju redan gjort ddet så du går vidare iaf

haha jag är natt uggla , va är du??



Hej, hur är läget?

Ha en trevlig kväll!























Follow my on Bloglovin







Trackback