hur många timmar sov....


Kommentarer

jag sov 8 timmar ;)

nio timmar tror jag :D



Sv; det är du med!

kram.

okej :) puss :*

hm, typ fem och en halv timme

Hm.. jag sov nog 6 timmar tills jag vaknade första gången.. somnade om och sov 4 timmar till.. Så 10 timmar.. hehe, Själv? ;)

Hoppas din dag blir lika skön som min ska bli ;D

så lite så:)



jag vet faktiskt inte...^

sv: okej okej :)

ska ner på ICA. kommer bara inte iväg..^^

haha jag har sovit i tio timmar! Men så är det alltid p helgen x) Sängen är ju det bästa som finns!

9 typ ;D du då?

sv; Det är bara bra själv? =)

Vad händer idag? :)

javisst :) händer idag då?

Ja, min lille vavva är helt underbar :) så himla mysig!

;D Sov ungefär 8 timmar ;)

7 timmar!

sv: hihi okej :)♥

jag sov i 8 och en halv timme haha, ändå la jag mig kl 3 :D

aha haha, jo jag ställde själv klockan på 9 men vaknade sen tjugo i 12.. :P

9 :)



SVAR:

aww, tack gumman! :)

Så sött , tack!

blir otroligt glad!

TACKTACKTACK!

hoppas att du får en underbar dag! =)

jaa de hade vi lätt :D



7 och en halv :)

sv: njaa, det var inte så kul som jag trodde x) men EMD och måns var där, WOHO! ;)♥

sv: samma faktiskt :p

Kommentera gärna min blogg så kommenterar jag din :) <3

jag sov 10 timmar tror jag! :)

ingenaning faktiskt:O

men hur mår du?<3

sv: haha ja :D

vad gör du då? ♥

Hur har dagen varit ??

Kram

sv : tack tack , detsamma !

ESC i kväll då?

Jag har heller inte haft så mycket att göra idag :/ Men ibland kan det vara skönt att inte göra något ;)

Kram

sv: tack detsamma! :D

6 eller något x)

tio timmar :)

somnade väldigt tidigt ^^

många kramar, <3

okej,

men vi hade haft ute dag & sprungit nästan hela tiden, och sen såg jag på tv, och jag blir alltid trött av tv:n :)

kram <3

8 :)

3 timmar :::::DDDDD

Typ... 9? :P

inte många timmar alls.. haha!

Oj, jag vet ite riktigt kanske åtta.

på tok för lite, men har man en full kille så blire väll så:P dd?



SV:hahaha mjoo=)

5 kanske? :D trötteeer...

typ 7 timmar:) och inatt med, heh. Sover inte alls mycket om man jämför med andra:O sov 8-11 förut men nu bara 5-7, 8 högst då.























Follow my on Bloglovin







Trackback