kan solen komma fram snart ?

fick en halvtimme sovmorgon idag , det känndes bara som 5 minuter mer så trött är jag.. Pappa kom och hämade mej vid 8:00 sen var vi inne i visby klcokan 9:00 gick till mun & käk avdelningen , om man kan säga så ? först kom jag in och då frågade dom frågor och sen så fick jag en kräm på en konstig sak som dom satt in i min mun så blev det mönster efter. sen tog dom kort på mina tänder. jag skulle vilja vissa er mer men hittar inge bilder på google. sen tog vi en fika jag och pappa.

sen kom jag tillbaka till skolan och då gjorde vi inte alls så mycket min vi sjöng på musiken själva , det var roligt tycker jag. men jag har fått en mörk röst just nu.. eftern det var det något inget vi gjorde slappt dag idag , och tråkigt väder kan man säga.. eller vad tycker ni ? vet ni vad escargot betyder , det betyder snigel och vi gick runt och sa det till alla som var där. (franskar i skolan)vad har ni gjort idag ?

Kommentarer

sv: minns inte vad vi snackade om :$

Haha! ;D ♥

Solen skall komma fram ja. ; ) Jag har varit i skolan. x )

sv: hehe okej ;D

Vad gör du nu?

sv: haha okej :P

Tack ♥

sv: okeej :) jag ska &kolla på en dansshow som heter magic of dance för några av mina vänner är m &dansar :D

sv: aah, det tycker jag att man ska!

sv: Haa tackar, :)





Det gör inget :D

sv: japp, de ska bli väldigt roligt :)

sv: jaha, okej. på mig så kunde man inte logga in på blogg igår. tråkigt.

hos oss har det typ regnat hela dan, igår med. hoppas att solen dyker upp snart! ^^

sv: okej okej :P

sv: hehe, ibland på natten så känns det som om blogg.se har stängt sidan, huh?

men vet inte.

ja, solen var uppe innan, men den försvinner hela tiden!

vå får se hur vädret blir imorrn. ^^

sv: hehe japp :)

Tack detsamma!

sv: det var ganska mysigt ändå :D hihi!

sv: okej, jag skasnart träna ;D

& Hhihi okej :)

härlig bild!

Du har det absulut besta bloggen

sv: :D

sv: :D

ja det var tråkigt väder idag, men solen kom farm lite på kvällen ändå:)

fin bild!























Follow my on Bloglovin







Trackback