bloggen är konstig

shoo , hur mår ni ? snart börja gå och sova för kvällen , för imorgon har jag en dag framför mig kanske får sov morgon bara för jag ska till visby. jag ska prata om min tandställning det blir första gången , sen ska jag tillbaka till skolan suck. skulle in till staden med rohan jonte och moa men det blir inte.. så jag åker hem efter skolan imorgon och ringer mamma och städar lite och så. tänkte lägga upp en bild hur långt vi körde på onsdagen & torsdag. (buss & tåg) långt eller vad tycker ni ?

ni ser själva hur det är.

bilden får ni njuta medan jag svar på kommantarer och ska sova sen hörs vi imorgon kan jag tro , men medan ni njuter kan ni passa på att rösta på min i veckans blogg [klicka här] sista inlägget för ikväll love ya!

Kommentarer

haha nej jag vet :/ men men

allt bra?

kul att höra :)

jorå lite huvudvärk men snart ska jag ju ändå börja rulla mot sängen :)

haft en bra dag då?

okej jobbigt :/

jorå helt okej dag för mig också :)

nja inget speciellt faktiskt :) skola och så bara, själv då?

nej :/ jobbigt när blogg.se krånglar!

sv: vad gör dudå?:)

äsch, det är inte under veckan som det ska hända saker utan i helgen! :)

fan mitt namn gick bort :P haha

ska vi lägga till varandra på bloglovin? :)

sv: hehe okeej :p varför funkar d inte? jag ska ta &kika på film alldeles strax :)

Svar; jotack! Jag mår jätte bra, precis kommi them från en spelning som jag och min kass haft!

great! lägger till dig också nu :)

ja eller hur ;)

sv: okeej :) bra då! ;)

tror jag ska kolla på camp rock. hehe

hehe ja ;)

lite, går fortfarande lite segt ^^

för dig då? :)

jodå! :) självdå?

bara bra bra tack sj?

okej ;)

men kommentarerna syns inte och publiceras inte, ganska irriterande :p

Tack desamma, men vem e du ?

Tack detsamma sötnos!

SVAR: åh så gulligt! tack detsamma :)

okej ;s

det såg sjukt långt ut :/

Okeej de va snällt..men hur kommer de sej att du skika till mej ?? ler

sv: ja, den är super bra :D

jo då de har jag haft :), hur var din valborg :)?

Okeej de va gulligt :)

Gonatt då kraam

godmorgon! :)

haha yes :)

fin sista bilden var :)

Oj vad jobbigt, jag hatar att åka bil långt :P

sv : jeees :D:D::D<3

hehe, okok vad kul ju :)

godmorgon på dig med ! :D

hehe, okej ;)

sv: godmorgon :D

sovit gott?

söt blogg<3

ja mumsigt med glass :D

oj va långt du måste åka bara för att du ska till tandläkaren :s

Oj, det var långt :O



sv; Hihi :D

Vad händer för spännande idag? :)

Kram kram

sv: aw tack va gullig du är:D är allt väl med dig idag?:)

Kollade fotboll. de gick åt helvete... :/

hoppas du får en bra onsdag :D

långt!:O

en gång åkte min familj 120*2 mil över en helg för att hälsa på släkten haha:D

hehe...godmorgon :)

svar: Taaaack såå jättemycket!



hA DE bäsT!

åh, visby.. Längtar tills aug när jag ska till gotland! :)

Urfin blogg ju:)

hum nja sådär inget för mig :P

sv: yees :)

vad ska du göra idag då?

har du tandställning?

varför e bloggen konstig? :oo

Hejsan sötnos! :)

Hur är det med dig då ?

KRAMAR PÅ DIG!

Sv: Härligt ! :) Jodå, det är prima!

Men vad har du för dig då ?

KRAMAR PÅ DIG!























Follow my on Bloglovin







Trackback