vem ska vinna denna....

Ni kanske borde veta hur man gör, man får rösta på två bloggar här men INTE PÅ SAMMA. Om man inte har blogg måste man skriva msn namn, ni behöver inte vara rädda att jag ska adda er eller något för det tycker jag bara är så onödigt.

sen så slutar den på söndag då jag ser ut en vinnare annars får ni fånga röstar lycka till och grattis till er som får vara med här. alla kan inte vara med, men nu får ni rösta.


Johanna [klicka här för att komma till hennes blogg]


Anna [klicka här för att komma till hennes blogg]


Olivia [klicka här för att komma till hennes blogg]


Caroline [klicka här för att komma till hennes blogg]

Lycka till!

Kommentarer

Sv: Hur är allt med dig då? (:

Härligt! :)

Jag ska nog snart städa tror jag ;D

SV. hah nej så bra är jag inte :P

röstar på den första!:D

jag röstar på Anna!



Vad ska du göra i helgen? :)

sv: ja, absolut haha ;)<3

trött, men annars är det bra.. :P

hahaa ja med :D

=) ♥

sv: tack själv!:D<3

sv; jag ska bara ta det lungt! :)

haha jaja :P

haha, ja. eller någe.. XD

sv: nej jag går i skolan i morgon :( och det suuuger! orkar inte med någonting nu... :(<3

Taack :)

Sv: Jag ska göra läxa nu... Sååå drygt verkligen! Känns som att det är det enda jag gör om dagarna :/

Jag röstar på Johanna :)



sv: okej, jag gör inte mkt ^^

Och visst är den bra :D

Ja röstar på caroline och anna :)



sv: Jag tycker du gör rätt i att börja följa min blogg men det gör du ju som du vill ^^ haha

Hoppas du haft en bra dag vännen!

jag röstar på

Johanna





:D

låter kul.

sv : jaudu! :)

sv; aha =).

1

jaa, allt toppen! :D själv? ♥

Hehe jadå :D

Johanna :)



Görs du då?

Sv: Härligt. (: Jo med mig är det bara bra.

blev jag nt :( ANNA!

Jo det är bra, själv? :)

sv : vet faktiskt inte, själv ?:)

SV: Jaaa :) Inte mkt här heller.



Görs i veckan då?

göra i helgen då? :D

Okej:)

Haha ja och det är så otroligt roligt! nooot

Röstar på Anna =)

sv: haha va finns det bara EN bra sak med min blogg? ;D :P vill du säga vad, det är kul att veta ^^

Oj...läser egentligen ingen av dem ju :(

tack, va nsäll du är!!

Allt bra?=)

Jag mår bra:D

hehe:D gör imrg?^^

det låter super bra :D tihi

sv; vgd? =)

oj va kul att jag blev utsedd till en av finalisterna, yey & tack så mycket :D!

kram!

Okej:D ska umgås:D

sv; tack, Tack! :)

Sv: Jadå ;D Haha

mm... Usch ja... Skolan är inte kul :/

sv; Snart ett år, själv =)?

Verkligen....

Anna tycker ja :)

Nu finns svar uppe på frågestunden, tack till att just du ställde någon fråga :D <3

Till alla frågor har jag även skrivit en liten följdfråga eller kommentar, så den får du gärna svara på (a)

Kram på dig, och ha en skön ledighet under Kristi Himmelsfärd! :)

ja, ska försöka hahah! :D

caroline

sv; Hihi :D

hihi :)

Inte? :O

sv : haha jaa! :D

okej :)

sv; ska snart sova =)

joo:/

Jag röstar på Anna!!!!

anna! :))

nu ska jag sova. natt natt! :D

Aha, okej :)

sv; Haha, hur länge har du själv bloggat då =)?

Jag röstar på Caroline! :D





Puss!

Härligt att höra :) Jodå, min dag har varit bra :) Lite jobbigt nu i skolan när det är så mycket man ska göra, men som tur är belönas man ju sedan med ett långt sommarlov :)

söt blogg har du! :D

röstar på Olivia!:)

annadric :)

Men du snyggingen va, glöm nu inte bort att jag har frågestund och alla frågor är välkomna, fråga på snygging! <3

Röstar på Caroline (längst ner) :>

Jag röstar på Annas blogg!

glöm inte kolla sista one tree hill avsnittet på min blogg:) sinnessjukt bra, inte ett öga torrt:)

Va roligt att jag är med :)

Caroline!:)

Jag röstar på Johannas blogg!! :)



http://carolinenorling.blogg.se

" rel="nofollow">http://carolinenorling.blogg.se*

johanna :)

Anna är BÄST! Röstar på Annas blogg!!!

röstar på caroline :)!

röstar på olivia och caroline :D

jag röstar på Anna & olivia :)

kram <3

jag röstar på den första! :D

Den längst ner

Förlåt för dåligt med svar på senaste :) Nu är jag tillbaka igen dock! Har dessutom publicerat de TVÅ lyckliga vinnarna i bloggen ;-) Kika in!























Follow my on Bloglovin







Trackback