nu drar jag för idag.

har just lagat mat till hela min familj känner mej duktig, och ska snart vidare till en kompis. får se vad vi hittar på, men något roligt blir det. det börjar bli tomt i vårat hus snart bara för vi ska flytta och fixa. men annars har min dag varit bra.

en bild på en av mina kattungar som vi ska sälja snart. har ni husdjur ?

Vad har ni gjort och ska göra ikväll ? det blir inge mer inlägg för idag men imorgon är jag tillbaka igen. tack för idag, och ha en underbar kväll.

Kommentarer

hehe okej nja samma här, borde plugga men vill inte :/

Vilken liten sötnos! Jag har inga djur själv, sambon är allergisk... men en dag kanske :) Ha en fin kväll!

Kommer ni ihåg den här TV-serien??



http://alexandramarias.blogg.se

jag tycker att du har otroligt fina ögon!



Jag börjar få ont om besökare, skulle du kunna länka mig?



Kramar Kseniya

Åh vad söt katt! Själv har jag en lite vovve :)

Nä tulpan kan det inte vara,hehe..åhh kattungar e för söta...!Japp vi har 2 hundar.

haha kej ;) söt katt :)

det låter kul! :)

du är snygg =)

herregud va underbart söt, precis en sån vill jag ha



ja jag har en fågel:)

guu så söt :D

söööt =)

Söt blogg =)

sv: Ja eller hur :)



Hur är läget med dig idag? :D

Nj, jag har inga husdjur!

Ohalala, gillar din design! :D Vad tycks om min nya? :) hugs :*

fin blogg!

Ha en bra dag!:)

SV: Guuud vad söt kisse! :D

Jag har husdjur, fyra hästar, en hund och en undulat :) Själv då?

Kramis!

Va söt ny header!:)

nej så söt :D!

jag har haft katt förut:)



SV: okej trevligt:)

Men vilken sötnos, jag har hund och häst :)

haha jajamensan :_D

Sv: fint



Va händer ikväll??

Kram!

har en hund och en katt!

i kväll händer inte mycket. blir väl datamarton typ :D

Jag ska se på talang :)

Hahah såna där har jag haft, elva stycken. Har bara två kvar för vi sålde dom men :)

Jag har 2 marsvin och 2 sköldpaddor haha. ;)

Ha en mysig kväll!

Kram

sv: aa, de är helt perfekta att ha till sommaren :)

Vilken underbar liten sak!

lagade oxå mat idag, erkänn kul:)

jag har 2 hundar och 2 grisar :D

Ha en fin kväll!:)

sööt

svar: okej, schysst av dig :)

jag har en hund

Svar: Tack för din röst! :)

Aaw så söt!! Japp har en hund som heter Nelly och är 8 år

sv: Haft en bra dag?

Idag har jag inte gjort så mkt, letat skolavslutningsklänning utan resultat och lagat mat ;) :D

Åhh så söt! Haha jag dör för kattungar den finns inget bättre X)

jätte söt kattunge!! :D:D

Söt bild ;)



Har inga husdjur, mamma är allergisk :(



Vad har du du för djur då?

Så söt! :)

haha jaha (=

erika :)

Sv: Jag mår prima, själv? :D

Aaw vad söt (:

doc är jag lite smått rädd för katter (a)

Men jag har två hundar hihi.



Jag är ny bloggare så kika gärna in på min blogg.

Trevlig kväll :)

önskar att jag hade ett husdjur, men vi har allergiker i familej :/

Grattis till mest aktiv gumman!<3

Kör hårt nu bea, kom in på mest besökta också! :DD<3

jättefin blogg!

så söt!

vi har två små hundar + att min killes katt fick kattungar igår :)

ja men visst!

söt kissemiss :)

Åh så söt!

vad tycker du om bilderna, jag tagit med min nya d60?:D

söt kissemisse :D

Shit va gullig kattunge! :)

Jag har två katter, dudå? :)

kattungar , det sötaste som fiinns ! <3

woops tror inte min kommentar kom fram!



sv; hon är ju sämst :O

Åh, guud tycker kattungar e så söta, men bara som ungar :P har själv en lite valp ^^

sv: Ja :D

fin blogg , godnatt sötis!

Ja, jag har två råttor vid namn Lily och Cookie som jag tror att dina kattungar skulle älska att jaga haha :)

Ni bara borde kolla in min blogg!



(detta är mitt sätt att locka till mig besökare om ni inte fattar det, SÅ TA OCH KOLLA IN FÖR I HELVETE!)



lite ironi, såklart!

I know u love me ;)



PUSS

Hejsan, japps jag har husdjur. En katt som skall få bebisar när som helst. Hade en hund men var tvungen att ta bort honom, så det har varit 3 jobbiga dagar nu efter han togs bort :(



haft en bra dag?

Kram

Jag har husdjur. :'D Madicken, en hund. Sotis, en kanin. Milla, en ute katt. :'D

svar: Jag var i stan :D

ja en hund , 2 katter och 5 kattungar plus 2 sköldpaddor,råtta och fiskar ;)

Så söt :) Vi har haft kattunge hemma tre ggr.

Söt kattunge =)

Vad fin katt

så sööt! =) jag har en hund och en kanin =)

aww så söt kattunge :D Jag har en katt som inte har någon svans :>

gud va söt :O

Nee va söt :)

Kattungar är söta som socker!

Jag har en katt jag ;)

ser ut som katten jag ska få :D

sjukt sööt =)

hehe ;)

Så söt kattunge:)

Jag har själv en katt som är ca 4 år (A)



Btw fin blogg =)























Follow my on Bloglovin







Trackback