förstör min vecka.

dålig star på min vecka kan jag säga , först såg vi en film som jag skrev om i förra inlägget, filmen heter fighter. läs vad jag tycker om filmen i inlägget under har ni sett den ? sen var det bild , och jag är sås jukt trött och sen kommer ronny (bild läraren) och börjar berätta massvis och jag orkar inte med det så jag sitter och säger till att han ska sluta för han fjantar sig. då sa han att jag var en fjortis , jag blev ännu mer surare och skulle ge igen.

sen säger han något som vi med ska säga, då var jag tvungen att säga att han beter sej som någon pogramledare , då vart det tyst på han. sen skulle han visa hur man målade. Så berättade han så här , här bor du och här bor jag och jag är så kär i dej och bla bla bla.tack för den lektionen var slut. ronny är en av dom som förstör min dag.












sen var polisen i skolan och berättade att dom skulle vatra i skolan fram över bara för se hur vi har det om vi vill ställa frågor. men efter den dryga dagen är jag hemm och äter denna goda glassen och kavrt samtalet blev instält. bilden är tagen innan bussen kom. hur har eran star på veckan varit ?

Kommentarer

hur är det med dej idag då? (=

okej :P

med mej är det bra förutom at jag är förkyld! :P

den glassen är super god! =)

Följa varandra via bloglovin? :)

sv; Okej :D

Hur är det med dig? :)

Jorå, helt okej! Fina bilder :D

låter inte som någon höjdardag direkt :/

gott med glass

Sv: Tack så himlans mycket! :D

hej. Såg att du hade kommenterat att min blogg design blev fin. Kunde inte låta bli att kommentera. Jagär så nöjd :D

Sv; nej inte nu i veckan, men som du sa så nästa vecka :)

ååh haha du måste lyssna på videoklippet på min blogg där jag driver med MAX-personal! :D

Dåså :D

fin blogg :)

Svar: Hehe, tack :D

jaoja de är den verkligen :D, Du kan vi inte premunera på varnadras bloggar?=)

min vecka började bra faktiskt, men synd att din inte var den bästa :/<3

men du ska veta att du kan alltid prata med mig!:D

Svar: Jodå jag med (y)

tacktack(=

tråkigt med personer som förstör, jag hade såna i klassen förut men sedan jag kollade på dom från en annan vinkel har dom börjat bli helt normala och jag tycker mer att de bara är roliga nu och de kollar på mig på annat sätt, pratar till mig också helt annorlunda. Ja, det är mystiskt med människor ibland:S



min start på veckan har varit kanon, läs i min blogg:)

förresten älskar den där glassen! mums

och du är fin:)

Min start på veckan har väl varit sådär. Trampade in en nål i foten. Annars bra. ; )























Follow my on Bloglovin







Trackback