SJUKT VARMT UTE.

Det är sjukt varmt ute kan jag säga till er alla, knappt så man kan vara ute med kläder på.. sista dagen den är veckan sen ska jag bara plugga imorgon men det kan jag göra ikväll med. inget att berätta från skolan mer än att jag fick mycket skratt dom sista minuterna i bussen. missade bussen bara idag men det är lungt.

Vad har ni gjort idag, och vad ska ni göra nu ? själv ska jag vänta på att min bror kommer hem så vi kan fira honom. efter som min bror blir 18 år idag. två bilder jag tagit idag i skolan. ska läsa lite bloggar sen ner till min bror, hoppas ni haft en bra tisdag.

Kommentarer

sniglar är äckliga! hahah :D

tänk att folk faktiskt äter det där..

haha javisst :D

åh tackar:D



sniglar är sååååå äckliga:S

sv: okey! allt väl ?

bra att höra:) jodå det är bara bra fast sjukt trött.

mys och fira bror :D



hur är det med dig? ^^

sv: haha ;)<3

fin bild på sniglen ;)

sv; lr hur! bloglovin for life (A) :p

Javisst :D

Helt underbar mat ;D



Vad har du gjort idag då?

Vad tycker du om min nya video föresten? :P

Sv: Okej :) När avgörs det? ;)

sv: jodå bara bra, mätt&belåten nu hehe

Okej :)



Jag själv ska träffa en kompis vid 19-tiden, sedan ska vi gå på utställning, hennes pojkvän är grym på att tatuera/rita, så han har en utställning ;D

Sv: Hon hälsar tack! (:

Yesbox, det ska bli kul att se ;)

Sv: Okej :D Händer nu då? :)

Grattis till din brorsa ;)

Kram på dig gullunge

//Emma

sv; aarå :D

grattis till dib bror!

Och min dag har varit väldigt dryg men härligt att din dag har varit bra eller på slutet?

hihi yeeeeey =D

I Stockholm har det varit iiiiiskallt!!

åhh gud jag hatar såna där sniglar :o råkade trampa på en en gång, ljudet lät riktigt riktigt äckligt :o åhh ryser till och med nu. hahaha :P



sv: åhh okej :)

haha ja du, man kan aldrig ha för mycket kl'der (aa)

Skönt att du snart har sommarlov...vilken snigel hoppas att han hann över bara hihi ;D

Kram<3

sv: jo bilden var cool :)

haha du vill inte ens veta vad jag har för historia med sniglar... usch hatar mig själv... jag och mina kompisar samlade på en massa sånna sniglar och lade i en plastburk (du vet en sån kakburk), sen lekte vi ed dom. när vi inte lekte med dom lade vi undan dom under en kompis veranda, sen åkte hon utomlands i två veckor och när hon kom tillbala så hade ALLA sniglar dött och typ ruttnat ihjäl där inne i burken. FYFAN VAD DET LUKTADE ÄCKLIGT :O usschhh ryser nu. haha. det var säkert mer än 20 sniglar... men TÄNK, jag var faktiskt 9 år :P

haha, cool snigel^_^<3























Follow my on Bloglovin







Trackback