svar på eran fråga..

- Din största rädsla?
det är spindlar och mörker
- Vilka bloggar läser du dagligen?
Jag läser Lienes blogg varje dag det är något jag måste. sen läsar jag massvis med bloggar som kanske just är din. kenzas blogg läser jag ibland och dom på mest aktiv.
- Vilken film såg du senast?
oj , jag vet inte det var ett tag jag såg en hel film den tror det var fjortonsuger.


-Varför började du blogga och när?

det började väl med att jag ville ha så mycket hemsidor som jag kunde ha , sen fixade jag en blogg. sen skrev jag då och då sen mer och mer nu börja jag skriva nu och en dag ska jag vara på mest aktiv det är ett måste i mitt liv. men nu har jag inte alls många hemsidor jag är medlem i. och jag bloggar när jag har tid.

- Tror du på Gud/Jesus? Varför/varför inte?
jag vet inte vad jag ska svara på den, efter som jag gått midising och kofirmtionen så  trodde jag på det ett tag. men han kanske finns men hjälper en dock inte.
- Vilket är ditt största intresse?
att ta bilder det älskar jag.
- Vilket djur är du mest rädd för?
spindlar
- Hur tror du att ditt liv ser ut om fem år?
om ca 5 år fyller jag nästan 20 år och hoppas att jag söker till ett jobb.

- hur länge har dina föräldrar vart skilda?

ungefär 10 år , men har haft bra kontakt ända tills nu.
- vad gör du helst en ledig dag?
bloggar , är med kompisar kanske..

- vad lyssnar du på för musik?
oj , det är olika mest sånt som går på MTV. men ändå gammal musik jag älskar det , jag tröttnar inte på MTV låterna så dom kan jag ju höra fler år efter. annars är det rix fm.

- Vad fick dig börja blogga?
jag ville vara med i många hemsidor , sen tog jag bort min första och gjorde en ny , och det är den här.
- Vad läser du helst för bloggar?
jag tycker det är roligt att läsa om kändiar om kläder och vad ni gör och vad ni tycker. jag av står helt Twilight bloggar som bara skriver om det. jag har själv en kompis som gillar dom sjukt mycket men jag läser nästan aldrig hanns.

- favortit blogg?

jag har ingen favorti för att jag älskar att läsa många. men lienes blogg läser jag dagligen.

- Vad gillar du att göra?

ta bort är något jag gillar att vara annars bara skriva fritt på bloggen.

- bästa minne?

det var inte den lätaste frågan , jag har många minnen men mina bästa minnen är nog när jag var liten och allt var så bra.. nu för tiden är allt bara hit och ditt.

- Vad är det bästa du vet och varför?

att sitta själv på ett berg och bara lyssna på musik och tänka ,ibland kan det vara skönt att bara koppla av. men det skulle vara härligt en sommar kväll med sina vänner.
- Vad är det bästa med att blogga?
att skriva hur man vill , och att folk skriver söta saker! (A)

- brukar du läsa min blogg?
Jo , amanda whalgren jag läser din jag läser alla som jag har på bloggloving.
men kommiterar inte allas.
- när fyller du år?
jag fyller år den 9 september.

- vad vill du jobba med efter gymnasiet?

foto grej tror jag (A)

- när man träffar dig i verkligheten hur är du som person? är du framåt eller mer tillbakadragen?
nu ska ni få höra , om det är någon jag aldrig träffat står jag ofta med min mobil i handen och gör något med den så där är jag blyg. men om jag träffar den varje dag skrattar jag och är framåt. om det är någon jag inte träffats på så länge är jag rätt blyg, men lite framåt.

tack för frågorna , hoppas ni blev nöjd annars får ni fortsätta fråga om ni vill veta mer men behöver inte ta upp det i bloggen och den sista frågan var helt klart bäst! (:

Kommentarer

haha :P



jag vill inte att det ska se ljust o enkelt ut ,, vill ha .. lite.. stök :P

Tack den var bra :) Värre idag dag, helt förstörd :P

Japp !

vill du bli veckansblogg? anmäl dig hos oss !(:

bra svar !:D.. åh tack ^^

okej vad jobbigt''/ men de blev ju snyggt iaf :)

Fin blogg! :D

aa;) planer inför sommaren ?:)

vad roligt att läsa ;D

ska vi lägga till varandra vi bloglovin? (=

Vill du bli veckans blogg? Gå in på min blogg och läs mer!

Hejsan:)

hehe jo.. ^^

med mig är det helt okej. själv?

kul att det blev så många frågor.. åh du gillar twilight också! visst är dom sjukt bra, har du läst böckerna? eller du kanske inte är sååå inne i twilight. sjukt bra iaf! bra svar på frågorna ;) kram!

okej fattar <3.. men samma med mig, de går upp och ner hela tiden.. med flytten och allt:(

okej har lag till dej nu :)

har du lagt till mej? D:

Vill du bli veckans blogg? Gå in på min blogg och läs mer!

Jo det är bra med mig :)



Såg att du fyller den 9 sep.. Dan före mig ^^

Kul med svaren :)



sv: Tack :D

SV; är en 91.a sj? :P

hur menar du.. ? förklara lite bättre.. jag har flyttat,.. ?

fin blogg!:D

älskar dina bilder!

ska vi följa varann med bloglovin?:)

okeej då vet jag:)

hihi sista frågan var från mig (a)



Gonatt :) kram!

jag blev mycket nöjd med svaren:D kul att läsa var det också.

roligt att läsa! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback