VIKTIGT FÖR IMORGON.

godkväll
imorgon efter skolan åker jag in till visby och kollar på en avslutnings klänning och kommer hem så snabbt som jag kan. och då blir det bloggande. men ska försöka skriva ett inlägg imorgon med. men får se hur det blir med det. efter som mamma ska gifta om sej i sommar ska jag till min syster och prova ett par skor tills dess.

sen är det fredag och det betyder att helgen är här och man kan göra massvis med roliga saker. på lördag kanske mamma kommer hit då jag ska låna hennes kamera. (system) det tycker jag ska bli skit kul eller vad tror ni ? då blir det en helg med bilder om jag kan få bilderna direkt men det vet man ju aldrig med mamma

en bild på mig förra sommaren.

Kommentarer

sv. ingen orsak ;) hoppas du röstar på mig om jag är med i någon tävling någon gång :)

kul med systemkamera :)

sv: okj! ♥

sv: hihi ja ;)♥

hur mke leder jag med :) ?

Vill du tävla om att bli länkad på min blogg? Titta in på det här inlägget och läs mer; http://melkan.blogg.se/2009/may/utkast-idag-har.html



Hoppas verkligen att du vill vara med! =) Kramar!

nej de e helt segt att kommentera:(

gud vad snygg ögon färg du har, syftar på din header!

Hoppas att du hitter en fin klänning i morgon! :D

bor du på gotland? :O

Sv: Ja, speciellt då det är så fint väder! :)

Nämen oj, tycker du? Visst är det halvlångt men jag hade till naveln för ett år sen och klippte sen ungefär en liten bit nedanför axalarna så har ändå växt mycket! håller på spara ut det igen :)

haha okej vad bra ;D

jag är med och tävlar om månadens blogg nu så om jag går till final så lovar jag att säga till ;)

sv: ja :D

då antar jag att du kommer bjuda på en massa bilder? ;)♥

Hej allt bra ?

kram

rösta på mig som veckans blogg ?:) på

www.sunshineforyou.blogg.se jag är nummer 2 ! ;)

promiss ;) vad gör du ikväll då :) ?

sv: tror inte det, dudå? :>

sv;

Tack för att du röstade! :D

TACK:D sprid vidare ? (a)

åh , vad kul :) jag sitter med min syster och vi har båda våra laptopar i knär :p

sv: hehe man vet aldrig om det bara dyker upp ngt ;D

heh ;D

sv. hihi , sådana är vi :)

hoppas du hittar nåt då :D

yes=)

okej ;D

tar du studenten iår?

haft en bra dag?

sv;

heh:)

Allt bra annars ?

Kolla gärna in min tröja jag gjort själv på bloggen. Vill höra vad andra tycker om den! :)

inga problem :)

gud så fin du är på bidlen i headern:)fin

blogg också:D



:) kika gärna in min blogg så kan vi kanske lägga till varandra på bloglovin?:)



Bara bra med mig ;)

Händer i helgen då?

kram

Svar:vadå hur då? :P

Godmorgon sötnos!

Är allting bra med dig? Hoppas att dagen blir toppen! ;)

KRAAAAAAAAAAAAAAMAR!

tackar, tackar! :D

allt bra med dig då?

Vad händer idag, förutom skolan? :)

hoppas du hittar en avslutningsklännign :)

grymt om du kan låna din mammas system kamera:D

du är söt!

vill också ha en system :)























Follow my on Bloglovin







Trackback