vilken färg ?



vilken färg är snyggast på dig ? 

Kommentarer

vet nån om denhär tjejen http://queenie.tk är hon som är med i REA & livet enligt rosa? vill gärna veta de och hon kommer säkert inte svara om jag frågar

till dig? lila!

:D

Okej :) fast.. vem är hon? haha : D

grön tycker jag:)

sv: hehe, nice!

ska väl snart ut med en kompis..

sv: bra, hoppas dt e bättre idag?

den bruna hade nog passat mig bäst :)

Du nämnde någonting om att emelie inte visste om bloggen... eller nåt xD haha!

på mig? blå, på dig är det nog lila ;)

Japp .. Vad ska du göra idag :) ?

hihi :D

ingen e fin :)

Rött, blått och rosa tror jag är mina färger =).



sv; haha, du får gärna ställa fler frågor om du vill =).

SV: a, asså jag e förälskat i vädret idag, bäst hitills typ ,

sv: hehe vad göru nu? :D

joda:D

ok.

vet inte.. ska nog bara lata mig i helgen..^^

Gröna, tror jag (A)

sv: jaa, så jäkla nice! :) älskar helger ;p allt bra? :)

vilken hade du passat bäst i =)

ja visst är hon!:D

Den bruna var finast, tycker jag :)

rosa ;D

puppe så söt du är!:D tack! desamma!

vart bor du?

På mig? Hm..grön kanske ;p

Sv. Tack! Jag gillar verkligen din design kommer att följa dig via bloglovin :)!

på mig blir det nog rosa :)

blå tror jag :)

Jag använder sällan färger

jag kör grå,svart , vit osv..























Follow my on Bloglovin







Trackback