vilket gillar du mest ?

var inne och kollade på Gina tricot , hittade massvis med snygga saker och en av sakerna var dom snygga byxorna jag gillade. kanske ska ta och köpa dom eller vad tycker du ? men iaf har ni hittat något snyggt där , nu har jag tagit fyra plagg och vill fråga er vilket ni skulle vilja köpa om ni var tvungna och köpa ett av dom vilket skulle du köpa ? [klicka på här för att komma till hemsidan]

ska snart börja plugga lite och städa mitt rum lite efter som det ser ut. vad gör ni då , några planer för ikväll? tänkte kanske ladda upp en video senare på bloggen men det får vi se dom , ha det så bra så länge och massvis med kramar till er.

Kommentarer

Jaha det var därför jag inte kände till de. Är det billigt där? Jag är från Stockholm (:

sv: just nu är det de :D

sv; Ja, visst är dom :D Fast alla har typ dom ;P

jag gillar mest den korall färgade tröjan^^<3

hur mycket kostar den?<33

Sv: Så lite! :) Men okej, låter gott, vad ska du äta då sötis ?

Jag sitter bara i soffan och vet inte riktigt vad jag ska göra! :)



KRAMAR PÅ DIG och btw, TIGHTSEN ÄR ASSNYGGA OCH SITTER JÄTTE FINT! har ett par! :)

Sv: Goodie! :) mums, nj, nu blev jag hungrig! :)

Men var så lite, asså dom är sjukt snygga verkligen men väldigt stora i storlekarna, jag har XXS i dom! :)

jag tror jags kulle köpt den korta jackan:) för att jag som är kort skulle se längre ut i den och dessutom är det redan så många som har såna där jeanstights och även om jag älskar dom så nej, inte om jag ska välja bara ett plagg av dom.

Men du måste tänka på vad det är som passar dig mest och vad du vill ha mest:) sen köpa det!

ksa jag bara chilla.

linnet eftersom de behövs alltid eller den första jackan den va väldigt fin!



Du får ha en trevlig kväll tjejen! :)

Ja precis =)

Tack så jätte mycket :)

visst är den :)



Hej!



Jackan uppe till vänster är jätte fin!



Vilken fin blogg du har förresten. Tycker den är jätte bra.



Hoppas du haft en underbar onsdag!



KRAM till dig! <3

sv:

Jaa, det är inget kul med det här vädret direkt.

& dsm ! :)

ska säga de till han:D

en fråga .. vart tar du bilderna ifrån ?

jo ginatricot.se men asså hur tar du de ? jag försöker högerklicka men dock händer det inget då ..

tack sötis :)

snygga saker från gina :P

jag gillar den där tröjan som är korallfärgad eller jag gillar tammetusan allt. Jag vill haaa ^^

jag skulle valt det svarta linnet! :)

jackan är sjukt fin !

gjort idag? :)

sv : åh va fina kläder, ska upp i helgen och shoppa som satan :D:D<3

sv; Vad bra! :D

fin färg på en lilla jackan :)

Jag vill ha pengar nu !! ^^ Men efter sommarjobbet så blir det en helt ny garderob :D

Jag har jeansen(lite ljusare) och så har jag klänningen fast en blommig, du kan se den på min blogg förresten, love it!:D



Förresten var jackan otroligt söt!:)

sv; Haha okej :D Tur att alla tycker olika! :)

Sv:

Ja, det är verkligen inte kul med detta väder. usch usch. Sommar och sol ska det va ;)

100 är inte bara :)

Vad gör du nu ikväll? :)

aha oj haha.. :D



skulle nog tagit jeanslegginsen, tycker det kan vara så himla snyggt!

Här kommer den: (ibland måste man få ha lite egoboost;)) http://elviraes.blogg.se/2009/april/en-ny-klanning-i-garderoben.html#comment

fin blogg!!! besök gärna min:) Skulle köpt jeans/leggings!!!

tacktack!!! lite lite pengar, har köpt massa annat, och jag ska spara lite pengar till klassen åker till kreta:)

Snygga leggings

alla , men den svarta tröjan använder ja mest ! :D

Jag gillar "jackan" :)























Follow my on Bloglovin







Trackback