5 saker ni kan få veta om mig

 

Farmville- visste ni om att jag var beroende av att spela farmville på facebook ? jag tror jag sagt det till några men inte alla. jag sa att jag aldrig skulle börja spela det men sen gav jag mig in ändå och satt där hela tiden. men för några månader gav jag upp och det känns mycket bättre nu.

 

att jag blir små irriterad - på att få en fråga som finns i ett inlägg. som texten på den här bilden, finns det en text på bilden blir jag små irriterad men inte annars. men om det står klart och tydligt så borde man inte fårga något. kom ihåg att inte göra det, (A)

 

när folk på pekar saker blir jag sur - när folk på pekar massvis med saker som inte är nödvändigt. om det skulle vara så att jag har fel kläder på mig så blir man lite små sur. visst man kan säga att man tycker detta passar bättre till det. men jag får väl ha det jag vill ?

 

jag hatar att vara stressad-  fy vad jobbigt det är, om någon kommer vi åker om 5 minuter då får jag panik. och om jag vill ha något blir jag stressad och tänker jag måste få ihop pengar hjälp :P

 

jag hatar kaffe - inte för mig är kaffe gott ännu bläää!


Kommentarer

hehe okej fin lsita ;D

sv: kaffe är det godaste jag vet :D

har du haft en bra helg? :) gjort något roligt? :) KRAM

varsågod :)<3

sv; så lite så :D

sv; hehe tack tack :D

allt bra? (:

Hej!

ville bara säga att u har en väldigt fin blogg.:)

Hej!

ville bara säga att u har en väldigt fin blogg.:)

haha okej, härligt att höra sötnos!

nej, jag är sjuk. men annars är det bra :)

Sv: Thx ^^

ja, precis :) att va stressad är det värsta som finns!

åh så söt header du har fått nu! :D



sv: haha tack så mkt :) är dock fortfarande sjuk :( uusch!

hur mår du? :)

kram!

oki då vet jag

händer ikväll då?

krm

intresant :)

intresant :)

sv; thank you =)

okej , ne svarar på kommentarer :D

haft en bra dag ?

sv; HEHE:)

hih. :)

kram

Samma här:P

Gillar verkligen din header :D<3

Härlig blogg du har & många fina bilder..

Om du inte gillar kaffe vad dricker du helst då?

Te?



E.

Vem är den bästa artisten? Svara på dagens fråga i www.momie.blogg.se :)

:DD



Oh farmville xd det har jag också (yy)

Kul med såna här inlägg:)



nej men inte ska du ge upp. Du kommer säkert upp på mest aktiva nån gång ändå! snart:)

Hej! Gillar du Twilight? Kika då in på våran twilightsida, http://thetwilightdream.blogg.se/

och släng in en kommentar.

Välkommen!

värsta som finns att va stressad!

Heej fin blogg du har :)

Vsg! :D

:)

Hej! Kolla gärna in min tävling där du har chans att vinna ett armband designat av Sophie Rosensvärd! Klicka här för att komma till tävlingen! PUSS

http://miilliisens.blogg.se/2009/november/tavling.html#comment

Åhh, tack :)

Stress är ingen höjdare.. ;p

verkligen! :-)

gör du din header i ps? ~~

svar: Tack så mycket :D

Men isf vill jag skicka 2 bilder som jag vill ha :]

fast vi kan göra det en annan dag =D om det går bra?

har varit lite off över helgen! men nu är jag tillbaka :) hade du en bra helg? puss

åkej.. vad gör du? :)

så söt du är!!:)

hej!

jätte fin blogg!

vem har gjort din header,? riktigt duktigt gjort!

besök min blogg så blir jag glad :D

sv; tack så mycket, men har bytt nu sålägen för ett tag så du kan ju kolla in och säga vad du tycker :D

gud, vad fin du är!

haha, du är inte ensam om

att vara beroende av farmville

alla mina klasskompisar är det

förutom jag, mobbad =(

Så härlig blogg du har! :)

va söt du är!























Follow my on Bloglovin







Trackback