imorgon åker jag igen.


foto: Beatrice Jakobsson

nu har jag sett på tv så jag blir trött, men kommer inte kunna somna bara för att jag är så trött. annars har jag inte gjort så mycket ikväll, bara tagit det lungt.

Imorgon åker jag tillbaka till visby men funderar på att åka hem på måndag eller tisdag pappa fyller ju år och det får man inte missa men får se hur jag gör. och får se hur mycket bloggande det blir imorgon, men annars i en vecka till ett inlägg varje dag ska jag se till att få in.

Kommentarer

va fina bilder!

tack söt! härliga höstbilder!

sjukhuset imorn :(

okej sov så gott vännen:*

eftersom du skall skaffa en ny, kan inte jag få låna din gamla och sätta in mina bilder ? (a)<3

fina bilder!

sv: Jaha okej :D Kollar på film hihi :}

jasså? :D haha, dom är så söta :D

man måste fråga :)

men .. de går inte att förminska bilderna i paint, skulle du kunna fixa de om jag ksickra över bilder ?:)<3

sv: Jätte bra:)

sv: härligt att höra! jotack, det är fint.

what?! haha, va weird att komma till din stad. här är alla blåa...

Synn då, hoppas du blir mer nöjd nästa gång!:D<3 kram och godnatt!

har nt fått många läsare men tack ändå för hjälpen :D <3

okej ;) varit méd min kusin :P

ska sova nu, gonatt!

tack så mycket :D din med, super snygg!! =)

Superfina bilder! =)

sv: okej, själv har jag varit med kompis :P

sv: ja

KRAM

Härligt (: har du tagit många bilder? (:

Grymt fina bilder! Va duktig du e :D

allt bra med dig ikväll? :)

hahajo ♥

hihi tack! :D

fina bilder!

den e ju fin :) men de e alltid kul o byta till nytt..

woow, riktigt snygg header! hur har du gjort den? :)

SVAR; haha men självfallet:D

nice ;D

händer idag då?

kramar! ♥

allt bra ? :D

jadå ;D

jodå helt okej :)§

Hoppas du får en bra andra vecka på praktiken! Förövrigt gillade jag bilderna skarpt!

Gillar andra bilden:) Perfekt höstlig.























Follow my on Bloglovin







Trackback