klicka in på deras blogg



foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Modell: Moa Fanny Emelie

Moa Björklund [hennes blogg]
Fanny Jakobsson [hennes blogg]
Emelie Levander [hennes blogg]

gå in och kolla på alla deras söta bloggar, glöm inte att lämna ett spår efter er.

nu ska jag snart knäppa av datan, för jag orkar inte vara vaken så mycket längre. men imorgon skriver jag ett inlägg och sen åker jag till älskling. sen är det prao som gäller, och det ska bli så roligt. fast jag kommer sakna många. men godnatt så hörs vi imorgon.


Kommentarer

sv: okej, jag gör inte mkt :P

gjort ikv?

sv: HERREGUD!

Jag skulle typ knappt komma ihåg namnen på alla xD

allt bra? :DD

Söta flickor=)

sv: Tack så mycket :)

jag såg lite grand men vilka åkte ur till slut? :-)

Sv:Tack:)



Känner du dem?

sv; jag mår kanon:D vad gör du ?

svar: hehe okej va bra, då kanske jag kan köpa en någongång för den var riktigt snygg :) Kram!

SVAR Hihi ^^

hihiih :)

varsågod :)

Nej, får allt ta och kika in där. Alltid roligt med nya bloggar att läsa =).

hur mår du då?<3

sv. vad roligt! :D Fota och träffa kompisar ^^.

sv. hehe okej, jag är också riktigt skoltrött, ush för skolan säger jag bara :P

Tack sötnos! :D

Hehe :)



Aaw tack så jätte mycket :D

Hur har din kväll varit?=)

sv: haft en bra dag?

KRAM

komentera gärna på mitt senaste inlägg.. vad har du gjort i dag dah?

söta bilder

vilka små sötnosar <3

sv: jaa!



hoppas att din prao blir bra!!! :)

vad gör du ikväll? :)

läge då? :)

söta flikor :D hehe

Allt bra med dig?=)

ne de är du inte :)

RE: härligt :) jo det är bra, tänkte ta mig igenom kommentarerna jag fått för flera dagar sen innan jag hoppas i sängen, om jag inte somnar innna ;)

gummam vad sööt du var :D jätte sööt :D

tja hur e läget?=)

ska kolla på deras

jajjemen!:)

Intresserad av en ny klocka? =)

Ska kika in:)

du o din syster är så fruktansvärt lika varandra :O























Follow my on Bloglovin







Trackback