söndagen är över



Foto: Beatrice Jakobsson

Jag gillar bilderna därför får ni se mycket av bilderna. nu har jag gjort allt som jag skulle gjort idag, känns skönt. snart är helgen över och en ny vecka i skolan börjar men det är inte så farligt tycker jag, det blir nog en lungn vecka. hur ser eran vecka ut ?

Måndag: vanlig skoldag, och jag ska vara med på gympan fast jag hatar det ^^,
Tisdag: skolan & föräldrar möte tror jag ? ;)
onsdag: skola händer inget speciellt
torsdag: skola händer inget speciellt
Fredag: skola händer inget speciellt

veckan kanske blir lite ändrig men allt kan man inte planera
veckan 46-47 prao

Kommentarer

sv: Ja hehe :)

Hihi ja, det är jätte skönt faktiskt :o <3

söndagar suger verkligen



http://adamlagerstrom.blogg.se

sv; yesyes ;)

:D

hihi ska du se parlamentet ikväll då?=)

yes:*) allt najs med dig_?=

TACK HJÄRTAT :)

Okej, skönt!:)

Ja visst :D

snygga bilder :)

snyggt med vattnet sådära :D

så mysigt, jag har bara åkt bil hem från sälen och svarat på kommentarer. bloggnörd (;

kram

sv: Vad bra :) vad heter din kamera? ;p

Vsg. :)

haha :))

kan ja lova:) har varit så jävla nere så det känns bra att va glad

sv. (:

Ja jätte bra:D

Sj?

oja;)

nice pics, you! :)

yeah :D

DEN E KANON..

fina bilder :D

aw, tack så mycket!

din bild är också fin :)

sV: Åh tacktack! =)

Ja =D, vad har det du gjort idag.

Super fina bilder du tar på alla frukter! :)

skitball blogg du!



frågestund på bloggen,

fråga vad du vill! :)

helst seriöst!

sv: yes, hur mår du annars då :)?

hejsvej, allt bra idag?

rikigt fin blogg :)

hehe okej=) tror det är fixat nu;)

hur får du bilderna sådära? :)

fina bilder! :)

kul med prao ;)

sv; jag mår bara bra :D bara trött inför skolan :O

fina bilder!

Varsegod=) hUR ÄERE med dej?=)) <3333

jo precis, vad använder du för kamera? :)

Gud va fin blogg ! :)

härliga bilder :*

sv; tack detsamma! :)

Vilken läcker bild :)



Godnatt hjärtat :)

Har du sett filmen UP? :)

Snygga bilder. fotar du mycket??

fin bild! duktig du är!

SV: Allt bra idag ?

KRAM!

Tack. :)

Tack så mycket:D

sv: kul att du också gillar chokladen:D

Tack så jätte mycket!



Hoppas du får en bra måndag. kram

Lugnt =) Jag har en hel del att göra jag =) Fin bild btw

Vilken härlig bild! =)

Grym blogg, du har en skit fin design!

Läckra bilder!

En fråga är ditt yrke att bli fotograf lr, för annars borde du bli dt du tar grovt fina bilder:)

fan va cool bild! :O

:D

cool bild, snyggt!

Du är riktigt grym!!!!























Follow my on Bloglovin







Trackback