vill vara pigg inte trött



min outfit idag, orkade inta ha på mig något annat.
mjukisbyxor: (minns inte men det finns över allt)
Linne: Vila
Tjocktröja: ullared

(knappt något smink på mig i dag)

godmorgon, ska snart dra till bussen men ska äta frukost först om det går. i natt sov jag lite mer än vad jag gjorde igår men ännu trött. kanske ska prova och gå och sova tidigare ? men då kanske man med är trött, jag vill vara pigg inte trött. vanlig skola dag idag, hör av mig när jag kommer hem.

sov ni gott i natt ?

Kommentarer

Vad gör du :)?

kom ppå att säga vadå? :O

Sv: Duja! :) Hoppas allt är bra med dig idag!

jag sov supergott inatt :)

SVAR Ja, jag har en storebror :) Hurså?

Mjukis är det bästa som finns :)

joo men har ju de hela veckan, fast jag längtar hem ;/

Hej, allt bra med dig? :)

Åh mjukisbyxor är ju typ det bästa som finns!

- tack, hihi.. mysig outfit :)

SVAR: haha tack sötnos!

ja eller på sidan där du har länkat massa andra ? :)

jag länkar dig givet vis med då :D

God morgon! :D

allt bra idag?

^^,

Hoppas din dag har varit bra :)

ehm jag kommer inte riktigt ihåg vad jag skrev:$

hehe ja :)

svar

visst var den =)

vad har du för dig då?

hehegörs?

Soft outfit, och härligt att du lägger ut en sådan outfitbild och skriver vart du köpt grejerna, riktigt skönt :D finns många som inte gör det, men det var kanonbra! tumen upp :D

ahha jaa =P

Vilka härliga bilder du har Bea =) <3

jadu, älskar att gå i mjukisbyxor åde, fast man känner sig som en lodis :P

det där såg jävlit skönt ut ;D

nej verkligen inte, har frysigt och vaknade mitt i natten av min arm, har tagit svininfluensan sprutan...det gör ont dagen efter.

allt bra idag?

sv: jag vet, den är assnygg! :D hihi :P

hoppas du får en bra dag =)

sv; hur är det med dig idag :)?

Sv: Han bor i Sthlm och jag i Göteborg, så ca 50 mil :/

jag går också runt i mjukiskläder hela dagen, är sjuk tråkigt nog :(

hur är det med dig ?:)

Dom byxorna ser underbara ut :D

hur äre med dig då? :)

härligt, du har en väldigt fin blogg förresten :)

jo det är bara bra med mig!

:D:D

vad gör du ? :D

De är alltid skönt med mjukiskläder <3 :)



Sv; hehe (:

sv: Härligt! Det är bra här också! :)

sv; hahah japp ;)

skönt med slappa kläddagar :)

sv: hahaha det är väl tur att vi tycker olika ;)

Hejhej. fin blogg (:

allt bra?

Kika in till oss. Två tjejr som båda har ett hårt liv. Båda med våldteckt, sexuellt övergrepp och inte allt för snälla pappor. Tildes pappa är psykiskt sjuk och äår mytoman, vilket innebär att han alltid ljuger.



MISSHANDEL är ett valigt senario i våra liv. Inte alltid fysiskt, men dagligen psykiskt.



Ängla har anorexia, ska in på behandling, Tilde lider av fettma och är matberoende.



Läs, kommentera!

jaa =)

allt bra?

häärligt..jotack =) vad göe du då?























Follow my on Bloglovin







Trackback