3 saker av 10

Värdens godaste mat, och det är..
..
pastasallad det är verkligen värdensgodaste mat. om jag tänker på mat kommer pastasallad jämt upp, det finns inget godare än det. och det är ju mycket grönsaker och bra saker som ska in i magen.

På tv är det..
.. det är Andra avenyn på tv ikväll som man inte får missa.

Alla som jag har..
..
Träffat idag är ett pluss många underbara vänner och en underbar pojkvän som jag träffade på bussen. Glad att jag har er alla, för att bättre än dom får man leta efter.

3 saker som har varit bra idag har ni några saker ?


Kommentarer

håller med! pastasallad, mums:)

svar: hehe=)

andra avenyn! :D

hihi:]



vet du om deyt är någotbra på teve:]?

haha :D

Absolut! :D

Sv: Hehe okej :D Tack! Då ska jag verkligen försöka köpa mig någon inom snar framtid :) haha

vad ska du göra ikväll då? ;D

se DH :D

men d e gött de med ibaldn ;)

sv; jaha okej, vad skoj :D

Vad ska du göra ikväll då? :)KRAM

ska du se Dh? ;D

hihihi :D

ah okej ;D

yes :D

sv: hehe, hänt idag? :)

pastasallad är jättegott :)



sv; nej, ska göra lite läxor oså :) allt bra annars?

Att jag och Kevin är tillsammans igen (A) haha fast det var inte idag men ändå :D

Sv: Javisst :)



Ska du göra idag då?

kanonas makaronas :D

haha :D

tack så mycket! :D

sv; jo allt är bra! :D

sv; Nej, mycket fusk! Börjar 8.15 och slutar 18.15 :o.

hoppas du haft en bra dag! =)

härligt =)

jorå min dag har varit helt okej =)

Svar på din fråga i frågestunden=)



http://hileasoltun.blogg.se/2009/october/svar-pa-fragestund.html#comment

Sv: Hehe okej :) Jo samma.

haha

pastasalld är godast av allt jo :)

är emden vän, sj ?:D

sv; japp ;) vad ska du hitta på idag då? :)

asså vi spelar ahha :D men vi ska dra ut snart :)

SV:

hehe yes ;)

men det är ju så, jag tror verkligen inte den är så farlig som media skriver & säger :)

KRAM <3

okej :)

vad ska du göra i veckan då=

tack snälla du!

av de du har smakat då? :)

kram

svar' nej ingenting. förlåt för stöket på bloggen !

sv: jo samma här ;p

ja digga dina bildr på din header ;)

hih taack :D

Ingen orsak.

hihihi !:D

SV:

aa hihi

haen bra kväll

kraam<3

nej, gör inte de ;)



=)

HELLOW ^^



D é såhär att jag just nu har en liten "LÅTTIPS STUND" på min blogg. Jag ska nämligen ha premiär som DJ på fredag och hade behövt lite låttips.



Så kom in och lämna gärna din favolåt som tips !

sv: händer ikväll? ;)

sv; ja, de suger en del!

Mmm pastasallad är jätte gott.

sv; plugga + ugly betty och desperate housewives! :D

ANDRA AVENYN! :D

:)



lägg in mer bilder på DIG :D

Sv: Jodå!

Gjort idag?

:D:D

ååhh pastasallad, de är sjukt gott :(!

va ett tag sen ja va inne på din blogg. men vart lite inaktiv i blogg världen...men nu ä man få g



så Du får gärna svara på min fråga i mitt senaste inlägg "vem är din idol favorit?"

Hej! :)

Kikar in för att önska dig en bra Onsdag!

KRAM :D























Follow my on Bloglovin







Trackback