Beatrice eller Bea?

inte roliga bilder jag vet, men jag får tillbaka min kamera ikväll så imorgon blir det nya bilder.

 

Visby idag för min del kollade runt lite, Moa skulle komma in men hon orkade inte åka in. så jag köpte lite gott och gick bort till johannes och kristinas lägenhet och åt lite. sen lämnade jag lite saker som Johannes ska ha i visby. och sen bussen hem. alltid lika tråkigt att åka buss 1 timme och 30 min. när jag kom till hemse fick jag syn på Andree, men gick aldrig ut bussen och hälsade.

 

Jag har tänkt på en sak.. det är jätte många som säger Beatrice i ställer för Bea. eller är det bara nu för igår kom Johannes ner och sa Beatrice. och det är flera som säger Beatrice. annars burkar det bara vara mamma som säger det rätt kul att höra hela mitt namn.


Kommentarer

Har din dag varit bra hittills? :)

härlig blogg :D på min är det frågestund just nu , kolla gärna in och fråga lite :D

hur många ja har av vadå ?

vart har du tagit bilderna på dig själv i headern? :)

ÄLSKAR GOTLAND!

ÄLSKAR GOTLAND!

ÄLSKAR GOTLAND!

ÄLSKAR GOTLAND!

ÄLSKAR GOTLAND!

ÄLSKAR GOTLAND!

ÄLSKAR GOTLAND!

ÄLSKAR GOTLAND!

ÄLSKAR GOTLAND!

min har varit hur bra som helst :)

jaha, jag har 2 barn :) en av varje

Okej :D

Något kul som händer nu ikväll? :)

jo med mig är det också bara bra,

ska vi följa varandras bloggar kanske? :)

Vilken snygg bild! :)

superfin blogg :D<3

svar; haft en bra dag?

KRAM

Sv: Så lite så! Allt bra idag? :)

haha va bra att vi har samma musiksmak ;)

Fin bild:)^^

haha neje!

så taskig är jag inte :D

lägger itll dig nu

hehe :) gå in och kolla mitt senaste inlägg: vem bär den bäst. och säg vad du tycker :) vem bär klänningen bäst?

Sv: tack för dina frågor. en av dom är med i mina svar på tal ..kolla vilken :D

allt bra annars idag :)?

aa inte så långt så dt e inte så varligt..:) hehe..~~



haft en bra dag?:)

händer ikväll?

sv; tack<3

Sv: Jo det är okej här med :) Vad görs ikväll då?

SV: Okej! :) svarar på kommentarer just nu ;)

Svara gärna på min läsarfråga! :)



KRAM

okej :)

hehe okej :)

ska plugga (A)

Beatrice, jag gillar riktiga namn bättre än smeknamn =).

Så är det här också! :) Även om jag tycker guld är riktigt läckert så är jag en silvermänniska! ;)

naw tack:D

Sv; Åh det var så lite så.

hehe skola är ens liv nu förtiden :)

S:V Haha ellerhuuur, så jäkla hett :D

vad vill du bli kallad då?? Bea eller Beatrice?

jo dt har jag kan man säga..hehe..^^

har varit ledig idag så finns inget att klaga på egentligen:) ..

haft trevligt med Mamma o familjen:D vi var på stan o åt glass:p haha..



ska äta nu snart:D

kul när man kan kalla dig på olika saker:)

Sv: Tackar!

Din header var verkligen sjukt snygg..

det var ju bra att höra, jo det är bara bra ;D

fin bild! :D

jag tycker om Beatrice för det är udda!!(Y)

mysigt o mysigt, de e as JOBBIGT haha

Kul att du röstade ^^ vinnaren kommer publiceras på måndag. så håll utkik^^

sv: okej, typ samma:)

vad kul, jag skulle också vilja ha ett smeknamn, julle eller så är ju inte det roligaste ;)

Tack sötaste Beatrice:)

Varsegod :D

nja inget själv=)?

:) hur är det med dig?

gud vad kul att du får tbx din kamera min är liksom på lagning, har varit de ett tag nu gud vad jag saknar den, vart har du haft din? :)

förlåt för sent svar....



okej! jag har dunkande huvudverk! :o

förlåt för sent svar....



okej! jag har dunkande huvudverk! :o

Beatrice är fint namn ju :)))



sv: hehe :)

hejsan :) haft en bra dag?

kraam

Glad att se att du kommenterar så mycket hos mig:D

ja fast dom en Viktoria sa så kanske ska inte allt hamna ut på internet, man kan skaffa anteckningsblock:)

hehe tack:P

tack igen:)

Sv: Hur mår du idag då? :)

sv; Haha, de brukar vara så. Men jag såäger de riktiga namnet till alla mina vänner =).

sv; Haha, de brukar vara så. Men jag såäger de riktiga namnet till alla mina vänner =).

sv: kej, gjort idag? <3

SV:

ahaa men va roligt:D

hälsa grattis frn mej då :P

kram <3

men fick du det som present då eller? :)

svar: ja

KRAM

svar: hihi ja! =)



åh tack, visst är den lite häftig? ;)

sv; Tack så mycket! :D

Sv: Okej :) Jag har inte gjort nåt speciellt ikväll, bara tagit det lugnt.























Follow my on Bloglovin







Trackback