bloggen gått bra ikväll


Foto: Beatrice Jakobsson


sitter vid datan, som jag har gjort nästan hela kvällen, men ska snart lägga mig i sängen och ta och läsa lite. och sen smsa med min pojkvän. ikväll har det gått jätte bra för min blogg tycker jag, var ju tvungen att skriva många inlägg efter alla kommentarer något som är super kul i början av veckan.

Imorgon blir det en hel dag till i skolan, men det ska nog gå bra. vi som har slöjd imorgon och jag vet inte vad jag ska göra. blää på det, jag har inte gjort något på dom senaste lektioner. jätte dålig på att komma på saker att sy. har ni tips tipsa innan klockan 06:00 imorgon för då sitter jag vid datan sen vidare till skolan. orkar inte sitta och titta i skolan imorgon.

Kommentarer

Allt bra idag?

sv: Det är bara bra :)

sv:

det är typ en s¨n låt som fastnar på hjärnan haha :D

vad roligt att det gått så bra med bloggen ikväll! :)



vill du vara med i en spännande liten fototävling? :)

svar; haha. :)

Hejsan, sådär är sjuk, hur mår du själv?

sv. jaha :/ mitt lov började precis det ;)

sv; Tål inte mjölk :(.

sv: hehe, absolut! ;)

följ den gärna på bloglovin ;)

Bara bra med mig xD

Skriv gärna om vad du tycker om texten i det nyaste inlägget. :)

Vad görs annars?

jadå.

& vi har gått jätte fort fram, & nu ska vi typ sova hos varandra & sånt.

tycker det är sjukt mysigt!

hihi :D

fina bilder! :D

sv. inte så lite heller :D

ja verkligen :)

Vad kul att det går så bra med bloggen =)



Nu kan man anmäla sig till "Veckans blogg" igen om man vill. Så titta gärna in här om du vill anmäla dig och ta chansen att vinna...



http://thelifeofniklasc.blogspot.com/2009/10/anmal-dig-har-om-du-vill-bli-veckans.html



Ha det bäst!



Kram

du kan ju sy typ en kudde!

eller typ en mössa eller vantar :D

alltså hur många besökare har du egentligen?

riktigt mycket kommentarer får du iaf :)

=)

hihi så lite :D

sv:

görs? :)

Hejsan ! Jag har ett problem ...

Det är så att jag ska färga mitt hår.

Men är osäker på vilken färg.

Kommentera & tyck gärna till - senaste inlägget !

Trevlig kväll !



// www.yavrukartal.blogg.se

Jag funderar på en Nikon D3000 =) Den verkar väldigt bra :D

Hej skulle vi kunna följa varandra med bloglovin? :) Det skulle vara kul! :D

OKeej! samma här med.. :)

Fin blogg!

Vad händer imorgon??:)

sv; Tack =).

Sv: ja det tycker jag, själv? ^^

sv: jaså? hur menar du då? ;)

sv; ja med! ska upp 6 imorgon :)

kram

Gud vilka fina bilder du tar och du har sjukt fin blogg ! :)

hoppas du har ett bra lov♥

Okej, vad bra att höra. =)

Superfin blogg du har! Va ska du göra på höstlovet då?;)

Följa varandra me bloglovin?

För att din blogg kommer bli mycket bättre d¨å;D

du verkar vara glad :D

hehe okej :) så den andra är lika god som den me hallon? :D

ja såja =)

Vilken söt blogg du har!

Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

Kramar!

venne men från att va fickaktigt till det ädr :)))

Haft en bra dag? :)

Hej, fin blogg :) kika gärna in på min blogg, skriver om min vardag och vännerna osv. kram :)<3

sv: hehe okej :P

SVAR: Det är bara bra, hur är det själv då? :) Ktam =)

Svar: Tack :) Fina bilder! <3

Vrf är du bara ledig två dagar då:(?

Kul att bloggen har gått bra! :-)

kommentera fel:(

sV: Jadå! Allt bra med dig? :)

ha är ingen planerare tar dagarna som dom kmr ;D du då? Ngt planerat imån? :)

fin blogg!

hoppas du gillar min så jag får behålla dig som läsare :)

kram

sv: gött! med mig är det fint :)

har inte ni lov? :(



kram ♥

Sådär! Nu prenumerear jag på dig, gör du desamma?;)

Fin höstbild

kolla blogg? (A)



kissies and hugs

//fokiea

fina bilder :)























Follow my on Bloglovin







Trackback