borde göra något bra.

Foto: Beatrice Jakobsson.


Jag och Moa har inte gjort något som vart bra idag, men det är så lov dagarna ska vara? men nu när Moa gick till bussen tänkte jag packa och fixa lite saker. så jag får något bra gjort idag, fats jag vet inte om jag orkar plugga idag. kanske tar det imorgon, men jag skulle inte behöva plugga om jag inte vill efter som har lov. men alltid lika bra att plugga när man inte har något annat att göra.

vädret var lika dåligt som igår tråkigt för det gör så att dagarna blir värre.


Kommentarer

SV: Jaa, ellerhuur, riktigt gott :D

Härligt med lov, tyvärr måste jag plugga en massa men man får ju sova iaf ;) haha xD



SV: Haha verkligen :)´Himla gott!



är allt bra?

kramar=)

Ja det sant faktist

Jaha okej ;)

Haft en bra dag ?

Ju det är har med ;)

Nää . googlade den så hitta bara haha ;)

SVAR Det är väl bara bra :D

Vilken mysig och fin bild^^ Vad gör du??:D<3

ah men de är din åsikt, men inte min så :P :)

mm :P

Jag förstår :)

haha jaa :P

Allt bra? :D<33

jaa, ååh lovet är snart slut :( vi kunde haft denna vecka tycker jag! :O:D

SVAR Hehe jaa=) Händer något kul ikväll då?

fina bilder :)

haha ååh, vad har du gjort på lovet då ?:D

SVAR Inget speciellt tror jag :)

ahh okej vad skönt, typ samma. varit hemma haft tid till hästen, och varit med lite folk hit och dit :))

Jo allt bra. :D<3

Jag har en fråga.

Gör du designers?

älskar bilderna! :)

jaa! :D:D

aaw tack! :D allt bra med dig?

nja..inte alltid:p

haha~~ vissa e jobbiga:p

Okej, men vet du hur man gör boxar sådära som du har vid menyn ? :)

svar' hehe! hade tandställning innan ju så :)

idol ikv ?:)

sv; varsågod =).

jo verkligen:(

fina bilder<3

ååh okej gud vad mysigt :)

Okej, men tack endå! :)<3

Fixar lite ^^ <3 Ska snart ta en dusch tror jag!^^<3

ååh okej, grattis dårå till han! :D

fin blogg:D händer ikv?:D

Följa varann via bloglovin? :)<3

okeey! :D

okeJ:D samma här tror jag=)

Super söt blogg :)

Hur har du fixat dina kommentarer??

Hoppas du mår bra :)

Mmm :)

riktigt:D

aaabsolut :D:D

Vaa skönt! Jorå d är bara bra :)

Har lagt till dig! :)<3

SVAR Maybe :)

Händer på lovet då ? :)<3

SVAR Japp =)

Aha okej. På lovet ska jag åka in till stan, vara med kompisar och åka till linköping. :)<3

Som du ser på min blogg håller jag på att fixa den och undra hur du har gjort dom där splat sakerna på din header?? :P

fina dom e.. lövbildera.. duktig du e

på höstlovet ska det bli bättre väder :D

svar' jasså! närdå? :)

Hejsan!

Nu är jag finalist i veckans blogg igen!

Skulle betyda mycket om du röstade!!



Gå in på denna sidan för att rösta: http://hanniejojjie.blogg.se/2009/october/veckanblogg.html#comment



/ kramar jasna

Ja, vad gör du då? <3

sv: hejsan allt bra idag? :D

Jätte fina foton! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback