det var på tiden.

en bild tagen av mig för ett år sen kanske.

NU VAR DET PÅ TIDEN ATT JAG SKIVER
.. Vad ska jag börja med i lördags var jag med familjen och sen åkte jag till Angelica och var med henne ända tills hon skulle åka och hämta Henke. och jag skulle ut till Burgsvik och träffa Rasmus och Moa som var där. den natten sov jag inte allas mycket, för allt var helt konstigt..

I söndags var vi i Burgsvik ett tag sen åkte jag och moa hem till mig och såg tv och åt mat. sen åkter jag till moa och sov hos henne jätte mysigt men svårt att komma upp på morgonen.

Idag var det skola och det var ju inte så fel på det, men det bästa skulle ju bli maten chickenbits med ris skulle det vara i skolan. men när vi kommer vid 11:30 så fick vi potatismos i ställer för ris. för dom små som äter innan hos hade spyt av maten jätte äckligt att höra, men maten gick iaf och äta. men dom kan ju ta och fixa våran mat någon gång tycker jag.

min vecka
Idag: Moa kommer snart och sen kommer Älskling ikväll
Tisdag: skoldag
Onsdag: ledig från skolan (bara jag)
Torsdag: Utvecklingssamtal
Fredag: lediga sen en vecka höstlov

Nu ska jag läsa bloggar!

 


Kommentarer

kul bild..

HÄRLIGT ! :D

jodå , utmärkt , vet du om Nikon P90 är bra ? :D

pussar

fin :)

Ingen orsak0)

Sv: vad skönt att du mår bra nu då :)

vsg :)

Ja men det är lugnt, vi hade också en sån period nyss.. men det är så ibland!

vsg :DDD

allt bra? :))

sv: hihi gör du så! :)

tror att allas skolmat måste fixas!

Skönt att vara på onsdag! :)



kram :)

Vilka bloggar brukar du läsa ;)

ja, visst är hon söt =) haft en bra dag?

Yay :D

spytt av maten, galet:O

SV; hihijojomän :] allt bra med dej idag? (: kram

händer i veckan då?

sv; haha, ja ;D

Hej! :)

Vad tycker du om videon som min pojkvän gjorde till mig för några månader sen? :)



KRAM

Sv: bra!:D

sv: åh så bra! varför är bara du ledig på onsdag, hade jag med velat vara :)kram!

hehe vad bra sötnos :D

oh är det en sån där massagekudde?

SV; hihiokej :]

jag har huvud värk, haft heladagen ;( men annars ärde bra (:

sv: hihi

family guy i bakgrunden av bilden ju .. hahah ! :D

härligt :))

jätte bra :DD

sv: och särskilt inte när man glömmer musik:O



yes äntligen skriver du:D<3

sv: hatar dåligt mottagning!

vad tråkigt att höra:/

SV.

hihi va bra

aha okej ;)<3

allt bra d <3

hej är allting bra med dig :)?

har du sett min nya desing, eller du föjer inte min blogg :)?

:D

det är okej, sånt händer :)

jorå bara bra med mig :) själv då?

härligt :)

Åh, äntligen :D.

Din vecka ser ju jättebra ut! =)

sv: hihi ha en trevlig kväll! :)

jättefin blogg;)

haft en bra dag?

KRAM

ny har jag gjort :D

jupp :DDD

Bara bra med mej med!:P

härligt =)

sv: Fett najs. har du tagit dina bilder på headern själva? (:

sv: ojoj, nu ligger jag lite efter i komentarerna.

gjort idga? <3

sv: okej, lycka till då eller vad man ska säga ;) hehe. ja absolut, fast jag slutar tio över 11 så min insats den dagen är inte så jätte jobbig heller ;)

så fiiin du é























Follow my on Bloglovin







Trackback