del 3

http://glaaader.blogg.se/
vilken är din favoritglass på sommaren? :)
twister
vad kommer du satsa stort på i vinter när det gäller kläder?
min egen stil :)
vad lyssnar du helst på?
hmm, det är olika mitt humör bestämmer det mesta.


http://wildphotos.blogg.se/
Favoritfrukost ?
äppeljuice och en macka

http://naah.blogg.se/
Vad tycker du om skärp vid midjan?
att det är bra och snyggt! :)

http://hallgreen.blogg.se/
vilken är din favorit kläddaffär?
bikbok gillar deras kläder

Vad är det pinsammaste du har gjort?
nej jag tror jag inte gjort så mycket pinsamt.
skickat ett sms till fel person..
Om du åkte till en öde ö, vad skulle du har tagit med dig då (5 saker)?
mat, varma kläder, en mobil, en vän och en båt
Om du skulle har fått önska dig 3 saker, vad skulle det har varit då?
pengar, ingen mobbing i värden, och inga sjukdomer

http://fashionmodel.blogg.se/

TJÄNAR DU NÅTT PÅ DIN BLOGG ?
nej, jag har för mig att bara dom som är 18 kan göra det :)
VILKEN ÄR DIN FAVVO BUTIK ONLINE ?
Gina tricot för den har inte på gotland

http://felliciiaa.blogg.se/
hur gammal var du när du började blogga & liksom hur kom det sig att du fortsatte? :D
jag fick hjälp med min blogg och det började bli roligare och roligare :)
jag började för någon tipsade mig :)


http://busiiigt.blogg.se/
hur länge har du bloggat:)?
1 månad och en vecka


http://cajsa1.webblogg.se/
Vad tycker du är det mest positiva OCH negativa med hösten? :)
positiv är att det är så fint och mysigt.
negativ vädret det regnar hela tiden och det gör en på dåligt humör.


stänger av datan nu..

Kommentarer

sv; aha, haha :)

jag tittar på mammas pojkar, har du sett det någon gång? :P

stänger av datan nu??..

vf så tidigt?:S

Sv: Gör så! :D Vi hörs antingen lite senare eller imorn! :D

jag måste bara fråga, har du designat din blogg själv? :)

Jo det är fint :) hoppas du får en bra kväll :)

samma här :)

haha :D

Åh vilken söt blogg! :) Du kan inte hjälpa mig med bloggdesign? :)

så fin header du har :)

vad ska du göra i helgen då ? ;)

aha, samma här. haha, har ingenting att göra ;p

vad har du gjort idag?

Ha en bra kväll :D

Allt bra?=)

asv. mm :)

SV: Tack så hemskt mycket! :D

va många frågor du fick! :p

Jepp:D. Allt bra meed dig?

hehe :D

Hehe, okey:D

skitfin blogg !

allt bra ? :)

heheh vi hade TYP samma uppfattning..XD

sv. hihi, visst är dom :D

sötnos!

vad händer ? (:

Tack för svaren.. :)

Tack tack! =)

BOR DU I GOTLAND ??? VISSTE JA INTE..

Hej!

Jag ville bara tipsa om jultävlingarna jag kommit igång med i min blogg just nu. Första tävlingen publicerades idag och fler kommer :-) Ta dig gärna en titt så du inte missar något.



Ha en fortsatt trevlig kväll!

FINNS INTE GINA PÅ GOTLAND? oh, stackars dig! :p



sv: okejokej :) jag svarar på kommentarer, kolla nyss på tv! :p

Tack:)



Fin blogg!

sv: okej, jag förstår, kanske är bättre att spara och spendera pengarna på något du gillar mer`? :)

sv: hehe, vad härligt! Då tycker vi lika om skärp vid midjan ^^

svar:

okej, har inte du lov?

jag har shoppat med pojkvännen! :)

Gillar dom också, jättefiin blogg :)

jaha okej! :) men hur gammal var du?



åh, hehe tack det gör mig glad att du gillar dom! :D

Sv, kom nyss hem från en kompis, vi har sett en film som heter dumpa honom :)

oj vad menade du med jo:P, hade glömmt vad jag har skrivit t dej

haha jaa :D va händer imån då? :)

fin blogg ;)

oj vad mycket frågor du måste fått i din frågestund? :)

haft en bra dag då?

Allt bra? :)

Man behöver inte vara 18 för att tjäna pengar på bloggen :)

riktigt fin blogg :)! allt bra?

Godnatt tjejen ;)

hehehe ja jag såg det..XD

svar: tack själv! :D

hihi. allt bra med dig?

Hej. Jag har just skrivit inlägget "stilförebild" på min blogg och nu undrar jag vem är din stilförebild?:)

RE: jag blir glad av att prata med dig också sötis :D

SV: Jo tack bara bra med mig. Lite irriterad bara över att mitt kaffe är slut. Men jaja..



hitta på idag då för skojj ?

KRAM!

hihi kul att läsa dina svar :D

fin blogg! (:

sv: okej kul!! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback