inte som förr..

en bild sen midsommar på mig och min lille bror.

 

det blir inte många inlägg varje dag och inte lika mycket tid att sitta här och fixa. men nu på höstlovet ska jag iaf försöka få några bilder jag kan ladda upp i bloggem, för just nu lever jag på gammla bilder.

 

Jag skriver inlägget och knäpper ner bloggen för ikväll för jag ska se Andra avenyn sen med så det blir inte så mycket data tid för ikväll. Men imorgon åker jag till visby för jag ska göra en sak så jag är ledig från skolan. sen vet jag inte när jag åker hem men det märker vi.

 

ha en toppen Onsdag!


Kommentarer

as gulligt när små pojkar har sådär lagom långt hår :) sött

men de gö ringet, man har inte alltid tid för bloggen, finns viktigare grejor=) bra att du lever i alla fall

svar: har det, vet du hur man gör?

KRAM

goodie :)

Tack :D

gullig bild, har ni höstlov nästa vecka ? :O

sv: härligt :)

tacktack:D:D!

*SV:* tack så mycket ! :)

vilken mysig bild!

sv: åå ja tycker jag med:) men den höstdagen var fin.

aaw tack cutie pie:D

ja fast orkade inte lära mig gitarr eller nåt, borde finnas karaoke med den låten:)

okej. Tack:D

Svar: Tack! Vad roligt o höra :D

skönt att vara ledig från skolan:)

sv; Verkligen!

sv; åh tack :)

så mysigt=)

*SV:* Tack för att du gissade ;) rätt svar är ju självklart en ny design :D hihi !

sv: Tack! Du är snäll! :D

Allt bra? :)

händer i veckan ?

Jag umgicks med killen. =)

okej. Lungt :) Tack för att du läser den :P haha inte så många som gör det:D Krya på dig <3

svar' min måndag var också bra (: din tisdag då? (:

Sv: jadå :)



vad gör du? :)

go bild!

allt bra?

ja hej hej! förlåt hah :D nu är jag aktiv igen! och tack så mkt:P

oo vad man saknar sommaren :(. nu är det jätte kallt ute, får ta på mig massa med kläder :P. hur är det hos er?



hur känner du dig, mår du lite bättre?



sov gott

Nu har jag svarat på frågorna i min blogg. Kika in och läs svaret på alla frågor :)

så mysig bild =)

sv: görs? :)

hej Missa inte min bloppis från 40 kr och fri frakt!



för att hitta fler fynd titta bland kategoriern till vänster



ett tips bara :-D

hej Missa inte min bloppis från 40 kr och fri frakt!



för att hitta fler fynd titta bland kategoriern till vänster



ett tips bara :-D

hej Missa inte min bloppis från 40 kr och fri frakt!



för att hitta fler fynd titta bland kategoriern till vänster



ett tips bara :-D

söta!

Tycker jag absolut du ska göra!

Har du smakat Ahlgrens bilar rosa rattar? isåfall vad tyckte du?

tack så myckjet

RE: ja eller hur, jag älskar handboll :D

vilken härlig sommarbild :d



hoppas du hinner ta lite nya bilder på lovet.

jo men precis. asmycket med skolan just nu.

Sv: Jo det blev lite stressigt!

Vad gör dudå? :)

Okej, vad bra :)



Åv. vad mysigt att åka till Visby! Sjukt mysig stad!

Vilken underbar bild alltså :D

Andra Avenyn är jätte bra!=D

sjuk :/

sv: vad heter hennes blogg då? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback