Jag skrattar idag


Gillar låten, vad tycker ni om den ? :)

Kom hem för en timme sen kanske, jag skulle inte gå till skolan idag men var tvungen för vi hade matteprov. sen när jag kommer till skolan säger dom att vi har matteprov på fredag så det blev att åka hem och ta det lungt. hoppas att min huvudvärk går över. ska sova nu vi hörs ! <3
  • Måndag: Hemma
  • Tisdag: vanlig skoldag.
  • Onsdag slutar efter lunch efter som det är hemsetorgdag.
  • Torsdag: åka till visby med alla 9:or och se på alla gymnasiet (kan man säga)
  • Fredag: matteprov

Kommentarer

bra låt

hihihi :D

sv;hihiokej :*

usch, jag är glad för tillfället att jag tagit studenten asså!

TACK!! :D RAR DU ÄR! :D

bra låt! :D

Svar: Tack för din röst =)

:)

Okej :)

:D

jättefina bilder i headern :)



vad händer idag då? :D

Hej gumman! :D

jätte bra sj? :))

visst är han ;D

svar: vad gör du då?

ligger i min säng med datorn och tar det lungt ;) vad tycker du om kawaii naglarna i det senaste inlägget? :)

kram

hoppas det blir bättre då sötnos<3

heej :) fin blogg :)



följa varandars?:) eller lägegr du bara till såna som du alltid läser?:)

btw, älskar låten :D

sv, vsg :) allt bra med dig?

jag mår också bra :_)

haha ååååååh , jag äääälskar den där låteeeen :D :D

:P

hii japp mina tjej kompisar ville de så dom gjorde de ;)

ja verkligen.

allt bra med dig :D?

go låt btw! :D

haha vad skrev jag ? :)

sv; Okej :D

tack :D

tack :D

Haha aa kände väll att det avr dasg! :O

jaha okeej :) grym låt btw!

jo visst.. själv då ?

hihi :D

nu får ni iaf se hur ajs er ut :O:S:D:$

tycker din blogg är sjukt söt!

sv; oki, härligt ;) KRAM

sv: okej ncie :)



okej du gör som du vill :) ja ska iaf lägga till dig tror ja, och ja kollar in dom som ja bevakar ;)

härligt :))

den är väl bra , lyssande på den förut :)

fin blogg=))























Follow my on Bloglovin







Trackback