min outfit



Dagens outfit
linnet: vila
Kofta:
H&M
byxor:
bikbok
strumpor:
H&M
skor:
vet inte fick dom av mamma.


Godmorgon, först måste jag säga att jag är jätte duktig på att missa bussen. det var något min bror och jag gjorde vi hade inte koll på klockan så vi får ta en senare buss. men nu kanske jag hinner äta frukost det är ju bra. sista dagen i skolan sen en helg. igår försöte jag komma på vad jag ska göra vill inte sitta hemma och glo. men jag åker hem efter skolan sen åker jag till moa senare på kvällen.

händer idag ?

Kommentarer

snygt:)

tack:D

min kompis :)

sV: Aha okej. Snyggt! =)

Sv: :D

sv; okej! mysigt ;D

saammaa ^^

vet du nån bra partylåt?:)

Söt outfit^^

Idag ska jag till pappa,sj??:D <3

sv: varse

va härligt , allt är bra här med :)

Har ni inte lov, elelr har ni rean haft det :)?

sv; Tack :D.

Snyggt! :D

Snyggt :)

Hur ska du se ut i mon på haloween ? :D

Härligt :D

Jadåå, de funkar :)

svar:godmorgon :) Allt bra idag :)?

Fin outfit ! =)

hihi , :) <3 Hur mår du ?

Jobbigt att missa bussen :/

sv; he jo :P

hoppas du får en bra fredag :D

söt outfit :)

Godmorgon!

Allt bra med dig?



Vill du att vi ska lägga till varandra. :)

va fint

Tack! :D

roligt du ;) nja får se blir nog lungt :)

sv; hihi javet inte faktiskt, men idag ska jag städa lite, sen får man ta dagen som den kommer (: själv?

jo=D

snyggt! :)

snygging :D

sv: jag vet, dåligt:/ men tack:D

det var vrkligen en bra kväll.

den var så sjukt bra den filmen:O alla borde se den:P hehe



hehe lätthänt att missa bussen, jag brukar göra det förut men nu har jag ställt min klocka på mobilen 5 minuter före så nu missar jag aldrig mer, heh.

Idag ska jag slappa och spela piano:) umgås med brorsan och sånt.



Du får ha en bra dag!

btw fin outfit:)

ha en bra dag :)

vad fina bilder i headern ;D

funderar på att köpa en:]

sv: härligt jora jag mår finfint ;)

sv: härligt jora jag mår finfint ;)

ja :D

VAr så lite så :D

Fin outfit!

Sv: Jag ska snart äta chokladpudding, mjam!

=) fint!

Usch igår höll jag på att förstöra min design helt :( jag ska försöka idag igen! HAH :D tack ännu en gång <3

sv: ja, men det är ju så himla många bloggar man ska läsa också!

Okey:D

svar:

jaha okej! planer för dagen? :)

sv: Härligt =D

snygga stövlar! :)

nu är det fredag och nu får du helg efter en veckas skola! skönt? :)

sv: härligt :D:D

aha, har inte du lov?

jag ska bara ta det lugnt, sen är det middag hos en vän och på kvällen blir det fest :)

Om du går in på bubbleroom.se och sen registrerar du din blogg på bloggtopplistan, så tjänar du pengar genom dom :)

sv: okej xD



snygga kläder! :)

söt blogg , kommentera gärna min och var med i veckans blogg <3

kramm hannah

okej va bra:) jodå samma här, sitter just nu och färgar håret. vad gördu? kram

SNYGGT !

Fint! =)

fint :)

Ja :P

hehe okej :D!

Vsg=)

ska du göra idag då?:)

hehe okej :)! samma här det är kanon.

Sv: vsg:D



vad händer denna fredagen då?:D (L)

fint outfit :D. vad hittar du på ikväll? :D

sv: ja, supersött!

Har inte du höstlov? ;o



sv: jaag med! :D hehe

Vad händer under halloween då?:)

vart kommer halsbandet ifrån??

Okej, vad ska du göra ikväll? :p

fint :D!

Svar:Okej vet inte:)

sv. :)

händer ikväll då? :D

sv; jag vet inte, har inte provat ännu men ska göra det :)



ställ gärna någon fråga i frågestunden :)

Heej,

Händer det någon roligt i helgen?

Ps, din blogg är fin-fin!

Kram L

Okey

Händer ikväll då? :)

det är nice



http://adamlagerstrom.blogg.se

sv; jotack det har jag =)

hardu?



p.s svara gärna på dagens fråga i bloggen =)

fin outfit! ;)

va fin outfit :)

Tack ska du ha, får se hur jag gör, men tror nog inte jag kommer deleta den.



Läs gärna mitt senaste inlägg om sann vänskap å säg gärna vad du tycker om de jag skrivit ! =)

hejsan sötaste! har du haft en bra fredag? :)

Nice:)



SVAR: Hihi jadå det är det allt ^¨,

sv: tack så mycket!

tusen tack :D kul att du gillar dem!



fin outfit :)

sv: ja

sj?

(förlåt för sent svar)

KRAM

sv: Jaha, så du har inte lov?

Själv så vart jag o shoppade lite igår :)

Fin outfit :)

sv: hahah det ska du få! :D

Promise :)



allt bra med dig annars?

hahaa okej ^^

Härlig design. du som gjort den'*

hhhaha , jag hoppas att det är bra!

men anmäl dig gärna till min foto tävling, det är porträtt man ska fota den här gången! :D

Fint. :)

sv: okej men inte så pjåkigt det heller:)

ja dte var mysigt.

godnatt

Jättesnygg outfit ;)

Fina skor. :)



Nu drar jag!! Läs mitt nya inlägg. Be back on Monday. :)

Jätte snygg outfit!



Kram

tack, fint

inget typ, händer i veckan ?

jätte fin :D

sv: jaha, okej :P























Follow my on Bloglovin







Trackback