när jag är sjuk orkar jag inte datan..

Bild: någon gång när jag hade tråkigt.

Foto: Beatrice (jag)

 

Jag skulle skriva i Torsdags kväll men det blev inte så ni kan ta och läsa om ni vill veta varför. Var i visby på messan i Torsdags och redan där var det massvis med saker som gjorde mig trött. sen gick jag till Angelicas jobb där orkade jag inte heller göra så mycket. Träffade hennes kompis ett tag och sen åkte vi hem. sen skulle jag ju skriva i torsdags men jag var för trött och orkade inte med att skriva.

 

Igår var jag i skolan och hemma hos älskling på kvällen.
Tusen tack för igår, du betyder jätte mycket!

 

Hatar att vara sjuk, måste nog kolla upp halsen på måndag.

 

för att göra mig glad kan ni gå in på min systers blogg och ställa frågor i frågestunden!

www.eekkaa.blogg.se


Kommentarer

Usch då! Krya på dig tjejen =)!

tråkigt att du varit sjuk..allt bra idag?

sv; jaha okej, hoppas du mår bättre snart igen & orkar börja blogga riktigt igen, puss <3

du får krya på dig!

Jå:D:D<3

men det är ingenfara du,

fixa dig själv först, och ta bloggen i andra hand.

pusss!<3

krya på dig då! :)

lungt :) Krya på dej, hopaps du mår bättre nsart! :) <3

sv; Men du det är lugnt, att bli frisk kommer helt klart före bloggen. :) <3

okej.. ja de är bra med mig.. va gör du då?

jadå ingen fara:)

sv: usch, låter inge vidare.. :( du får krya på dig!

jobbigt att va sjuk:/

svar' det är lugnt, härligt när du kommer igång igen! kram

krya :))) ;*

hehe,okej =)

okej :/ sånt händer.. krya på dig iaf :)



kram <3

okej:( det låter inte så bra det! Hoppas allt blir bra <333

ingen fara gumman.. de viktiga e att allt e bra me dig,,



kramar från /D

nej men gud, det är lugnt :) hoppas allt blir bättre o att du mår bra. Puss o Kram <3

Det är jobbigt att vara sjuk =(



det gör ingenting hoppas att du känenr dig bättre snart bara (:

kram <3

okej, krya! <3

åh okej, det är lungt :) jag följer din blogg på bloglovin så jag ser när du skriver igen ;P <3

sv; okejokej :( de lät inte så bra det, men skriv när du hinner, kollar din blogg ändå :] på inlägg jag inte läst förut osv. (: kramkram

sv, Haha :D

frågestund på bloggen nu:)

Ingen fara=) krya på dig=)

sv: det är lugnt gumman :) hur går det med kärleken?

Lugnt, tur att du lever ;) haha :) Kram

hehe lugnt:)

vila om du behöver det. bloggen är ju inget tvång!

sv: det är helt lugnt! :)

krya, hoppas du blir bättre! :*



så bra att du lever iaf :D, hiih pussen! <3

hihi ok..XD bra att veta att du är vid liv i alla fall..XD jag är själv superdålig på att svara på komentarer och blogga just nu. hinner som inte med det och skola samtidigt just nu.

Krya på dig :)

Krya på dig! :)

sv, okej men det är lugnt :)

usch inte kul, krya på dig!



Fin bild:)

sån dörrhandtag har vi på ena av våra dörrar till huset.

Sv: men gud, det är lugnt hörredu :)

hoppas du blir frisk snart då och att du är back on track då! puss!

okej! krya på dig! hoppas du blir bättre :D

fin blogg =)

det är lugnt ! :D



Haft en bra lördag ? :]

gjort ida då ?<3

okejokej, <3

ahaa, nej men de e lungt. så har jag också gjort.. men hoppas du mår bättre nu, puss<3

RE: det är lugnt! krya på dig..

FIN BLOGG!! Ha en bra kväll!!

btw var gärna med i min fototävling :D

Sv: Hej!

Jag har inte varitinne på bloggen ett tag nu, så tänkte säga att jag ska börja upptadera varje dag!

Så jag byter samtalsämne och frågar:

Hur är det?

yes :)

allt bra då?:)

okej, kul att du är tillbaka nu då:) vad har du gjort ikväll då?=)

fin bild

Okej :) Krya på dig och kom tillbaka till bloggen när du har tid och mår bättre!

sv: varse!<3

krya på!

Fin blogg ! :D

Allt bra med dig ?

Heeejj! Hur mår du?:)

sv: haha, gud vad bra då =)

aha okey sötnos! hoppas de blir bättre snart då :) kramis

Krya på dig!

Vad ska du göra denna söndag?

Sv: Det är lugnt gumman! Du får krya på dig<3 Så hörs vi när du orkar med bloggen och så igen :)

Puss<3

sv: vad bra att du iaf lever:D

så kul att du älskade bilderna:D

förstår dig.

kram<3

Haft en bra helg? =) krya på dig.

Heej!

Förlåt för sent svar.

Har inte haft tid med bloggen.

hoppas det är bra med dig kraaam!

sv: Jaha okej?

Har redan fårgat en fråga. Har du frågat ? <3 :D

kanon :D och krya pådig :)

heheh det är lugnt:)

Hoppas allt blir bra iallafll :)

sv: hihi tack, det var väldigt sött sagt av dig :D (a)<3



vad ska du hitta på ikväll då? :)

sv: hejsan allt bra idag? :)

krya!

sv; Ursäkta för sent svar men datorn har vart pajj :/



hihi, kul att du tycker det :D

kmr ha bloggpaus nu! puss

Det är bra att veta :)

Krya på dej<3























Follow my on Bloglovin







Trackback