ny vecka skola för min del.


Foto: Beatrice Jakobsson

Ny vecka och det är en hel vecka skola för min del, men inte för er som har höstlov nu. inatt sov jag nog lite bättre än vad jag gjorde igår. och jag kom upp av min väcka klockan duktigt av mig för det är sällan jag brukar göra det. sov ni gott i natt ?


Min vecka berättar jag sen när jag varit i skolan för det är lite lättare då, men jag som trudde att jag skulle vara ledig på torsdag bara för att åka in till stan med mamma och pappa. men pappa hade sagt fel och så det var idag vi skulle in till stan i stället. (kolla om jag har en en bokstavsgrupp) kan man nog säga. så för mig blir det inte mycket skola slipper gympa men jag som hade packat och allt.

ha en bra dag alla som är hemma jobbar och är i skolan.

Kommentarer

fin blogg!

tack..

jätte fin höstbild :D

sv; Tack desamma :)

hihi okej :D



Vad gör duu ? ♥

svara på morgonens fråga;

Hur ofta äter du på donken ? :)

kram!

Sv; Okej ^^ Synd att du inte har lov! :)

sv; vad skönt att höra!:)

va gött :) joo min söndag va oxå bra väldigt lugn hehe satt för det mesta framför tv :P

Fin header du hade

du är inte ensam om att inte ha höstlov :(, vill oxå ha en vecka att inte göra något :D

Mh :/

Inge kul med sånt tycker jag

Sv: Men har inte du höstlov? :(

Trevligt :)



Jobbigt å börja skolan igen...här har alla höstlov den här veckan. Skönt att du sov gott i natt iaf, det gjorde jag också ;)



ja :) har du inte lov? :o eller har du haft?

Härlig bild:) riktigt höstig!



Hoppas du får en bra dag i skolan!

sv: haha, vad bra. dåligt minne? :p

sv: jepp jepp :p

vad skrev ja ? =)

Jobbigt att gå skola i veckan=/

fin bild :)

Det var så lite så ;D

SV: aw tack sötnos! vad roligt att du gillar den! :D

Nu ligger resultatet av mina naglar uppe :)



KRAM

Svar: Japp :)

Är allt bra med dig idag? :)

sv: skönt att höra :D jo min helg var också bra!

sv: hehe jupps :P

Det är väl ganska långa utredningar för såndat? Lycka till iallafall =).

hihi :D

bra d :)

Varför har ni inte lov just nu?? :O

hehe tycker inte jag, men tack du fast du är sötare! :)

åh hihi massa tack :D

vad ska du göra idag då?

jajmen!!:)

Vgd??:)

Okej..själv är jag ledig:)

Bloglovin?

Sv: (: tack ^^

när har du lov?::)

sv: haha :)

hur är det med dig då?

jag har höstlov. :D Sköööönt!

jag sov som en prinsessa inatt ;)

vad tråkigt med skolan igen, själv har lovet precis börjat;)

sv; nja det va inte så kul faktiskt och det ser du i texten :/ det sög verkligen :/

sv; hihi hade ont i huvet men annars va allt bra :) vad händer ikväll hos dig då?

svar; jaha, jag är så van över att alla har höstlov nu. ;)

Ha en bra vecka iaf!



kram.

ha en bra dag:D<3

sv, :) när har du höstlov? :p

ANMÄL ER TILL VECKANS BLOGG.

GÅ IN PÅ MIN BLOGG FÖR ATT LÄSA MER :D

Hej! :)

vad tycker du om min "a big no no" lista? =)



KRAM

Jag sov inte alls bra inatt .. Snöt mig hela tiden innan jag somna och vaknade mitt i natten flera gånger för att jag hade ont i huvudet :/ ♥

Vad är dit hårfärg.asså har du färgat dt, om du har vilket hårfärg:)

så du har inget höstlov? :/

fin blogg, kommentera min om du har tid! :)

hejhej, jag har en fråga.

var laddar du ner dina "brushes" till photoshop ?

vet du någon bra och billig sida ?

blir super glad för svar !

KRAM

Hej, hur är det idag?

har inte du lov? :P

www.dilsahkavas.blogg.se

den handlar om mitt liv, min vardag och mina vänner.

(finns inte så många bilder, men det ska

förbättras.)

kolla in den, så hoppas jag att du följer den :)

Vrf går du i skolan nu? :p Eller du kanske redan har haft höstlov?



SV: Vrf suger det? :o Nej här är det väl lite bättre, har tröstshoppat lite :p hihi.



kramar:)

vilken vacker bild!

jag sov väldigt gott inatt :)

super snygg header & bild!

vilken fin bild (:























Follow my on Bloglovin







Trackback