okej att ta bilder från andras bloggar ?

bild: Mattias [E.M.D]

foto: Beatrice jakobsson

 

Godmorgon bloggen, har just vaknat och ska snart äta frukost. Idag ska jag gå ut och ta lite kort så vi kan ju hoppas att solen kommer upp lite iaf. Vad gör ni idag ? går i skolan, jobbar, är hemma ? Jag kan säga en sak att jag har varit hemma hela mitt lov nästan men det har inte varit så roligt när magen krånglar. men det blir rätt långtråkiga dagar hemma. men idag ska jag ta tag i dagen.

 

på tal om att ta bilder från andras bloggar..
Om jag lägger ut en bild på bloggen kanske någon tar den bara för att se på den eller något. men om Hon/Han lägger ut den på bloggen. och skriver den här bilder har jag tagit det är riktigt omoget måste jag säga.vad tycker ni ? är det okej, att göra så ?


Kommentarer

Jag tycker inte de är okje att ta en annans bild från en blogg och sätta in på sin och säga de e min.

Never, det e helt fel

de ordnar sig :)



jag tycker de är taskigt, om de tar bild ska de iaf länka dig så man vet vem bilden tillhör

har du oxå problem me o se min text på inläggen ??

men idag kanske den blir bra:D

Nej VERKLIGEN inte! OM man nu ens måste lägga ut t.ex din bild får man ju skriva att det är du som har tagit, den och fråga dej först ;)

Tack så mycket för din kommentar.

Om det är du på din header är du jätte söt du med! :)

Tror du att du har lust att hjälpa mig med min header?

Det skulle vara jätte snällt. Adda mig på [email protected] isåfall :D <3 KYSS

syns inte min inläggs text alls ?

Det är okej, fryser som en värmlänning i norrland bara XD sj?

God morgon :)



Igår färgade jag mitt hår,

vad tkr du? :)



Ha de bra / Emma

sv: tack :D

händer i helgen ?

det är verkligen inte ok

hehe nu är mina kladdkakor klara ;)

Vet du hur man lägger in en header? :)

godmorgon :D

blev d bättre nu ?

sv: tack =)

Jo det gör vi :) z<3

vad mysigt :)

tack tack :)

allt bra med dig?

Skulle inte du kunna hjälpa mig med det? För jag vet inte hur man gör det lixom... har en header klar.. men kan inte lägga in... haha

;D

de kul me förändringar=)

aa de ja :)

adda mej på [email protected] om du har msn? :P

haha.. annars blir det svårt

har tagit den bilden på the studio i malmö:D

Det är det inte!!!

Jag tycker inte alls att det är okej.

Så länge personen skriver vem som har tagit bilden tycker jag att det är okej. Men de ska självklart fråga först.

Tar man en bild från en annan blogg och vill ha den på sin blogg ska dem länka till då ex. dig! Inte säga att man tagit den själv ;o























Follow my on Bloglovin







Trackback