3 veckor sedan


Foto: baetrice (jag)
Bild: min lilla syster

Åh gissa vart jag var just nu ?
I Burgsvik och åt mat super god mat men tråkigt att man får ont i magen bara flr man blir för mätt. sen åkte vi runt nere vid hamnen och sen kollade vi lite. sen viste jag var min älskling bor för pappa och mina syskon. så det var en toppen kväll på veckan.

det som är så roligt är att jag inte varit i Burgsvikb på typ 3 veckor sen, och det är ju länge. men jag träffade ingen som jag ville träffa får ta och åka ut snart igen och träffa folket.

ska läsa lite bok och plugga

Kommentarer

hihi :)

fin bild! :)



haft en bra dag?

Hihi det är jätte många som säger det :O

Jag tar det positivt ;)

härlig bild!

Förlåt, men nu kommer faktist inte jag håg vad vi skrev om... :/



Jättefin bild i alla fall!

tack :) prenumenera på varandras bloggar? :)

sv: hha, oki =D

sv: tuusen tack :D

vacker bild

sv' :D!

fin bild! :)

sv: Okej! :D ♥

Jättemysig bild! :D

Du är jätteduktig på att ta kort! :)

händer ikv.?

great! har lagt till dig nu :)

svar;

haha, yeah yeah <3

japp : )

du har alltid så fina bilder i bloggen :D

:D

:D:D

Lugna puckar!

sv' japp. själv? (:

samma :)

brottnings cup i kina sj? :)

haha vsg :)

härligt! hoppas du haft en skön dag=) härlig bild, jättefin!

sv: så söt e du :D

Härlig bild :D

vsg :)

allt bra med dej? :)

svar;

vad gör du då? :] <3<3

fin blogg och du är jätte söt! :)

gott med god mat, ofc, haha.

Fin bidl på din syrra:)

Några dryga prov i veckan?..

;D

sv; hehe jag tar det bara lugnt (:

sv; tack så mycket söta du!

great :) allt bra annars då?

sv; gud vad mysigt, har ni hittat på något roligt då? :)

Nej jag har slappat & vart med kompis :) KRAM

okej;/ nej faktiskt inte, har bara en massa engelska glosor..

sv: japp =) allt bra nu ikväll?

ahaa oekj ahha ;D

haha lugnt.

du är bra på det du gör,

klart du ska ha creds för de :D

aha, häärligt, jorå, jag lever :)

sv: noo :D

sv; yepp, gud så söt du är i headern! :D

kikar in och önskar dig en trevlig kväll! KRAM

så man kan inte samla röster nu eller:)?

så fin bild :)

SV: hoho:)



finbild :)

npa :)

du har en jättefin blogg!

nu blere tyst :O

jaa!

sv: tihi :D

jjja :D



händer nästa vecka då? :)

hänt ikväll ? :)

kramar!

haha. och usch för att plugga nu -_

:D



händer imorgon då? :)

tack! :D:D

sv; så lite så (: & fin bild :D

allt bra med dig? :)

haha :(

haha :(

Skulle du snälla kunna rösta på mig som månadens blogg ? Skulle vara jätte snällt! Säg till om du gör det så jag kan tacka dig.



http://jojjisen.blogg.se/2009/september/finalen-i-manadens-blogg.html#comment



/ronjaasvardag.blogg.se

aah de vill jag :)

sv; Hahah, jag vet, det är skit jobbigt med veckans blogg xD.

;D

nja typ chilla :)

SV: =)

fin bild :)

kollar på tv, och slappar ;d

ska snart föna håret!

okej, skola här med förhoppningsvis :)

inet ja oxå :O

haha fifan! va går du nu igen?

njaa är sjuk, men annars så är det väl bra:)

:D

sv; haha, så lite så (:

sv: thi :D

Haft en bra dag? :-)

åh vilken fin bild!

fin bild

asså ni liknar varandra VERKLIGEN !

Så vackert med solnedgång.

Härlig bild! (y)























Follow my on Bloglovin







Trackback