börjar kanske bli sjuk..

Bilden är tagen av mig i visby utan för domkyrkan.

 

Idag skulle jag inte behöva gå i skolan har så sjukt ont i magen och börjar bli sjuk.. kanske blir en hemma dag imorgon. jag vill inte vara hemma men får se om det blir bättre. annars har vi inte gjort så mycket fått reda på vad vi ska göra i veckan och bara tagit det lungt. På onsdag ska vi jobba hemma, skönt det men det kommer med vara tråkigt. vad har ni gjort idag ?

 

blogg.se suger ibland måste jag säga igår gick det inte att svara på kommentarer men tar dom nu.


Kommentarer

sv; Ajjamään ;D.

Hihi =D

Krya på dig!



Är barnhemmet en bra film? Vad handlar den om ;) ?

sv: ja

Fin bild :)

sv:jaaååå :) Hur har din helg varit? :)

SV; inget speciellt :p

hihi jag med (A)

SV; aa :)

hehe :)

den har väla varit okej antar jag.

kul =)

oja! :)

vadårå :O?

ne inte jag heller ;/

ne..

Min me d:D

hoppas magen blir bättre!

usch mens värk :( ?

har feber o sånt skit igen..

usch.. hoppas du klarar dig... inte kul i bli sjuk..

sv; jag har typ en eller tv¨å som jag inte känner.

jodå, du med ? :)

jo =)

sv' jadå (: allt bra idag?

haha okej :D:D

jag suger att göra bloggdesign på blogg.se, och jag kunde inte ha kvar designen pga min header där :( och så ville jag ha en liten nystart :)

nja, inte så mke, det har försvunnit nu :)

Okej, bra. Men Fanny har sakt det där om splashen eller vad det är ?

ingen orsak, hur mår du idag? :) <3

sv' jodå, huvudverk men annars är det bra (:



Ps. gör mej gärna en tjänst och rösta på mej i veckans blogg, röstar gör du här; http://wecandoitagain.blogg.se/2009/september/finalister.html#comment.

Tack för din röst, den glädjer mej! (:

jupp :D

plugga,du? ?=)

Sv; Naw tack va gulligt sagt av dig :)

Allt bra me dig? kram

sv' tack så jätte mykcet (: händer ikväll?

bara bra tack =) själv då?

jupp :DDD

tur man aldrig har sånt.

joe;/

okeii, sjuk tyvär :/

kram <3

Nej vad tråkigt, inte ska du behöva också bli sjuk, så många som är det nu:/



Gillar bilden!

härligt =) vad gör d udå?

ok =) kollar på 2½ men =)



haft en bra dag? =)

härligt, ja med =)























Follow my on Bloglovin







Trackback