dåligt av läraren

Det kommer altid vara Erik som äe bäst!

 

det var så roligt i skolan för vi fick tag i en lärare som brukar åka med polen med sina elever. men i vårat arbetslag är det ingen som vill ställa upp, och därför hade en av våra lärare frågat han. men idag frågade vi han själv varför vill inte du åka med polen med oss? men det var ingen som hade frågat han, det betyder att våra lärae inte vill hjälpa till med någon klass resa, sug på det.

 

Våran klass skojar ju lite med och säger vi kommer att komma till Visby och sen ta en hamburgare och hem. men om det inte blir Polen blir det nog liseberg och sen vara där en hel dag. och sen lägga jätte mycket pengar på våran vagn när vi slutar nian. fats vi får det mesta gratis ju ;)


Kommentarer

jobbigt =(

Sv: Varsegod :D

vad gör du?

sv: okej :D

Tyck till i min blogg. - Marsvin eller guldhamster? vilket ska jag köpa?

jaha :P

mihi vart till Polen vill ni åka? :P

hahaha men fin lärare XD

ja akn följa emd till polen (A)

Ah låter ju riktigt bra det!

Nå jo det är sådär med mig... lite deppigt och så..

sv: hihi :)

Vad ska du göra ikväll då?:)

Har du haft en bra dag?

sv: göra senare ikv då? :)

:p

Sv: Okej, ska snart iväg:)

okej :D

musik

okej :P well om ni gör det på sommaren så rekomenderar jag kusten iallafall ;)

Jag älskar din blogg ! Den är super fin och du skriver jätte bra inlägg ! Jag läser din blogg varje gång jag sitter vid datorn ! <3

Lycka till i framtiden och hoppas på att du kan känna pengar på att blogga tillslut. <3



K R A M ! :)

kusten? hahaha vid vattnet? :P

Sv: Tack för du tyckte till! :)

händer ikväll? :)

;D

okej :)

sv: JUSTE! tack för att du påminde mig!

hahaha :P

jajjemen :D

Okej, näe inget speciellt:)

haft en bra dag idag? :)

hahah neej :D

sv: okej :)

nä faktiskt inte... Det har varit en så sjukt jobbig dag!

:)

:D

Vad dåligt!

så lite som möjligt skall jag göra.. ska se Andra avenyn ikväll iaf :P

sv' :D!

:)

Dåligt av han tycker jag! ;p

Allt bra annars? :)

yesbox! ;D

kul med klassresa!

sv: okej :)

sv: Vad bra :) Min helg var också bra.



Vad gör du nu ikväll d¨`

hehe snygg-erik, ja :)



veckan blir mest lugn, ja iallafall på jobbet.. fredga därmeot blir de galet med galej hade vi tänkt :)

okej se påtv typ ;)

vgd??:)

Naw. <3 Men det är verkligen vad jag tycker och hoppas. ;D



K R A M ! :)

sv: Så lite så ^^

hoppas polen blir av :)

SV: TACK :D Och verkligen detsamma ;>

sv: hahaha varse! guud vilken konstig lärare xD fast idag så var det ännu tyyp värre för mig och en kompis, jo vi stickade lite i förväg och sen fick vi skäll för att vi stickade för snabbt :S

Aja ha en nra kväll ;D

Sv: Så bra :) jara jag mår finfint ;)

Sv: Så bra :) jara jag mår finfint ;)

Sv: vad gör du annars?

allt bra idag :)?

Vi kom inte iväg någonstans med min klass, varken på högstadiet eller gymnasiet, det va tråkigt faktiskt :(.

Haha men Visby kanske inte är så illa.

Vad taskigt att inte ens ha frågat :S

svar: jo, samma här :)

allt bra med dig? ^^

haha, erik är bra. ;P

sv: hah nesh! vad gör du ikväll?:)

Sv: Men haha, jag trodde de va allvar XD :P

Tack :) din är ju med kanoners!

han är så snygg :D

åh! erik är så jävla vacker!























Follow my on Bloglovin







Trackback