lång bort..

Bild: svamp

Foto: Beatrice (Jag)

 

Tjenna nu är jag här igen ^^,

 

Just nu gör jag inte så mycket kanske borde städa efter som jag drog ut alla mina kläder imorse bara för jag inte visste vad jag skulle ha på mig. och sen ska jag nog ner och dricka men det går ju snabbt, min kväll jag har inga planer för min kväll bara ta det lungt lite och sova.

 

Imorgon efter skolan funderar jag på att ta min kamera och gå ut och fota men får se om jag orkar göra det imorgon eller inte. brukar inte orka det, men vi kan alltid hoppas. fast det är roligare att ta kort på personer synd att ni inte bor lite närmare mig. "/


Kommentarer

japp, ska du göra ikväll då? :D

det var så lite så :)

okej, tråkigt. men jag förväntade mig inte riktigt det ;)

tv tror jag :D

stor svamp :P

sv; hehe :D du får ha en fortsatt trevlig kväll :)

Sv: Tycks om min nya design? :)

sv' tack (:



häftig bild (:

Sv: Åh vad kul! :)

sv: Ajdå! Bättre lycka nästa gång ;) Hihi, men jag var glad att bara komma med i omröstningen! :D

Kram! ♥

sv' ingen orsak (:

:D



allt bra?

Sv: Vad går du för gymmnasielinje? :)

sv: Hihi ofc ;D

Vad gör du då? KRam <3

hej på dig! :) vad gör du?

kraaam

sv' ja (: händer imorgon?

SV.

hihi aa <3

fin bild

KRMA <3

:/

när kommer nästa veckans blogg tävling upp då? =) vill vara med :D hihi

härligt =) fint tack.. vad gör du då? =)

Sv: jaha okej! :) Antar att du kommer välja att gå medieprogrammet sen, eller har jag fel? ;)

Jag går hotell&restaurang programmet :)

fin bild :)

vet du om den ä bra :D ?

haha jamen kanske det ;D

är allt bra med dig sötnos?

vad tycker du om min blogg, vad saknas o.s.v

kolla in mitt inlägg i bloggen och kommentera!

Kram

SV; Tack! :)

hehe ah :P fräck bild!

ok =) lyssnar ba på musik =)

sv: okej tack! :)

jaha haha ajdå :P



allt bra med dig annars då?

Sv: okej, det är faktiskt en riktigt kul linje! :)



Woho, duktig jag är då! Men det var inte så svårt att lista ut faktiskt ;) haha :)

Åh jag är avis på din blogg! Kan du designa? ^^ isf kan du hjälpa mig? :) fast de är väl lite tight med tid :P

Puss & KrAM! :)

SV

;vsg söt<33

hoppas du får en bra dag imoroin<3 PUSS<3

Jag bor inte sååå långt bort xD

:D

sv' skola eller ligga hemma och vila. (:

gjort idag? = )

SV: samma x) ska snart kolla på tv!

SV:

taaack så mycket gmn<333

alltid härligt att höra :)

jo, det är fint med mig faktsikt :D

;D

haha, jaa! ni liknar varandra!

sv: Hoppas att jag får vara med så en gång ;)

det var så lite så :)

hihi får man alltid ta och hoppas! =)



skönt att höra, jorå det är bara bra här med :)

sv; Tack! :)

Sv: Nej det märkte du väl? ;)

Snygg blogg! :)

Ja :D Om du vill så :P

Men Jenny har inte tid :P

cool bild!

sv: tack !=D

sv: jo med mig är det bara finfint! :)

SV; inte så mkt :p

haft en bra helg?

sv, Jaa :D

haha gullunge :D

Du tar så fina kort! :)

okej så bra :* jag är sjuk :(



Ska du använda uggs i höst/vinter ? :]

tack dessamma :)

sv' jaa (:

SV: Okej vad bra! :D det är bara bra med mig :)

Vad hittar du på då? :) KRAM

Sv: Tack, det ska jag! :) <3

=)

Allt bra då?

ha en jätte bra vecka nu <3

varsegod händer i morgon? :)

Tack så mycket snälla du:)



allt bra med dig söt?

sv' nej :(

sv' nej :(

sv' nej :(

Sv: Har massor mer sånna bilder från Stockholm. Har glömt bort att lägga ut dom på bloggen. Det kommer komma 1 och 1 lite då och då :) Bara att hålla utkik! :)

Rösta fram den vackraste bloggaren :)

nae, verkligen inte =/

hmm typ skola bara, själv då? =)

cool bild :D

sv' tack jag ska försöka ;)

tack:D

tkr du om min nya design?

jupp :D

Vilken fin bild!:)

ja, jag me:D

sv' absolut :D!

sv; thanks ;D

svar: häärligt=)

nice nice =)

Vgd??:)

Sv: ja, jag har hört det också:) fin bild:)

jadå =)

Sv: Men designen innan va ju oxå bra! :)

Haha, okej :D Men kan inte imörrn, men på ons men då kankse du ska vara med Danne :)

samma här :)

söt svamp ,allt bra med dig?

tuff bild!

hur är det med dej söte? :]























Follow my on Bloglovin







Trackback