hatar att tänka nu..



Inte min tur dag alls det finns inget bra med den här dagen, först skulle jag försöka sova men det klara jag inte av bara för jag har annat att tänka på sen tänker jag ta och plugga för att glömma bort det men det gick inte heller bra jag gjorde klart det men efter så började jag tänka på samma sak. och det är så surt att jag inte kan tänka på annat.

Jag säger inte vad jag tänker på men det är inget roligt iaf, bara om jag hade lite mer minne.

hörs sen när jag kommer på andra tankar, hoppas ni haft en bra dag.

Kommentarer

vad äre som har hänt :( ?

störigt när man tänker på saker som ointe vill försvinna ur huvudet...

skönt :)

jahapp ;/

msn eller någonting?..

sv: jo :D

fan avd gött ;)

Sv; så lite så :) vad har du gjort idag då?:)

[email protected] :)

härligt , jodå de är bara bra med mig =) vad gör du då? kram

hahaha :D görs? :D

Sv; okej, har det gått bra?:) jag har varit i skolan, kom nyss hem därifrån så nu gör jag ingenting typ :)

aaaw :(

vakan nyss :$

bloggar;)

hoppas du kommer på bättre tankar..

puss :*

får hjoppas det går bättre snart=)

svar: ja =)

men tack sötis ! :) du är de me!

inte kul att inte ha tur :/

yeeesss

hoppas morgondagen blir en lite mer tur dag (:

kram

jao=D

jodå:D



Händer idag då?:)

hoppas det blir bättre imån! :) fin header.

Sv: Illa!

okej , jobbigt ! ;)

sv: så lite så:) allt bra?

SVAR: Hihi tack sötis! <3

haft en bra dag?:)

Fin blogg!:)

Sv: Tack så mycket. Men jag tror inte att du behöver Bridge CS4 om du ninte har PS CS4.

så jobbigt när man inte kan sova!

sv: helt okej! :)

:D

okejokej ne inte mycket är med min pojkvän

kommer att bli bra ska du se..

Efter regn kommer solsken. Hoppas du får en bättre dag imorgon gumman =).

javisst :D

Sv: Men Bridge CS4 ingår ju i PS CS4 Instalera om det om du inte har det

jajamänsan :)

:D

nee... de e ju d...

Sv: Jag trodde att det var standard :S

löser sig allid..

hehe nej men man får göra sitt bästa :)

hoppas du har en bra onsdag :)

göra ikväll då?:)

hehe planer för veckan då? kram

Ajdå.. :/

sv: japp:) vgd?

Sv; vadårå?://

händer ikväll då:)?

snygg header bruden ;)

inte din dag.. :(

sv; joodå :) varför inte? :/

sv: okej jag svarar på kommentarer ;)

okej ;)

svar: samma här :)

vad gör dudå? :D

:(

hihi :$

sv; Naw, Tack så mycket! :D

Känner igen det där med att bara tänka på en sak hela tiden, det är sjukt jobbigt! Hoppas du kommer på andra tankar snart! :)

hejhej! :) allt bra? <3 vilken av plaggen tycker du om mest om bland monki's höst collection, som jag har lagt upp? ;)

kram

Ska du hitta på något roligt ikväll då? =)

hehe taack :D

jao :)

svar: hehe gör du då? =)

Usch! Låter inte kul! :(

Vad gör dudå ? :D

okej samma ;)

är det du som har gjort din design ? :)

jätte fin iafl, haft en bra dag?<3

kram ;P

luugnt!

hey:D

du eh söt!!:D

eh allt bra med dig?:)

följa via bloglovin ?;)

kram!

Allt bra här med! :)



Vad görs?

man kan inte alltid ha en bra dag :(

javisst!

efter en dålig dag kan den alltid bli bättre :D

kram <3

samma här ;D

låter jobbigt

Fin blogg du har! :)

sv; alla har sina otursdagar, :P KRAM

SV; haha ;D

vad gör dudå?

Jodå, allt är bra med mig! :) haft en bra dag? :)

Hej!

Fin blogg,

Kul om du ville kika in på min ^^

hatar när saker inte vill försvinna..

Hoppas att det blir en bättre dag imorgon för dig.

Super fin blogg! :)

Sv: Svarar på kommentarer :)

Mår du bättre nu?

Hoppas allt blir bra!

usch då, jobbigt! :/

sv: du är sötast gumman!

:) Allt bra med dig?

Hehe. Vem vill du ska vinna allt då?

SV:

åh tack så mycket, gmn<33

Förlåt för sent svar!=/ har inte haft tid.

är allt bra med dig?:)

KRAM <3

usch, hoppas du får en bättre dag imorgon :)

sv; men det blir de säkert =).

sv: vad händer då? :)

puss :D

jättefin blogg du har! :)

sv: Ah, erik segerstedt is the shit <3

sv: haha! låter som att du haft en jobbig dag? :o

Vgd??:)

är min design lite för uttjatad?:D<3

älskar söta kommentarer självklart..

men lite hård kritik klarar ja allt♥

okej =)

thihi okej , läget annars söti ? 8]

aau :D

God afton! :)



Jag har startat en blogg som handlar om Reumatism

för att de är en folksjukdom idag och tkr att man

ska veta mer om den eftersom alla kan drabbas av den

när som helst + att jag lever me de.



Hoppas du vill läsa min blogg :)

ha de bra / Emma

Tack så mycket, detsamma:)

allt bra? :)

samma här:D

sv: hihi ja, :)

allt bra?

sv: hihi ja, :)

allt bra?

såna där dagar har vi alla, jag ahde en sån igår, inte så kul men man får hitta det roliga med dagen.

ha en toppen lördag!

om du vill vara JÄTTEsöt skulle du kunna rösta på mig här nere då om du inte redan har gjort det förstås? :)

http://www.tv4.se/1.1173520?i=168



PUSS!























Follow my on Bloglovin







Trackback