ni måste kolla..

varför ska jag ha bloggpaus över helgen?
Bara för att imorgon åker jag till stan med klassen och sen kommer jag hem och då ska jag vara med moa och tänker nog inte sitta vid datan så mycket. känns skönt att bara vara med henne och skita i datan. och på lördag ska jag nog vara med älsklingen och då blir det jobbigt att blogga då med.. jag kan blogga men inte svar på kommentarer men vad väljer ni ?

blogga och inte svara på kommentarer i helgen eller inget av det?
då måste många följa min blogg.

detta måste ni gör gå in här och läs detta och säg vad ni tycker ni kan
med få veta vad dom tycker om just din blogg tusen tack kolla nu tryck här [HÄR]

Kommentarer

Sv: Okej, vi har typ jobbat hela dan :S och haft idrott :) men jag går på en idrottsskola så vi har idrott varje dag.

sv' hmmm, okej! men vissa som ligger där på mest aktiva skriver bara typ ett inlägg per dag :O

Hhi :) har du gjort idag <3

men såg inte de innan :O

det hade inte kommit upp ditt nya inlägg ;O

hihi, gjort idag då? :)

sv' jag uppskattar det, blir glad av det! :D

förstod de ;)

:D:D:D::D

Sv: Näe verkligen inteee :S

sv' dom tycker väl inte att jag ska vara där, fast det finns ju folk som säkert är sjukt mycket mer aktiva än jag även om ajg sitter här varje dag ;)

Hoppas int du har missat den sööta nyheten i mitt senaste inlägg ? =)

sv'! :D:D

Samma här ;) <3

samma här:)

Haft en bra dag??:)

Sv: Haha :D

vad ska du göra ikväll då?

Va med i min tävling, där du kan vinna hudvårdsprodukter till värde av 1500kr ! :D



svar: tack desamma :)

jag tycker du ska bestämma själv:)

låt inte andra bestämma över ditt liv!

inget illa menat men..

Sv: Okej, samma :D

trevlig helg kanske man får säga :)

tack :)!

sådär:P

sv' dom är rätt orättvisa om det är så, det ska ju gå automatisk om vem som faktiskt är mest aktiv :o



händer ikväll?

Aa :) tycks om min nya bakgrund

Ja de ahde vart coolT! :D

Sv: Jaaaaa :D

Hihi, tack så mycket :) <3

Sv: Haha vem är din favorit då? :D

hoppas du får en bra helg :)

hihi :D

sv' haha jag med. jag är aktiv typ hela tiden! :P haha, det är konstigt :P



idol också! (:

jadå!= D

okej:)

hur mår du sötnos?<3

=D=D=D

Haha ;) <3

tack :D

Jo men en bloggpaus kan faktiskt vara skönt ibland :)

Men du väljer ju själv..

God middag! Allt bra idag? :)



Http://leaveit.blogg.se

händer ikväll?

vad gör du då?:)

Har du haft en bra Torsdag?

hihi, men hur är det med dig då? :D

svar: härligt, :)

det är väl sådär...tror att jag börjar bli sjuk :(

sv: Visst han kanske inte kan sjunga men ändå! Han är ju lite rolig!! :O<3

SV; skolan :P

allt bra med dig ? ^^

Sv: Haha, okej ;)

näää.. det är typ sam:)

lyssnar på musik.:)

:D

allt bra? :)

sv' hah, händer nu då? (:

Haha vad gör du nu då? :D

bättringsvägen, sj? :)

sv: vene. dd?

Svar; du är GRYMT lik min kompis : o kan nästan tro ni är samma personer haha .. ifall du vill veta.. aja (A) du har varit med på topplistan va ? ;) på blogg.se´s framsida ?...

sv' ingenting! (:

ska käka snart och sen kommer ett nytt inlägg:D

Okej, ser tv :)

Ha så kul i stan med klassen.

Men det tar inge lång tid ju :O

sitt bara vid datorn 15 min varje gång

blogga men inte svarapå kommentarere

hoppas du får en kanon kväll! ska du göra något speciellt förresten?

okej jo det är bara bra! :D

haha ;)

Ingen aning :S

SV: jaop! :)



ska du se idol ikv då? =)

hur är läget idag då? :)

SV: Okej! :) sitter o tvingar min kille att kolla på tjejfilmer med mig ;D haha! allt bra annars? :) KRAM

SV: Vad bra! :)

Du får ha en bra kväll!♥ Ska du titta på idol förresten? :P

hehe :D :D:D:D: trevlig kväll? se idol?

härligt :D

jätte bra :D

Du ska göra det du själv känner för.



Sv: :)

sv: justja! det lovade jag ju dig att göra, haha :D

Tack :D

göttmosss :D

sv' nu har du så att du kan läsa ;)

SV: såklart jag skaa gööra :D:D

sv: okejokej :)

nej typ ingenting.

Okej va bra :) Joå det är bra!

Blogga, men inte svara på kommentarer =).

jupp :D

Sv: För du kommer helt klart må bäst av att göra så :)

Varsågod =)

Händer i helgen :p

HEJ! :)



Hoppas allt är bra med dig?

Jag har en ny header på min blogg, men vet inte vad jag tycker om den. Det är den första headern som jag gör själv så jag skulle bli glad om jag fick höra din ärliga åsikt! :)

Ha en trevlig kväll!



IISABEL.

idol är väl idag? :D

gjort idag då ? :D<3

sv' haha! mums :D

:D

Skit coolt ;)

du e fin.. puss

kan ju vara skönt med en bloggpaus ibland :)

Sv: Haha jadå :D

vad gördu just precis nu? :P

sv: tycker ja med:)

SV; japp :D

vad gör dudå?

Ja visst har han?!

man behöver bloggpauser ibland =)) ;P

Vad roligt att du kom med på reklambloggen =D

sv: hehe okej fett najs jöö :P

sv: hehe okej fett najs jöö :P

haha aaaw va sött sagt :D tack söta du !! <3

puss

hihi okej<3 :)

HEJ sötnos!

hoppas du haft en fin vecka!!



K R A M A R <3

kolla in min blogg sweety ;)























Follow my on Bloglovin







Trackback