skadat foten, min födelsedag, blivit moster



* min födelsedag var helt okej, jag tackar alla som skrivit grattis och länkat min blogg och alla som har skickat sms och alla som har skrivit grattis på Fb. tusen tack, igår fick jag ett halsband av min pojkvän och min bästa kompis moa. så två olika halsband (kanske bild kommer) sen fick jag ju kameran i förskott, sen får jag sakner på söndag av mamma. och sen fick jag av min faster.

* jag har fått en kusin det är super kul om man säger att min hal syster har fått barn och då blir jag halv moster vet inte om det blir kusin men jag har blivit halv moster igår. det blev en tjej och fyller år samma dag som mig, mycket roligt där.

* jag har skadat foten det kanske låter klantigt men det skiter jag i. jag brukar ta av mig skorna för att jag hatar att springa med skor i skolan iaf när man har skavsår. och sen var det typ nästan 2 timmar kvar. och denna vecka skulle vi har brandövning. jag frågade om dom skulle ha det idag men det visste dom inte. när det blev tyst igen börjar brandövning jag ville inte bli våt om mina strumpor nog men att det hände i 7.an och 8.an. jag hoppade upp på moas rygg och sen sprang vi för fort och det blev att jag trampade snett och rammlade av. inte bra för nu har jag ont, hatar brandövningar.

Kommentarer

sv: tack för din fråga:)!



och grattis i efterskott! :)<3

aj , det dära med foten lät ju inte bra:(

oj va roligt:D

riktigt skoj:D

okej :)

vad roligt att du har fått en kusin :D

uscha, hoppas att du blir bättre i foten snart :)

kul med kusiner ändå, grattis :D

Synd med foten :/

Fast kul med att du blev moster :)

det lät verkligen inte kul! hoppas du blir bättre i foten :)

vila foten och sniffa på den lille..^^

Sv: Uscha, stackars foten - men går inte alla runt med skor i skolan - du blir väl smutsig? :)

sv: okej! :)

jag vet jag åker samma buss som dej ;)

Hoppas det blir bra!

KRAM

Hej, ledsen för segt svar :) Är sjuk :/ Hur är det med dig idag? :)

Grattis :D <3

Oj det måste göra ont.:S

Men kul att det andra blev bra.

titta in i min blogg en gång till.

ajdå !

inte kul att trampa snett!

Varsegod, var så lite så:)

Ajdå det var riktigt illa gjort!

Skulle vara jätte sött om du anmälde dig här så jag kan vinna min dator http://www.freestreet.se/?r=7682

:)

kul med kusin ju!

vad kul att du blivit moster :D små barn är så himla gulliga! D

Roligt att du blivit moster:)

Däremot tråkigt med foten

Hej! Sjukt läskigt :s. Du heter Beatrice, det gör min flickvän med. & Jag heter Daniel, det gör din pojkvän med. :o

vsg :)

kul med en ny kusin :D

haha oj det var ju inte bra ;p

allt bra annars? :)

Ojojoj, det blev en händelserik födelsedag :o.

lungt :)

aaw av kul med ny kusiN! :)

fast ilal em foten du :(

Grattis i efterskott!

asså nä :( fett synd

åh vad kul att du har fått en kusin! :D <3

synd detdär med foten <3



Sv; så lite så<3

det hände mkt:)^

Var gärna med i min fototävling som jag har just nu :)

haahah okej :D

mysigt med en extra kusin ;)

vilken färg tycker du är finast på halsduken i mitt senaste inlägg?

usch då:/

haha ellerhur :D

vad ska kusinen heta :D

vad roligt att du är moster :D

SV: hehe! vad gör du då?

hoppas det blir bättre med foten snart då :) <3

sv: Okej ;)

åh så roligt att få bli moster:D



sv: tack:)

attan attan!

okej :)

jätte bra :D

Tacktack =)

Vad roligt med en ny kusin :D

:)

jo men d e bra emd mej, sj? :)

det var så lite :D

lät som en bra födelsedag förutom foten då :p

Sv; Det blir inte din kusin om det är din halvsyssters barn ;) Det blir systerbarn ;D

hah:)

en rolig födelsedag :)?

hah:)

en rolig födelsedag :)?

kan säga att du är moster. Men de är inte din kusin.När du får barn så blir dina barn och dina syskons barn kusiner =P



aj, hoppas de blir bättre med foten! kramar<3

dt var väl en bra födelsdag förutom att du skadade din fot:( men kul att du fick en kusse ju:D hehe..^^

hihihi..XD nej nu ska jag och en kompis springa och öva låt och dans. kram!

okej :D tjej eller kille?

svar; tack och detsamma (: grattis i efterskott föresten! (:

:D

även fast att du skada foten .]?!<3

jag minns när vi hade brandövning i 5an, då hade alla så panik att jag blev ner knuffad i trappen och skrapa upp hela knäet.

Så du ärinte själv om att hata brandövningar:)!

sv; haha, så mycket brukar inte jag hinna med ;D.

Men vadå liiite cooolt bara att den föddes samma dag som du fyllde år :D

fan av götT! :D hur känns de att varas tor n udå? :D

erla :D

jaa :) <333

haha :)

Naw jätte kul att du har blivit moster!

Det är underbart, men det där med foten var ju inet lika kul. :/

Kram :)

haha :p

sv: japp ;)

men du jag tror jag vet vad som är fel på din meny, asså att det är mellan rum :)

Vad trist med foten! men det andra låter ju härligt =D

åh tack sötnos :) grattis iefterskott föresten :)

vsg :)

allt förutom det där med foten lät bra:p

varför gumman

sv; tack så mkt :)

Ojj:(

Jag ÄLSKAR brandövningar!!:)

oj, mycket där som hänt :)

varsågod :) allt brra?

Nej, det är alldrig kul att slå sig;P

haha bruakr av så ;D

sv, härligt :D<3

tycker synd om dig

Går du med i min Veckans blogg tävling :)?

Små regler står på bloggen :D:D

super glad om du deltar!

du får ju lite extra besökare ifall du vinner eller deltar ;D

läs mitt nya inlägg o tyck till! ;)

varför?

göru då? :D

haha :D

MEN NAE, GUMMAN. JAG VET ATT DU KLARAR DET.

DU ÄR STARK, DU KLARAR ALLT.<3

önskar jag kunde göra något :(

far till akuten.

vad gör du då?(:

Men jo , du kan ju inte gå runt med typ brytet ben, för tänk om det är brutet?

du är det älskling!

näe va inte ledsen :(

ska snart dra ut o springa :)

aaah läste de..



lessen :( krya på dig!

Hej sötan! Händer hos dej? :)

KRAM♥

kul att det går bra för din blogg :D:D

haha yes i know, och jag älskar hösten! :D

naaj du, du får ju mkt mkt komentarer varje dag :D <3

:)

ja verkligen :D

Låter som du fick en bra födelsedag, förutom det med foten då. Men det kommer ju gå över:P

Kram<3

Låter som du fick en bra födelsedag, förutom det med foten då. Men det kommer ju gå över:P

Kram<3

Låter som du fick en bra födelsedag, förutom det med foten då. Men det kommer ju gå över:P

Kram<3

haha :D

Kul med en till kusin, men ajaj illa emd foten ..

men näe :( d e så tråkigt när ngn e ledsen :(



ao :)

vad ska du hitta på i helgen då :)?

Fin blogg!

Besök min blogg också, du kommer inte att ångra dig!

puss

de är väl inte så viktigt, du har ju massor av läsare och komentarer :D<3

de är väl inte så viktigt, du har ju massor av läsare och komentarer :D<3

söt du e :$

min nya design är klar nu<3 :)

stacakars :(

haha nej du, jag har max 70 läsare om dan :P du jättte mkt

SV: hehe okey ;)

ska du se idol i kväll då?

vad haru gjort idag då? =)

titta in i bloggen o säg din åsikt! :)

ajdå, hoppas foten blir bättre!

och klart du är moster men kusin? hur går det ihop?

hehehe, du får hoppa på ett ben..^^

tack gmn<3

haha ;D

ah ^^

sv: jo jag såg det men det var inte det jag frågade. utan jag undrade hur ens kusin kom upp som alternativ för det hela? :S

kul =) Bowlat, lagat mat o så =)

aaow ;D

sv: aha, okej. men då förstår jag :)

Hej du =)

Hänt idag?

jaa :D

Så lite så :)

Va roligt att du blev det, synd att du gjort illa dig bara:(

Okej:P

Vgd??:)

varsågod sötnso

men stukning då ?

sv: varsågod, stackare jag tycker synd om dej<3

så lite så:)

kej=)

fin din blogg va btw

idag är det 4 månader med min David :D

Älskar han mest ! <33

jaha vad mysigt :D

jag ska vara med älsklingen! :D

:D:D<3

Hänt annars idag då? :)

Hoppas det blir bra,<3

nej men vad trevligt, låter som din gårdag var ett ritkigt äventyr. grattis i efterskott!

:D hur gåre me killen?













puss :D

hehe =)

SV: Oj, tråkigt att du har skadat foten



men hur är det med den nu då? :P

klumpig du är bea ;) haha!

nej men hoppas din fot blir bättre <3

vad kul med en kusin som fyller samma dag som du:D

synd om dig me foten :( men kul att bli moster. grattis :D























Follow my on Bloglovin







Trackback