tack för helgen fast foten suger.

Dåligt med bloggande idag ? Yes, det kan man säga men jag var lite social med familjen. bara för jag fyllde 16 år i onsdags skulle vi fira min dag idag när alla i min familj kunde. därför tänkte jag inte skriva i min blogg idag. hur är det med din fot ? Jag kan gå på den men det gör ondare än vad det har gjort..



igår när Älsklingen kom såg vi på tv och då var det den bästa filmen ''Taken'' den är super bra. den såg vi sen gick vi upp och sov. idag vaknade vi och fixade oss sen var det bara att gå ner och äta tårta. eller inte på morgonen men vid 2 tiden kanske. sen när klockan blev 6 åt vi mat, och sen var vi och lämnade honom nu.. ska ta och svar på lite kommenterer och sen sova.

Kommentarer

det där såg otrolitg gott ut :)

görs då? :D

Vad god tårtan såg ut! :D

Tack, jag hade en bra kväll igår!

Hoppas att du också hade det!



Hoppas att du har haft en bra dag!



Kram =)

mums =)

Hej sötis

mysig blogg

allt bra?

kram

:D

okej :) samma här. nu blir det tv iaf. själv då?

okej :) samma här. nu blir det tv iaf. själv då?

okaj :/ :)

:)

sv: :)

händer ikv då?

K R A M E N

gott det dära ser ut! :)

Gud så gott med tårta! :DHoppas du haft en bra dag!

aa:D

hoppas du sover gott!

GODNATT:D<3

Åh, gott med tårta =D

:D:D

:)

allt bra med dig?

=) kul kul =)

nu verkar rutan ha försvunnit i alla fall =)

aha okej, jag svarar på kommentarer medans jag ser på filmen på 4an

tack

vad har du gjort med foten?

slappat , kalasar och mysr

den där tårtan såg mumsig ut och grattis i efterskott! :)

ihihi :)

nu ska jag sova. natt natt!

haft en bra dag? :D

Fy sjutton vad gott de såg ut!

jorå helt okej med mig :)



hur är foten? :/

haft en bra dag? :D

Förstår det!! :) Men vad blire till veckan då?

toppen dag :D

sv: tack:D älskar också min jacka, det är ju skinn (fekjskinn ofc)

Visst var låten bra! påminner lite om Paramore.



åå ge mig tårta!<3

och du kanske borde röntga foten? låter inte kul alls.S

nej gumman då :/ har du varit hos doktorn och så? har du fått kryckor eller nåt?

:D



hur känns de o va 16? =)

Sv: Okej Jag svarar också på kommenatrer :P

Rösta på mig jag är nummer 3! :)



http://bloggeeen.blogg.se/2009/september/veckans-blogg-1.html#comment

SV; inte så mkt ;)

händer i veckan då?

Du den där tårtan såg inte fel ut!



Sv: Men fy dig...Bäst om du låter den vila lite.

göru babe? :D

hur har din helg varit? :)

jaha okej :/



okej godnatt, sov så gott =) <3

Har du haft en bra helg då? = D

gott med tårta

okej, min med (:

SV; jag vet inte heller, haha :)

ska lägga mig vid 11 sen ska jag kolla på VMA :D

okej =)

inte mkt här heller ;P

SV: Gött =) Jo den har me varit bra=)

Tackar :)

haft en bra helg:D?

haft en bra helg:D?

oki det e inte kul, hoppas det blir bättre snart ..

händer imorgon då?

kram

haft en bra helg:D?

haft en bra helg:D?

det där såg gott ut!

haft en bra helg:D?

gu så gott med tårta=)!

muuums

ja, med foten, vad har hänt?:S

oj grattis i efterskoottt!:)

Ja, visst!:)

ooh så gott med tårta!

ja!= D

Skola, innebandy, vänner och älsklingen :) ehhe

Haft en bra helg? :)

nice blogg och bilder!

gud vad god tårtan ser ut att vara! :)

Sv: aj då :/

Helt okej idag, förkyldningen har börjat släppa!

hoppas att foten är bättre :)

såg gott ut!

vilken underbar tårta!

smarrigt :D

mums. tårta!

tårtan såg god ut

sv; Oh, ge det till mig :D?



Tack, du är söt!

Allt bra annars?:)

Gött ;p vad görs idag då?

Jag hade också en toppendag igår!



Hoppas att du får en bra dag!

Kram =)

jodå =)., händer idag?(:

sv; haha :P

Är foten bättre? :) KRAM

åååh så gott :)

åhh vad gott=)^

hihi! tackar. smarrig tårta du !

åååh gud vad gott det såg ut!!

Hoppas du får en toppen måndag! :)

gott de såg ut!

ihih tack:)

Mums :) Vilken tårta :)

Läst mitt sista inlägg? :P

svar:ha en tregvlig måndag :)

allt bra med dig?

ny vecka :)

Hej var med och tävla om ett jättefint armband på svenskparldesign.blogg.se!!

usch då, jobbigt:/

åh vilken smarrig tårta!

god morgon sötaste! :D åh, jag vill verkligen säga att tårtan ser god ut men jag HATAR grädde..XD hehehe

Jag gjorde de, men det verkar så svårt att samla poäng?=)

vadå?

Sv; Lugnt ;) säger bara sanningen :P Puss

har också sett Taken! Den är jättebra! :D

Sv: Härligt jag mår sådär

God eftermiddag :)

mmmm gott med tårta ;D

Bra månad på dig oxå! hahah vad god tårtan ser ut :P

fyfan vad gott det ser ut! :)

allt bra idag? :)

sv; mm :) lägga till varandra på bloglovin?

ajdå inte bra att du skadade foten ,

men kul att du har blivit moster !:D

Vgd?

Sv. okey :D

Ja:)

sv: ne åh :( det är inte skänt.

sv: jag ska gå och se topmodel, du då ? :)

K R A M E N

frågestund i bloggen sötis , få reda på allt om mig . fråga på :*



xoxo

men tack! :D

SV: jaop! =D

är allt bra med dig? =)

Fin blogg! :D

hur är det?:)























Follow my on Bloglovin







Trackback