JAG FYLLER ÅR!



Godmorgon, nu fyller jag 16 och ska snart till skolan var vid moa inatt och sov och sen hem till pappa har fira hos han nu ikväll efter skolan. tack för alla hälsningar som jag fått på mobilen redan tusen tack!

den här bilden har inte vem som helts gjort därför tänket jag länka underbara malin
[tyck här och lämmna ett ord]

tänkte bara berätta att skolan igår var inte så rolig men bilder kommer nog på bloggen. + att vi var i visby igår och pratade om våran praoplats och vi fick den jag blev så glad att jag skrek jag ska praoa på fotografen med moa i 2 veckor. tack vare mamma! <3

Kommentarer

amen lugna pcukar evttö! :D

Grattis!!!! <3

GRATTIS :)

grattis =)

grattis!!

GRATTIS:D<3

hehe jo verkligen :) ah vad fint!

grattis!:D

Grattis! :)

Grattis på dig :),

hoppas du får en bra fördelsedag !

GRATTIS GUMMAN <3

GRATTIS PÅ DIG SÖTASTE! :D sorry att jag är så sen bara..XD ville önska i morse men det blev nu i stället, hann inte.. :(

Gratulerer med dagen!:D

GRATTIS:D

Grattis:D

grattis:)

de skulle va cooolare om du fyllde typ 9 år ;)

hahahahahah

ja skoja ba , men grattis på din 16års dag:)<3

puss vännen

allt bra med dig idag då ? :)

förlåt om du fått det hära förut

Really stort Grattis till dig:)!

Stor flicka nu, hehe!

Händer idag, firande?

GRATTTIIS =D



titat mitt senast inlägg:)

grattisgrattis!

Hur känns det?

Det var så lite så =) Btw grattis på födelsedagen =) Fått något fint idag?

jaoja :P

stort grattis =)

Grattis :)

Grattis på födelsedagen sötnos :D <3

Grattis! :)

Var med i en fototävling på min blogg.

sv; jaha, men grattis! :D

Vad har du fått? ;) KRAM

Okej!!:)

Grattis!!:)

GRATTIS! :)<3

grattis!

Inte så mke;D

GRATTIS! HURRRRRRA HURRRRA HURRRRA!!:D

Grattis! :D

Hoppas att du får en fin födelsedag (=

grattis :D

Grattis på födelsedagen! =) Har du fått något fint?

Grattis! Jag tänkte faktiskt på dig när jag såg dagens datum :)



Sv: Jadå ^^

Yes det har jag!

Massa grattis ! :)

grattis! :D lite colt datum också ;)

SV: så lite så:)!!

Grattis på födelsedagen :D<33

Grattis på födelsedagen :) Lägg gärna till mig på facebook Beatrice Hedvind :D

sv. ok :) GRATTIS :) hoppas du får en trevlig födelsedag <3

SV: anytime! Förstog inte, men fyller du år idag? Massa grattiskramar! :)

Grattis. <3

Hoppas på att du får en underbar födelsedag, för det är du värld. :D <3



K R A M ! :)

GRATTIS:::D::!!

´haft en bra födelsedag=)?

har du fått nått ännu då :D ?

Grattis, :D

GRATTIS:D<3

stort grattis på födelsedagen ! :)

GRATTIS!

grattis :D

sv: då får jag passa på at säga GRATTIS! Fått några roliga presenter än?

GRATTIIIIS!:D:D<3

GRATTIS GUMMAN!! <3333

GRAAAAAAAAAAATTIS!! :D :D :D

sv: Ja, man köper det I think ;)



*BTW:* Tycker du jag ska ha veckans blogg, dagens blogg eller liknande? Eller kanske en till frågestund..? ;) svara gärna! KRAMAR PÅ DIG!

hej sötnos, nu har jag publicerat svaren från min frågestund ;) kan vara kul med lite sanning :D Läs och kommentera gärna! ;) Puss S*



och grattis! <3<3

sv:Tack! :)

Och grattis ! :D



nu är jag i gång igen med bloggen!

grattis på födelsedagen :)<3

Grattis:)

grattis:>D

det är bra med mig också:)

Grattis:) Coolt att fylla år den 09-09-09:)

grattis! :) har du fått något roligt i födelsedagspresent?

GRATTIS!

Grattis;)

Ställ en fråga till min frågestund.

GRATTIS!

Grattis på födelsedagen och fin bild!



Kram

Hej tjejen! allt bra? :)

KRAM ♥

grattis vännen! :)

hoppas du får en toppendag!<33

Varsågod och grattis på födelsedagen :D

åh men sjukt mkt grattis sötis :D<33

SV: Grattis =)

Grattiz

GRATTIS!= D

Vsg. :D

grattis grattis grattis =) hihi



<3

söt blogg !

kolla gärna in min :)

kram

grattis :)

grattisgrattisgrattis!

<3

GRATTIS sötnos:)



hoppas du har haft en underbar dag.hehe..^^

fick många presenter?:D

grattis !

härligt :)

jätte bra :D

GRATTIS :D<3

sv: tack så mycket :D

grattis på födelsedagen!

sv; aha okej grattis!!! :)

åh grattis, hoppas det betyder extra tur 090909:D

grattis! :D

GRATTIS :D :D hoppas du har haft en bra dag!:)

svar:Varsegod ;D

Grattis grattis! :D fått nå roligt i present då? :)

kram, http://lenakarlsen.blogg.se

grattis :)

GRATTIS :)

Fin blogg!

åh grattis på födelsedagen! :D <3

Grattis!

Kommer länka dig snart som present :)

SV: hihi ah ^^

Sv; Härligt! :D

Det är bra med mig med :)

(Förlåt för sent svar)

GRATTIS! :D

grattis grattis :)



bara bra här. själv?

Grattis på födelsedagen!:) KOlla gärna in min blogg.

Grattis!

090909 ganska häftigt datum att fylla år på,hihi.

gratttis :D

grattis <3

SV:

GRATTIS världen sötaste<333

Ha den bästa dagen för d är du värd

KRAM<33333

grattis:)

GRATTIS!!!!!

SV: hehe ja jag såg den :D



haft en finfin födelsedag då?

Grattis =D

Hur har du haft det?

Hur har du haft det?

haha okeeej :D

GRATTIS: d

Grattis söta du. Nu får du börja övningsköra. Kul att du fick den praoplats du ville ha. Jag pratade med Ann-Sofies mamma idag hon har börjat på mitt jobb hon berättade att A-S fått en flicka det var ju kul att det blev en flicka till. Ha det bra och hälsa min storebror och dina syskon. /kram yvonne

förlåt för sent svar :( men har haft fullt upp.. hoppas allt e bra, kram!

åå så fin bild du har gjort och GRATTIS!<3

hoppas du har din bästa födelsedag ever:D

Grattis sötnos :D <3 Hoppas du haft en toppendag!

Grattis :D

ÅH du fylle rpå det magiska datumet =)

Grattis :D

Grattis!

GRATTIS GRATTIS GRATTIS! :D

nu är jag tillbaka förresten, fast på en ny blogg ;)<3

GRATTIS :D

grattis

happy birthday :) fått nått fint? :)

SV: förlåt att jag inte har svarat. hade missat att jag inte hade svarat på din kommentar! Men med mig är det bara bra! :) hur är det med dig då? :) KRAM

grattis=)

sv: tack, försöker fortfarande krya på mig:)

ja odm filmerna är bra!

Kul att du också läser hans blogg:)

Och här skulle jag in och säga grattis igår, så dampar internet som bara den, men GRATTIS I EFTERSKOTT <3

åh grattis i efterskott!

grattis i efterskott:) fick du några fina presenter?

hejhej :) hoppas att du får en jättebra dag! :) kram

GRATTIS :D du får ha en toppen dag :D

grattis i efterskott hihi :) hoppas du fick en härlig födelsedag!

hade du en bra födelsedag då? :)

congrats igen baby :)<3

förlåt för sent svar, hehe okej =)



GRATTIS ! ! ! =)



allt bra me dej då ?

grattis!

Happy Sweet 16 :D

Naaw grattis!

så roligt!

Grattis i efterskott!

Grattiiis!

Grattis! :)

skit fin blogg! :)

GRAAATTIS!!:D



superduperfin design, hela bloggen ä ju superfin!:D























Follow my on Bloglovin







Trackback