Väskan är min :D

Nytt hemma hos mig äntligen har jag den hos mig nu. 149:-


Lite bloggande men här kommer det varför, först var jag i skolan det var lite små drygt. När vi hade Musik hade jag lust att kasta stolen på läraren blir så sur när dom inte kan svar på något. helt sjukt vilka lärare det finns, sen var det nog inte så mycket. eller jo min klänning blev klar kommer inte använda den men bild kommer imorgon. då får ni se klänningen jag gjorde.

 

sen åkte jag till visby med min lille bror kollade på väskan och köpte den och sedan hittade jag en tröja som följade med mig hem tog bussen hem 18:35 och sen fick vi vänta in pappa och nu är jag hemma och ska snart sova. dagen får duga eran då?


Kommentarer

sv, Tack för din röst :D

så snygg

gud vad fint den var, fan att man är pank :/

så lite så =)

vad fin :D

snygg! tror jag ska köpa en svart sånn!

Snygg väska och söt blogg!:D♥

Snygg väska och söt blogg!:D♥

Snygg väska och söt blogg!:D♥

riktigt fin men inte direkt min stil :p

SV: Tack för din röst =) Haft en bra dag? =)

Okey, läste det =)

Jättefin väska! (A)

Tack:)



hehe :D

SV: Gött =) Jo den har varit bra :=) Fick ett viktigt samtal idag :=)

allt bra? =)

Väldigt fin, finns den i svart?

tack så mkt:D

Sjukt nöjd med bloggen nu:D

Fan va fin väska, sån vill jag med ha:D

tack =)

härlig blogg!

fin =)

härlig blogg!

Finns olika lärare tyvärr.



sv: jag kan länka dig med nån gång, har ju inte skrivit om din blogg enskilt eller?

nice :)

har du haft en bra dag då :D?

ja :)

den väskan var super fin :)

:D

yes yes =)



vad tycker du om mitt konstverk jag gjort i dag, bilder finns i mitt senaste inlägg ! =)

nice :D

nice :D

Tack :)

beställde du väskan via hemsidan? =D

fin väska

Sjukt snygg och enkel väska! :) Brunt är så fint (a)

javisst :)

snygg väska!

va snygg!!

hur är det med foten då? vad sa läkarna? =)

varsågod =)

hur mås det då? :)

jaha, ajdå :/ men så länge det börjar bli bättre så är det ju det som räknas :)

Jag har rensat ogräs och jobbat och varit ute med kaninen... typ allt...

aj då, hoppas det är bättre nu :)



Nu finns mitt absolut första videoblogg inlägg i bloggen. Kommentera gärna och berätta vad du tycker. skulle också vara kul och veta om du vill att jag ska fortsätta med vlogg eller inte:)



Puss

Snygg väska.

jätefin väska :)

Vad fin väskan va :D.

Fin väska

Du hade den idag va? Jätte snygg! :) <3

Det va inte dyrt, för en snyggvääska :)

snyggg! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback