ännu en dag förstörd..


foto: Beatrice Jakobsson

idag i skolan var det ''underbara ungdomar'' dom spelade upp en bra teater, den var grym. sen pratade dom en hel del, det var drygt. men hela förmiddagen som vi höll på med detta var helt okej. sen kom det som förstörde min dag helt. jag gick på bild lektionen, och skulle trycka ut färg, men det kom inget.

då sa bild läraren att jag skulle trycka hårdare och det gjorde jag. och innan jag började ta i kom locket mot mig och all färg kom rakt på mig. jacka var helt full, och min tunika var gul. tack för den, nu hatar jag han. plus att han sa att det är sånt som händer, och att jag skulle köpa nytt.

men själv är man duktig och fick bort från jackan men, tunikan vet jag inte. min bror fick hjälpa mig med det, nu är det bara att vänta ett par timmar. imorgon ska jag jobba, och kommer hem sent. och kommer bara somna direkt när jag kommer hem, och på fredag är det fagning. och efter det kan jag ta och höra av mig, hoppas ni haft en bättre dag än vad jag har.

vi hörs på fredag efter fagningen..

Kommentarer

sv; så sant så :D

ja det förstås "/ :o

tack ;)

okej, inget ;)

Åh så störande bildlärare ;S!

sv; åh okej, vad tråkigt :o<3

nu är det tävlingsdags på bloggen! :)

Mm, fin bild :D

usch hatar målarfärg! inte kul att få på kläder, hoppas inte det var någon favvo tunika! :)

hehe okii

Fin bild ;D

sv: tack, fin bild själv =)

sv: tack, fin bild själv =)

SV: Samma här :)

fin bild!

SV; Tack dsm du! :D<3

- usch vad tråkigt, tur det inte var något värre bara:)

Hihi tack ^^

då måste vi absolut skriva! du vet att du kan smsa direkt vilken tid på dygnet det än är. jo det går väl upp och ner, just nu lite jobbigt med jonas. Ska försöka se till att lösa allt den här gången <3

sv: hehe nä, jag vet! läste det :)

sv; mm :(



fin bild! jag vill också bo på gotland!

hah abra:D

Aha var filmen bra då? Remember me, har aldrig sett den...

Men åå stackars dig;/

så lite så(:

sv: that's what friends are for <3

okejj firat min mamma :D fin bild =)

Hihi=)

Vad tycker du om min nya header?

Kram:)

usch så hemskt :/

sv. hehe ;)

svar: okej :/

sv: heh tack du! ;D

söt blogg :) jag diggar din header :)

usch! fan va jobbit! :O irreterande rent ut sagt. :/

okej :) <4

fin bild! <3

usch, det låter mindre kul med färgen :(

allt bra idag?:D

oki :(

vad gör du?

kram

Oh nej! Hoppas att de får att få bort färgen <3



Åh :( Godnatt och sovgott iallafall!

SVAR mm :(

hur mår du? <3

hihi <3

<3





Hej hej! Jag har nu en fototävling på min blogg där ni kan vinna fina priser samt en FET länkning på bloggen:)



Gå in här för att komma till tävlingen: http://vadfanskajagheta.se/2010/april/fototavling.html#comment



Vore superkul om du skulle vara med :) IMORGON ÄR SISTA TÄVLINGSDAGEN SÅ PASSA PÅ (: Så skicka in ditt bidrag innan kl 21.00 :)

Jadå:D



Tråkigt det där med färgen..

Godmorgon söta du! Vad har du för planer idag då?

Puss & Kram

Sv, jobbat :) godmorgon, allt bra idag ? :)

Tråkigt :(

SV: Härligt =)

Jo då, är sjuukt trött och ny vaken bara..

Händer idag då ?

KRAAM

ja det känns awesome:D

Ajdå :/ Var det vattenlöslig färg? Jävla idiotlärare!

Hoppas du får en bättre dag idag :)

sv: så lite så baby! <33

Sv; Godmorgon! :) Hade du en bra kväll igår?

Vacker bild! Men vad tråkigt om jacka och tunikan!



svar: jo :P

Men gumman då <3

Hoppas verkligen du får en bättre dag imorgon och en fin valborg med :)

Usch, låter inte som en bra dag! jag fick alltid färg på mina kläder på bilden. Vet inte hur mycket kläder jag förstörde där :s.

hejsan!

nu är svaren uppe på bloggen från frågestunden, jag hann inte skicka ut till alla att dem var uppe men nu vet ni så det är bara att kolla in (a)

och tack åter igen för ni frågade :) <3

SVAR: tack så mycket! :D

sv: allt bra idag då? :)

Händer idga då :)?

sv;Okej:)

Fin bild:)

härligt:D

SVAR Heh :) Vad gör du?

fyfan vad tråkigt :( Ronny är sämst! <3

svar: Jag går på solberga:) vart ligger högby? :D <3

:D

svar: japp :-)

hur är det ?

inte så mycket :) Vad ska du hitta på på valborg?:) Kram

VAcker bild. :)

kommer inte ihåg vad jag skrev(a), hehe..

vad gör du? :)

Härlig bild :)

okej :D typ ingeyt :d



händer i helgen då?

svar }



Hejsan!

Ursäkta för sent svar men vart magsjuk och hade ingen lust att sitta vid datorn då och därav sent svar på din kommentar, minns inte riktigt vad vi prata om..

Allt bra med dig? :) Kram!

åh va surt!

sv: det e bra här med :) gjort idag då?

hur äre ? <3

sv: det var absolut inte bra!

<3

fin bild!

sv: tack<3



Vad ska di göra på valborg då?;)

SV. att han är !:)

sv; ska på kalas faktiskt :) Inget valborgsfirande detta året ..



Åh, vad kul att du gillar min blogg & detsamma! (:



Längtar du också till sommaren som jag gör? :)

Intresserad av att köpa en ny design? :D

åh, vilken fin bild :)

:) vgd

sv: Men man vet aldrig:) värt att testa ändå. Nu har jag åtminstone en reservklänning för avslutningen.

kram

Ohhh.. beklagar det medkläderma!!:(

hiihhi :D va gör uddå

sv: När får du ditt lön?:)

sv: Nej, har inte sett den nya marabou än:) hehe. Du då?

sv: typ ingenting heller haha :D

yes! :-)

va ska du göra på Valborg??

usch då, otur men imorgon är det helg och hoppas du får en bra valborg, några planer?

Lät inte skoj med färg på kläderna :(

Hoppas i morgon Valborg blir bättre kram Girly

Godmorgon vännen! Hur ska denna underbara fredag spenderas?

Kram

Heej! Hoppas du får en bra Valborg! Jag skulle bli jätteglad om du svarade på Dagens fråga för jag kollar sedan vad dom flesta ville och skriver sedan det i ett inlägg. Ha det jättebra! =)

Grymt fin bild!

Allt bra med dig? Kramar

svar; aa det blit det nog också :D

ha en bra helg :)

Sv:Okej jag ska hem till min barndoms kompis och så ska vi väl kolla på maj brasan!! :) Görs??



kRAM<33

Okej;)

Fin bild!:)<3

Ha en toppen valborg! :) ♥♥

du är så bra på att fota:)

Jätte fin bild :)

tack! diggar fotot i det här inläggget :D

vilken otroligt FIN bild!

Riktigt fin och härlig bild! :)

Fyfan vilken fin bild!!! :o

Helt kär i den!

Vad heter ditt objektiv till din canon? ( svara på min blogg )

Har du bara det objektivet?

är det inte jobbigt att det är så mycket zoom?























Follow my on Bloglovin







Trackback