pluggat plus att jag inte mår bra..


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
JAG RÖKER INTE DET ÄR BARA EN BILD!

godkväll, nu har jag pluggat så mycket som jag kan. har lite ont i huvet och mår inte alls bra, men till skolan måste jag i väg. och jobbet kommer jag nog iväg på, så det blir nog bra.

det är onsdag imorgon det betyder att vi ska sitta och lyssna på massvis med saker hela dagen. eller iafall fram till lunch. plus att jag får snart panik, för jag vet inte vad jag ska göra på valborg. fast det bara är tisdag, det tar bara några timmar sen står jag där på fredagen.

vad ska ni göra på valborg?

får se när jag hinner kasta in ett inlägg.


Kommentarer

Sv: Aha, okej :)

Tack du! :)

-okejj, jag var me en kompis :)

cool bild sötaste! :D du är så grym på att fota! ^^



sv. jo det är toppen med mig, se! :D

sv. okej :D det e bra!

sv: vad gör du? :D

SVAR: okejokej, tyckte det var häftigt med mouseover på headern ^^

Jodå det är bra :)

Med dig då?

okejj :) lite olika :D

ja då :D<3333

Aa, hoppas verkligen inte det är du som håller i cigaretten Beatrice, inte bra att röka ^^

Sv; yes .) händer imorgon då? :D

- aha ;D

sv: okej :( smsa om det är ngt! jo jag mår bra <33

Ok, tråkigt att det bara är sådär :/

sv: okeej, inte mke ska gå och duscha..

haha shiit vad klockan var mycket, jag trodde att den var vid 7 ;o hahahah :D

SVAR Hehe :)

tack så mkt <3 :D



nej usch så jobbigt:o vadå sa ni ingenting? usch vad jobbigt de måste va att inte kunna prata liksom.. :/

tack!

jag me ;)

sv; duktig flicka :D

okeej :) hihi½

svar; hehe:)



på valborg ska jag va med några kompisar troligen!:)

Hejsan! jag är väldigt ledsen för sent svar.

Igår så avlivade vi våran katt mimmi och det har känts väldigt jobbigt. Så jag hade helt enkelt inte någon lust att svara på kommentarer.

(Finns ett inlägg om du har några frågor)

/ Kram Tove

sv; jag mår bra :)

haft en bra dag?

ge mig cigaretten :p

jo :) allt bra med dej ? :)

sv; ojdå det lät inte så skoj ;)

en väldigt snygg bild dessutom :D

sv; tack för frågorna :D

Jag tycker bilden var cool :)^^

På varlborgs har jag faktiskt fortfarande ingen aning om vad som händer än ;P

det är äckligt att röka tror jag ;s

Oki, hoppas det bir bra snart igen ;)



Gör du då?

kram

SVAR: jaa absolut dusjda? :D

jkag har inga planer alls på valborg ;P

så bra! :D vi gillar när beatrice ler.. ;-)

hihihi ja:D tack½!

haha ja :)

Svar: mm :(

Fin blogg du har! och vad söt du är:)

sv: hehe jaha! :)



skitcool bild,

Jaha okej.. vad tråkigt. :/ Hoppas du får tillbaka den snart igen då. :D

bra det :D

SVAR jaa, det var ju det =(

sv: Det har du nog rätt om om de vita plaggen:)



Jag vet inte än vad jag ska göra på valborg:O oj, men blir det nog vänner eller mamma och lite folk vi känner.

Cool bild! fast hatar cigaretter.

sv: härligt, joda de e finfint ;)

usch jag jobbar jobbar och jobbar är sjuk sjuk och sjuk... usch!

hoppas att du mår bättre imorrn :) <3

sv: åh gud :( säg till om du vill prata <3

psykiskt mår jag bättre, fysiskt är jag sjuk :(

Jag har ingen aning om vad jag ska göra då^^



Cool bild förresten!:D

Varsågod! Så tråkigt att du inte mår bra, hoppas det blir bättre :)

hii =D

sv; Aha! Samma här, det är inte alls långt bort ! :) Vad ska du göra på valborg? Något speciellt planerat? :)

godnatt och sov gott:D

Hoppas dagen har varit bra för din del^^

valborg blir fest ;)

hooh :)

Vill du ha biobiljetter? Har du någon kändis som inspirerar dig? Klädmässigt eller smink/hårmässigt? Tipsa mig och få biobiljetter! http://emelojs.blogg.se/2010/april/vilken-kandis.html

Jo de är super lite full bara ;)

Sv: Härligt att höra ! =)

Jo min helg var helt ok.



allt bra idag ?

KRAAM!

Äsch njut av tillvaron så löser det sig ;) Jag ska festa med kompisar på valborg men har inte mina hudutslag försvunnit på fredag blir det hemmakväll för mig, jag går inte ut med stora märken på halsen =)

vad ska du göra på sommarlovet då :)?

Äh hurru, ha ingen panik över valborg! De löser sig ;)

Fin bild!

Bra att du inte röker ! :P



Jag ska fira en vän som fyller år idag, men firar henne på valborg :) du då?

- varför på lagning?:O

vara med folk, dudå? <3

sv. mm :D

Hur mår du då?:)

gör dudå?

hoppas du får en fin dag ;)

JAG SAKNAR DIG MED. nu blev det sådär länge sen, vi får ta och börja skriva lite mer igen tycker jag allt! hur är det med dig? :) <3

cool bild

fin bild! vad fotar du med när din amera är borta?kraam<3:)

SV: jaop :) Händer hos dig dÅ?

sv: tack snygging! :D

på valborg... jag ska vara i göteborg under hela valborg helgen så iår blir det inte mycket firande för min del. vad ska du göra? :D <3

jag var ledig i måndas så skönt :D

vsg!:)<3

Gör du idag då?:)<3

sv: 7:an ;) vilken skola? :D

sv: mm =)

sv: tack så mycket :D



cool bild, fast fult föremål hehe ;)

På valborg ska jag vara ute med lite kompisar, du själv? :)

snygg bild sötnos!

tack!<3

sv: det gör du inte! Du vet att du kan höra av dig, det har jag sagt till dig <3

hihih ja det blev riktigt najjs :D<3

sv: hehe :D



tuff bild!

inte lika tufft att röka dock :D haha

Har du varit i Pisa någon gång? Jag ska åka dit i maj och skulle behöva lite resetips om vad man kan hitta på där :)

;D

fin bild ju=)

jodå,det går bra :)

<3

Ja, jag kan förstår det. :) <3

sv: de är bara bra hehe :D vad göru dA?

Jo det är bra,hur är det själv? :D

SVAR: OH, TAAAACK ! :D jag är 16 år, men jag tycker jag ser yngre ut :)

Förlåt för sent svar<3

ja men precis :D

du har en superfin header!

men ibland så byter den tillbaka till den andra? eller det kanske ska vara så? :)

kram

sv: vad gör du nu då? :)

sv. okej!

jo men jag förstår ;)

ska nog lägga ut min på bild, den passar jättebra :)

Bra att du inte röker =)

SV: ja! :)

kram

sv: det är bara bra:)

KRAM

svar: jadu, jag har precis sytt upp min tröja, den var på tok för lång, den såg ut som ett nattlinne ;-)

Sv. Okej :) Vilken fin bild ;)

det är bra (:

vi ska göra lite olika saker men dom flesta ska nog grilla!

bra att du inte röker iaf :D























Follow my on Bloglovin







Trackback