SPEXKORTET!


Beatrice (jag,skogsarbetare), Moa(Porrig/kåt sjuksköterska), Amalia(Advokat)

det här är bilden från vårat spexkort, det blev nog super snyggt. fast alla i klassen inte gillar att vara med på kort. tråkigt att två i klassen inte var där den dagen..  visst är vi snygga?

idag, var jag vid bup och sen åkte jag hem fixade lite innan jag åkte hem till moa. vi fick tråkigt och åkte upp på hemse och va med folk. men när vi skulle ta moppen hem, funkade inte den. vilken otur moa har med sin moppe, så johan fick köra oss hem. imorgon är dagen bokad för kristina, vi ska fira henne. det tråkigaste är att jag inte har en kamera, efter som den redan är på lagning.

nu är klockan mycket, vi hörs imorgon gott natt!

Kommentarer

Härligt det är lungt.



Det är toppen med mig, vad har du gjort dag då?

kram

haha läckert :D

hihi, tack :D

sv; Jag har inte bloggpaus längre, men kommer inte uppdatera lika ofta som jag brukade. Något inlägg om dagen brukar det bli i alla fall. Har så mycket omkring mig, så förra veckan var jag jätte stressad och mådde inte alls bra :s. Så nu har jag valt att dra ner på bloggen för att inte ha massa "onödigt" som stressar mig :)<3

Haaha, kan inte tänka mig annat är att kortet blev assnyggt :) Åh, tack så mycket! :)

tack<3 :)

satan vilken nicce bild.:D

snygg header :D gjort den sj?

snygg header :D gjort den sj?

Fin blogg! =)

Sv: Ingen fara vännen.

Allt br a?

KRAAAM!

det är lugnt:)

ha en bra dag!

Godmorgon :D vad hittar du på i dag dÅ?? :D

vsg!<3

Det är bra :)

Ska du göra idag då?



Snygga :D <3

godmorgon! ♥

vad ska du hitta på för roligt idag då? kramar!

Hejj, Jo det är bra med mig också!:)

du har väl din andra systemkamera? :D

SV; inte mycket här heller :) allt bra idag? :)

Haha vad roligt med Spex :D

HejHej allt bra idag? :)

snygg bild :)

sv. okej ^^

snygg bild :p

fränt^:D

thank you :D

ja tyvärr så blir det en del stress ibland :P

Rolig bild! :D♥

-okej samma hära ;)

händer idag?

SV. tackar! :)

kram

hahha vilken bild:)

sv: hehe okej, jag svarar på kommenatrer och kollar bilder :P

Hehe gör inget ;)

Sv: Fortfarande förkyld och har fått halsbränna också. Men annars är det bra =)

KRAAM

jo det är bra :)

lugnt,<3

sv; tack :D

nejdå det är lungt <3

- vad gör du sötnos?:)

SV: Vad görs då? :)

Okej, hoppas du får kul då :D

sv: oki

kolla mina bilder och säg gärna vad du tycker om de :)

vad har du gjort underveckan då? :)

Sv: Åh tack vännen ! =)

Hoppas du får en toppen lördag. =)

KRAAM!

sv; jaa :D hur äre med dig då? =)

tack :D gillar dina bilder med

Ja, det är bara bra :D

Det är bara bra med mig! Hur är det själv?

sv: hehe aaa :P

- kul att du är tillbaka :d jag gör inte mycket,dudå?

- kul att du är tillbaka :d jag gör inte mycket :)

Haha, snyggt. Tycker din dräkt var coolast :P

haha, kul bild :D



http://www.third.blogg.se



coolt... Snyggt ...hihi

Vilka snyggingar !

Var ni alla olika yrken? :)

Jättenice bild;D

Haha, alla tre är underbart snygga! Kul att ni engagerade er så inför spexfotot. Alla med olika personligheter. Tummen upp!



Kram

Vad hade ni för tema? :P

Haha vad kul :D Själv har vi spex-foto typ i slutet av maj ^^























Follow my on Bloglovin







Trackback