full veckan plus att jag ska hinna plugga..


foto: beatrice Jakobsson (jag)

oj oj oj, vilken full vecka jag kommer att ha. jag ska jobba på min systers jobb varje dag efter skolan, efter som dom behöver ha hjälp. blir mindre blogg, men ska försöka att hinna blogga ändå. plus att det kan bli ändringar.

min vecka: måndag: först blir det att gå upp vid 05:30 sen blir det att ta bussen 06:15, bara för att man ska till tandläkaren. men det gillar jag, för vill bara ha min tandställning. sen efter skolan blir det att jobba. tisdag: då blir det en helt vanlig skoladag, ska inte jobba efter skolan ska på klassmöte istället. onsdag: är jag ledig från skolan efter som jag ska på bup, och sen efter det ska jag jobba. torsdag: då är det en vanlig dag i skolan tror jag, sen blir det till visby och jobba. fredag: har vi nationella prov i matte, sen jobba.

min vecka blir full, får se när jag har tid i bloggen



Kommentarer

Gud vad gott dte ser ut :O <3

sv; gud så orättvist, här är det ba snö över hela gräsmattan :/

jadå :D

sv: hahah :)



åååh, så gott med kellogs!

Shit.. va tidigt:O då sover jag ungefär:p

hejj fin blogg :)

titta gjärna in på min blogg

o kommentera <3

Vad händer imorgon?:=)

haft ett bra lov :D?

de där flingorna e goda

- på bilden nedan ser du ut att ha blå/gröna med lite gult i :)

sv;hahah ja:]

Ska du kolla på tv idag?

Något skoj eller? :)

KRAM!

Nu blev jag sugen på flingor och fil :o

jag menar va gör du nu då? intehur äre :p hahaha jag är trötter!

Ojoj, fullt upp!

allt bra med dig? ♥

Svar: Okej! Inte så mycket alls faktiskt XD

sv; yeah :D

hehe okej

absolut! solen har lyst och jag har umgåtts med de som jag älskar mest =) en perfekt ledig dag! hur hat din dag varit?

svar: yes ;)

hoppas du får det roligt på jobbet :)

hoppas du inte stressar sönder dig bara!

svar: okej :D

mm :(

sv: tack:)

ja det gör jag (nybörjare) och då har jag en fråga, när jag "klipper" ut mina bilder för att jag vill ha den i en annan bild, då blir det vitt där jag klippt ut inte "rutor" som det ska vara, vet du hur jag ska fixa det :S

hehe tack så mycket :)



Hoppas du haft en bra dag :)



Svara gärna på dagens fråga :)

Kram

same here:)

Varsågod :) har du photoshop?

sv. hihi :)

Sv: tack du med :) <3

gud vad jobbigt det låter med jobb direkt eftr skolan!

Sv: Haft en bra helg ?

RKAAM

okej, roligt med att du ska jobba lite:)

jag ska med jobba, ska börja på ett nytt jobb idag, nervös som fan nu!:O men det kommer gå bra:)<3

Jag vet inte heller när jag ska ha tid att blogga.

:O

Hoppas att du hinner med allt.

mumsiig frukost!



haft en bra dag ?

AutoSvar: Sånt är livet som sagt. Men jag loggade in nu för att kolla en sak och mötes då av din och andras söta kommentarer. Måste bara säga tack. Det är sånt som får en att vilja kämpa. Jag är inte redigt pigg ännu men det kommer. Då jag kommer hem ska jag skriva ett inlägg om vad som hänt för er som frågade det. Mvh Anna

så gott=)^

Fullspäckad vecka , vad är det för jobb?

Puss Girly

mumsig bild:D

hoppas att veckan blir bra!

Hoppas du får en fin dag i skolan! kram

skitfin blogg du har! kolla gärna in min blogg och lämna lite spår följ mig också på bloglovin. Följer du mig så följer jag dig också!;)

tack <3

sv: Okej, jag ska träna ungar idag :P

sv: Jag tycker du tagit fina bilder ! :)

Men det där med fokus det är ju sådant man lär sig ju mer man får hålla på med kameran! :) Det där klarar du!



hoppas du får en fin start på veckan !:)

KRAM

sv: ja tyvärr åkte Team Mojje :(

Sv: Jo jag ska ha hemspråk;)

Vad händer hos dig då???

ja :)!

vad gör du?

Ska du få tandställning? :)



sv: Absolut :D

åh spännande :D

sv: Hihi ok :D mår toppen!

jag har varit in på den här bloggen och passat på och skriva ett nytt inlägg nu. Jag vet att de inte kommer ofta men jag hinner inte eller har inte kraften alltid.

ser gott ut!!

Härligt! Vad ska du se för bio?

Själv ska jag bara slappa

Har du fått eller ska du få tandställning? :)

Hej! Hur mås det? :-)

Jag ser inte framemot nationella i matte på fredag :P

ja! hur mår du?

SV. ja! :)

göra ikväll då?

;D

Samma här gör typ ingenting :D

sv: tack:)

KRAM

sv; men gud så skönt!! :o haha <3

sv: Hihi nej sweetie, det är Joakim som fyller år :D

jag fyller år om 3 veckor (a) <3

sv: hur mår du då?:)

sv: tack för din röst! Kram :D



allt bra annars? :)

pluggar :P

vilka fina bilder :)

allt bra med dig idag? (:

Sv:Okej min dag var rättt okej! :) Görs??



Kram<33

Såg gott ut:)

svar

tack!;)

vilken cool design du har! :D

passa på att ställa en fråga i min frågestund som just nu pågår! :)

sv. tuusen tack!

sv: ja me :D allt bra idag?

Hej Beatrice:)!

Hoppas du har haft en fin och solig dag! här i skellhell har det varit massvis med sol och hur varmt som helst (kanske har med hell delen i skellhell att göra.. ? hmm)

haha hursomhelst, ha en trevlig kväll! kram

btw, nu blev jag hur sugen på Kellogs K special som helst!

De är bra här med :D

oj du har mycket i veckan :/:)

Ser mumsigt ut!

hihi ;)

vad göru :)?

hej på dig du :)

jag ska snart titta på svenska hollywoodfruar..sj?

Halloj solstråle! Vad händer ikväll då?

Hoppas du haft en bra dag!

Kram

tack så mycket :)! ush vad jobbit det är med en stressig vecka.. :s vi har också provvecka på gång, eller den börjar nu på onsdag.. :/ :)

Åh du tar fina bilder med den nya. :D :D

sv: Tack så mtk ! :D kram !

Sv: Jag kommer ner till sommaren om allt går som de ska! <3<3

jävlar vad fina bilder! :D



Kört igång en tävling på min blogg där man kan vinna ursnygga hörlurar! Lämna en komentar så har du chansen o vinna! :D

Hej! Riktigt kul att du kollat in min blogg. Och tack för att du har kommenterat! :D Jag blir alltid lika glad haha.

Skulle du kunna säga vad jag borde välja för tillfällig design av de jag lagt upp?



Följ mig gärna med bloglovin.

Sjukt fin blogg du har(:!!

Oooh! Samma flingor som jag, hot stuff! ;D

nehe, men du e söt iaf <3

sv; hur e det? :)

Jag har också ganska fullt upp i veckan:) ovanligt, haha och då menar jag faktiskt att det är ovanligt.

sv: Tack att du tycker det om teckningen:D

<3

Hejsan!



Vinnaren av tandblekningskitet är nu dragen och publicerad på min blogg. Kika in och se om det var du som vann!



Ha en fortsatt trevlig dag,

Kram Malin

jadå:) <3

sv: Gryymt bra med mig här :D Hur mår du själv beatrice?

händer idag?

sv: jagg ska träna:P

SVERGIEDEMOKRATERNA! :D (Y)



Hej alla politik-intresserade som läser beatrices blogg!



Vi är två tjejer på 14 bast och har skapat en blogg där vi bl.a. argumenterar och skapar debatter genom att vara för SverigeDemokraterna.



Varje vecka kommer vi komma med nya ämnen som vi disskuterar om. Bra va!?



Kramkram! :D

sv: okejokej :)

jag bara måste se den!

Special K redberries?(:























Follow my on Bloglovin







Trackback